Halli, makkarat ja show

  • 664 289
  • 2 115

Hekekeke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Joensuun Kiekko-Pojat
Mitäs mielipiteitä alkushowsta? Mielestäni pelaajaesittely oli ihan mukavaa vaihtelua.

Sisääntulo jätti hieman kylmäksi ainakin näin ekalla kerralla.
 

KohtuPora36

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Veljmiehet, QPR, C.F. Real Madrid
Eiköhän toi show mene vielä pykälän ylemmäs varsinkin kun päästään "lauantaisauna" matseihin...
Itse joudun kyllä nekin suunnilleen kaikki katsomaan etänä.. Noh, eihän siinä, meikäläinen on back in the business silti! :D
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Olikos MV:llä mitään tifoo järkätty tohon avauspeliin? Meni totaallisen ohi siinä alkushowssa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mä nyt kysyn täälläkin vielä, vaikka ilmeisesti jo oikean vastauksen sain tuolla mutta jos joku tietää:

KalPan lippujako ei pysty enää ostamaan Ticketmasterin omien sivujen kautta, vaan se ohjaa tuonne KalPan omille sivuille? Toimii kuitenkin ilmeisesti jollain tavalla Ticketmasterin pohjalla tuo, mutta esim. Ticketmasterin lahjakorttia en voi käyttää lippujen ostoon.
 

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Mä nyt kysyn täälläkin vielä, vaikka ilmeisesti jo oikean vastauksen sain tuolla mutta jos joku tietää:

KalPan lippujako ei pysty enää ostamaan Ticketmasterin omien sivujen kautta, vaan se ohjaa tuonne KalPan omille sivuille? Toimii kuitenkin ilmeisesti jollain tavalla Ticketmasterin pohjalla tuo, mutta esim. Ticketmasterin lahjakorttia en voi käyttää lippujen ostoon.
Se on juuri näin. Kalpa oletettavasti on ostanut itselleen tuon pohjan käyttöoikeuden ja vastaa nyt myynnistä itse
 

Tomahawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ihan mielenkiinnosta kyselen, että onko tuo Harvia tehnyt aiemmin KalPan kanssa yhteistyötä? Jos on niin itseltä mennyt ainakin ihan ohi.

Nyt näkyy olevan mukana ainakin tuossa lauantain TPS pelissä. "Niiralan lauantai saunan lämmittää Harvia"
 

Liitteet

  • FB_IMG_1726456725131.jpg
    FB_IMG_1726456725131.jpg
    189,4 KB · kertaa luettu: 97
Viimeksi muokattu:

A.P.Järvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jyväskylän Lohi
Ihan mielenkiinnosta kyselen, että onko tuo Harvia tehnyt aiemmin KalPan kanssa yhteistyötä? Jos on niin itseltä mennyt ainakin ihan ohi.
Kas, mielenkiintoinen juttu. Kymmenkunta vuotta sitten ostin mökille sen tarkemmin ajattelematta Harvian kiukaan, mistä tempusta sainkin sitten kaveriltani tuoreeltaan haukut, koska on "Jypin kiuas". Jatkossa voin siis saunoa paremmilla mielin...
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Kas, mielenkiintoinen juttu. Kymmenkunta vuotta sitten ostin mökille sen tarkemmin ajattelematta Harvian kiukaan, mistä tempusta sainkin sitten kaveriltani tuoreeltaan haukut, koska on "Jypin kiuas". Jatkossa voin siis saunoa paremmilla mielin...
EIhän tuolla mestaruussaunaa olisi viitsinyt edes järjestää, nyt voi!
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Osaisivatko arvon savolaiset palstakollegat opastaa, että mistä kataomolohkosta kannattaisi KalPan kotiotteluun liput ostaa, jos meinaa tulla vierasjoukkueen paita päällä katsomaan?

Tytär aloitti opinnot Kuopiossa, ja ajattelimme, että voisimme marraskuussa käydä yhdessä katsomassa KalPa - HIFK.
 

Lynyrd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä jääkiekko.
Osaisivatko arvon savolaiset palstakollegat opastaa, että mistä kataomolohkosta kannattaisi KalPan kotiotteluun liput ostaa, jos meinaa tulla vierasjoukkueen paita päällä katsomaan?

Tytär aloitti opinnot Kuopiossa, ja ajattelimme, että voisimme marraskuussa käydä yhdessä katsomassa KalPa - HIFK.
Ensiksi onnittelut tyttärelle viisaasta valinnasta. Jos selviät torilta hifk-paita päällä niiralanmontuun ilman suurempia ongelmia, niin sitten on edessä vielä Niiralanmontun hornan kattila joka on täynnä savolaisia ja ne vihaa helsinkiläisiä, ja varsinkin hifk:ta.

Mutta oikeesti ei mitään väliä. B1 tai C1 katsomo on mistä itse tykkään katsoa pelejä sillon kun paikan päälle pääsee. Me savolaiset ollaan leppoisaa sakkia.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ensiksi onnittelut tyttärelle viisaasta valinnasta. Jos selviät torilta hifk-paita päällä niiralanmontuun ilman suurempia ongelmia, niin sitten on edessä vielä Niiralanmontun hornan kattila joka on täynnä savolaisia ja ne vihaa helsinkiläisiä, ja varsinkin hifk:ta.

Mutta oikeesti ei mitään väliä. B1 tai C1 katsomo on mistä itse tykkään katsoa pelejä sillon kun paikan päälle pääsee. Me savolaiset ollaan leppoisaa sakkia.
Kiitos paljon onnitteluista ja vastauksesta ylipäänsä.

Kuopio ei ollut itselleni täysin vieras ennenkään, mutta loppukesän kolmella Kuopion-reissulla ihastuin kaupunkiin lopullisesti. Ja kyllä, ihmiset vaikuttavat leppoisilta ja mukavilta. Toki mulkkuja lienee joka paikassa, mutta toistaiseksi en ole heihin Kuopiossa törmännyt.

Hauskasti se vanha maine kantaa ilmeisesti (hymiö). Eikös ainakin tämä Peltosen IFK ole kuopiolaisillekin lähinnä hellyttävä pisteautomaatti?

Joka tapauksessa, täytyypä laittaa liput varaukseen. Kiitos vielä neuvoista!
 

P.P.

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalmanPallo
Itse saatan ottaa vieraspeleihin istumapaikat vieraskatsomon lähettyviltä ja monesti siellä istuukin enemmän omaa väriä. Jos taas näyttää ettei mieluisia paikkoja otan mistä hyvälle näyttää. Hifki peleissä on voinu hyvin olla melkein missä vaan kohtaa ja saanut pelinsä katsoa rauhassa mutta Lahdessa en mene puolta kaukaloo pidemmälle ihan mukavuussyistä :D Se on muuten jännä että joissakin kaupungeissa mahdollinen huutelu tapahtuu hallin pihalla ja toisissa koputellaan pitkin peliä selkään jos heidän omat tekee maaleja. Yleisesti hyvän fiiliksen kinkereitä mut näitä sattuu joskus.
 

Dragon's Den

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS
Osaisivatko arvon savolaiset palstakollegat opastaa, että mistä kataomolohkosta kannattaisi KalPan kotiotteluun liput ostaa, jos meinaa tulla vierasjoukkueen paita päällä katsomaan?

Tytär aloitti opinnot Kuopiossa, ja ajattelimme, että voisimme marraskuussa käydä yhdessä katsomassa KalPa - HIFK.
Ei ole oikeastaan mitään väliä. Tuskin sinuun juuri kukaan mitään erityistä huomiota kiinnittää kaupungilla tai hallilla, vaikka olet vierasjoukkueen paita päällä, jos vaan itse käyttäydyt fiksusti. Kuopio ei ole Pori.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ei ole oikeastaan mitään väliä. Tuskin sinuun juuri kukaan mitään erityistä huomiota kiinnittää kaupungilla tai hallilla, vaikka olet vierasjoukkueen paita päällä, jos vaan itse käyttäydyt fiksusti. Kuopio ei ole Pori.
Kieltämättä Kuopioon hieman enemmän nyt tutustuneena on aika vaikea kuvitella, että siellä joutuisi vaikeuksiin vain kantamalla väärän joukkueen paitaa. Nauratti tuo vertaus. (Hymiö)
 

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Kieltämättä Kuopioon hieman enemmän nyt tutustuneena on aika vaikea kuvitella, että siellä joutuisi vaikeuksiin vain kantamalla väärän joukkueen paitaa. Nauratti tuo vertaus. (Hymiö)
Yleisenä huomiona hifk faneja täällä taitaa olla määrällisesti eniten. Muistikuva jäänyt, silloin harvoin kun ifk tehnyt maalin niin vähän ympäri hallia joku nousee pystyyn
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Kieltämättä Kuopioon hieman enemmän nyt tutustuneena on aika vaikea kuvitella, että siellä joutuisi vaikeuksiin vain kantamalla väärän joukkueen paitaa. Nauratti tuo vertaus. (Hymiö)
Se on kyllä hämmentävää kuinka nopeasti nuoret sujahtavat genreen. Epäilemättä tytär ottaa jo opiskelupaikassa ensisanontoja murteella, siitähän se etenee nopsaan ja keväällä on sitten kelta-mustaa päällä hallilla.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Se on kyllä hämmentävää kuinka nopeasti nuoret sujahtavat genreen. Epäilemättä tytär ottaa jo opiskelupaikassa ensisanontoja murteella, siitähän se etenee nopsaan ja keväällä on sitten kelta-mustaa päällä hallilla.
Olen luvannut, että maltilliset KalPa-sympatiat hyväksytään tulevien n. viiden vuoden jälkeen, mutta ei nyt sentään enempää :).
 

Brentti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Savon keltamustat
Olen luvannut, että maltilliset KalPa-sympatiat hyväksytään tulevien n. viiden vuoden jälkeen, mutta ei nyt sentään enempää :).
Viiden vuoden päästä läpsytin on kasvanut jo kiinni käteen ja kotona kaiuttimista soi kootut discohitit :)

Tervetulloo Kuopijoon!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös