Halli, makkarat ja show

  • 642 981
  • 2 050

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kyllähän tuosta saat ihan omasi takasin, koska siirto.

Oli ajatuksena, että tukisin naapuria tuolla reilulla 30eurolla.

Toki jos tarjouksia ei kuulu, niin otan yhteyttä lipun myyjään.
 

Majoneesi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki voijjaan tuhota
Kivaa oli päästä tänään todella pitkästä aikaa halliin. Tämän kauden tasoon erinomainen yleisömäärä, tunnelma hyvä ja peli tiukka. Olutkin oli kylmää. Tätä lisää!
 

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
Kivaa oli päästä tänään todella pitkästä aikaa halliin. Tämän kauden tasoon erinomainen yleisömäärä, tunnelma hyvä ja peli tiukka. Olutkin oli kylmää. Tätä lisää!
Odotan kyllä isosti, että pääsisin näkemään playoff-ottelun ensimmäistä kertaa vuosiin. Muutaman matsin olen tällä kaudella käynyt paikan päällä katsomassa, mutta työvuorot on ollut vähän sellaisia, että vaikea on ollut päästä paikan päälle.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Onpa hyvä kuuluttaja nyt pelissä sen normaalin tekohehkuttajan sijaan.

Tulee ihan mieleen legendaarinen Kari Myllys.

En voisi olla enempää erimieltä. Kamalaa haparointia kuulutusten kanssa jatkuvasti.

Kyllä kuuluttajan pitää hehkuttaa kotijoukkueen maalia. Vierasmaalit tulee kuuluttaa tonnin-setelinä.

Edit. Haparointi luultavasti johtui kokemuksen puutteesta, joten en voi kovin pettynyt olla. Parhaansa kaveri varmasti teki.
 
Viimeksi muokattu:

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
Vähän huonoon kohtaan osui Tapani Miettisen poissaolo ja tuollainen virkamiesmäinen kuuluttaja. Kerrankin oli paikalla mukavasti yleisöä sekä sitä myöten tunnelmaa, ja juuri nyt jäi huudattamatta KalPan maalintekijä. Johonkin marraskuiseen nyhjäykseen 2000 katsojalle tämä tuuraaja olisi sopinut erinomaisesti.
 

Zibbazubba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vähän huonoon kohtaan osui Tapani Miettisen poissaolo ja tuollainen virkamiesmäinen kuuluttaja. Kerrankin oli paikalla mukavasti yleisöä sekä sitä myöten tunnelmaa, ja juuri nyt jäi huudattamatta KalPan maalintekijä. Johonkin marraskuiseen nyhjäykseen 2000 katsojalle tämä tuuraaja olisi sopinut erinomaisesti.
Olikohan muuten ensimmäisen kerran Miettinen poissa tulonsa jälkeen? Tää uusi heppe ei jatkoon. Se A-junnujen kuuluttaja on oikein kelvollinen myös, mielellään häntä kuulisi mikäli Tapani pidempään sivussa. Tää A-junnujen kuuluttaja kuulutti myös Welhojen liigapelejä.
 

P.P.

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalmanPallo
Wikipedia kertoo että halli valmistuu 2020 mennessä "sekä vieraskannattajien katsomo tulee siirtymään nykyisestä, epäedullisesta sijainnista keskemmälle". Onko tätä muuten ikinä tapahtunut? En oo siis muutamaan kauteen päässyt hallilla käymään niin en tiedä.
 

Zibbazubba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Wikipedia kertoo että halli valmistuu 2020 mennessä "sekä vieraskannattajien katsomo tulee siirtymään nykyisestä, epäedullisesta sijainnista keskemmälle". Onko tätä muuten ikinä tapahtunut? En oo siis muutamaan kauteen päässyt hallilla käymään niin en tiedä.
Siellä samassa paikassa se on edelleen.
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Pitkästä aikaa tänään testissä täysi Niiralan Monttu.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Ovet aukee varmaan 17.30?
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Eipä saatu täyteen edes tuohon matsiin, kun jäi 1000 katsojaa vajaaksi. Milloinkahan lie olisi Monttu täynnä seuraavan kerran.
No se lippumäärä mitä liitto haluaa myydä peliin on täysin toinen kuin seura itse.
Seuralla määrät lasketaan vähän toisella tavalla niissä on mukana lisenssejä, liiton vapaalippuja kuten tuomarikortteja yms.
Liiton peleissä lasketaan vain maksaneet niin ilmoitettu määrä ei ole mitenkään vertailukelpoinen varsinkin kun liitto itse ilmoitti vain seisomapaikkoja ja niitäkin vain vähän olevan myymättä.

Liitto ei välttämättä edes halua myydä kaikkia seisomapaikkalippuja täyteen kun se vähentää oheismyyntiä, jolla järjestäjä eli KalPa tekee tulonsa tuo yleisömäärää lienee hyvin lähellä sitä millä montussa tehdään paras tulos.
Katsomossa kun ei näyttänyt juuri tyhjää olevan vaan vähennys lienee tullut seisomapaikoista.
 

Nukkemurhaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Läpsytinpoppoo
No se lippumäärä mitä liitto haluaa myydä peliin on täysin toinen kuin seura itse.
Seuralla määrät lasketaan vähän toisella tavalla niissä on mukana lisenssejä, liiton vapaalippuja kuten tuomarikortteja yms.
Liiton peleissä lasketaan vain maksaneet niin ilmoitettu määrä ei ole mitenkään vertailukelpoinen varsinkin kun liitto itse ilmoitti vain seisomapaikkoja ja niitäkin vain vähän olevan myymättä.

Lliitto ei välttämättä edes halua myydä kaikkia seisomapaikkalippuja täyteen kun se vähentää oheismyyntiä, jolla järjestäjä eli KalPa tekee tulonsa tuo yleisömäärää lienee hyvin lähellä sitä millä montussa tehdään paras tulos.
Katsomossa kun ei näyttänyt juuri tyhjää olevan vaan vähennys lienee tullut seisomapaikoista.
Oli miten oli laskujen kanssa, mutta tärkein asia tapahtui: Härski iski maalin. Toivottavasti hallissa kaikuu vieläkin Hartikaisen nimi rakenteissa.
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Oli miten oli laskujen kanssa, mutta tärkein asia tapahtui: Härski iski maalin. Toivottavasti hallissa kaikuu vieläkin Hartikaisen nimi rakenteissa.
Toki. Mutta maaottelun 4360 on täysin verrannollinen liigapelin yli 5000 yleisömäärään.
Todellisuudessa ehkä vähän enemmänkin.
 

Hallipeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Katsomossa olen ihmetellyt monesti sitä, että miksi hallissa soitetaan Gary Glitterin kappaleita, kaverilla kun on tuomioita lapsiin kohdistuvista s-rikoksista kai neljässä maassa ja istuu loppuikänsä linnassa.
Pois, ja tilalle vaikka Suzi Quatroa, Glitter Bandia tai vastaavaa.
Käytävillä ihmetyttää, miksi esim. makkarat loppuvat niin monesti ja niiiin aikaisin: Oheismyynnillä se raha tehdään...
 

Brentti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Savon keltamustat
Noniin, kausi alkaa lähestyä niin arvuuttelut käyntiin: Mitä nähdään tänä kautena alkushowssa? Tuo tämänkautinen show oli mielestäni aika kehno enkä toivo sille jatkos, en lähde jäähalliin katselemaan Tähtien Sodan traileria.
 

KalPamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Noniin, kausi alkaa lähestyä niin arvuuttelut käyntiin: Mitä nähdään tänä kautena alkushowssa? Tuo tämänkautinen show oli mielestäni aika kehno enkä toivo sille jatkos, en lähde jäähalliin katselemaan Tähtien Sodan traileria.
Itse olen sitä tyyppiä että pidän alkushowta isona osana ottelu tapahtumaa ja todella mielenkiintoisena asiana. Mun mielenpainuvin alkushow oli silloin kun KalPa pelas finaaleissa Tapparaa vastaan. En muista oliko kyseinen alkushow koko kauden vai ainoastaan playoffseissa. Mutta se iso määrä savua ja keltaset vilkkuvat valot oli mielestäni vitun jees :)! Niin joku semmonen olis kiva mut tuskinpavaan sellasta saadaan takas ainakaan tulevalla kaudella. Ja vielä viitateen tohon sun @Brentti kommenttiin niin olen kyllä aika lailla samaa mieltä, aika lame oli kyllä tuo sädetikkumainen sisääntulo :)
 

Brentti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Savon keltamustat
Itse olen sitä tyyppiä että pidän alkushowta isona osana ottelu tapahtumaa ja todella mielenkiintoisena asiana. Mun mielenpainuvin alkushow oli silloin kun KalPa pelas finaaleissa Tapparaa vastaan. En muista oliko kyseinen alkushow koko kauden vai ainoastaan playoffseissa. Mutta se iso määrä savua ja keltaset vilkkuvat valot oli mielestäni vitun jees :)! Niin joku semmonen olis kiva mut tuskinpavaan sellasta saadaan takas ainakaan tulevalla kaudella. Ja vielä viitateen tohon sun @Brentti kommenttiin niin olen kyllä aika lailla samaa mieltä, aika lame oli kyllä tuo sädetikkumainen sisääntulo :)
Joo sisääntulo asia erikseen, siinä oli joskus sädetikut ja joskus ei ja sitäkin voisi muuttaa, mutta myös se ennen sitä tapahtunut ns mediakuutioshow. Valopalkit siniseksi ja kuutiolle joku liikkuva kuva missä näkyy välillä KalPan pelaajia, näytti enemmän Star Warsilta kuin jääkiekolta, luulin olevani elokuvateatterissa. Tuon voisi pistää ihan alusta asti remonttiin,
 

KalPamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Joo sisääntulo asia erikseen, siinä oli joskus sädetikut ja joskus ei ja sitäkin voisi muuttaa, mutta myös se ennen sitä tapahtunut ns mediakuutioshow. Valopalkit siniseksi ja kuutiolle joku liikkuva kuva missä näkyy välillä KalPan pelaajia, näytti enemmän Star Warsilta kuin jääkiekolta, luulin olevani elokuvateatterissa. Tuon voisi pistää ihan alusta asti remonttiin,
Jep samaa mieltä. Ite olin siis enemmän siinä itse pelaajien sisääntulossa kiinni, että se pitäs kyllä mielestäni pistää uusiks. Mutta toki olen samaa mieltä tosta mediashowsta myöskin.
 

Nukkemurhaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Läpsytinpoppoo
Noniin, kausi alkaa lähestyä niin arvuuttelut käyntiin: Mitä nähdään tänä kautena alkushowssa? Tuo tämänkautinen show oli mielestäni aika kehno enkä toivo sille jatkos, en lähde jäähalliin katselemaan Tähtien Sodan traileria.
Itse en uskalla toivoa mitään koska aina on riskinsä, että lohikäärme larppausvideo tulee takaisin päivitettynä versiona.
 

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös