Itse odotin eri kausikorttimahdollisuuksia havainnollistavan
katsomokartan nähtyäni, että ringside-katsomot olisivat kuvan mukaisesti olleet myös muun muassa poliisitalon päädyssä. Tiedä sitten, olisiko päätypaikoille kuinka paljon ollut tunkua. Nythän LED-pintaa taitaa olla koko poliisitalon päädyn mitalla, joten varmaan tuottoa tulee hyvin mainoksista. Ringside-paikat olisi luultavasti rakennettu siihen jo tämän kesän aikana, jos niin olisi ollut tarkoitus tehdä. Vai liekkö suunnitelmat muuttuneet matkan aikana.
Meinataankohan B-oven tuleva pääsisäänkäynti saada valmiiksi ainakin jossain määrin ennen kauden alkua? Niin voisi hyvin kuvitella. Siitä en itse ole nähnyt mainintaa tai kuvia rakentamisen etenemisestä. Uudesta lounasravintolasta on ollut mainintoja. B-ovelle on asemakaava-aineiston sekä
havainnekuvien mukaan tulossa ravintola ja kahdessa kerroksessa uutta aulatilaa palvelemaan sekä jää- että uimahallia ja pysäköintitaloon kulkemista. Tontin asemapiirroksen (sisältyy tälläkin palstalla jo aiemmin mainittuihin havainnekuviin) mukaan uusi aulatila B-ovelle vaikuttaa omaan silmään varsin merkittävältä (mikä on hyvä asia yleisen ahtauden vuoksi). Aulatila, johon myös ravintolta sisältyy, näyttää saman piirroksen mukaan jatkuvan koko poliisitalon päädyn pituisesti jää- ja uimahallin "välissä". Toivottavasti tarkoituksena on siis jyrätä nykyinen "Hall of fame -seinä" alas ja saada ainakin sen päädyn käytävää tilavammaksi.
Uusi mediakuutio vaikuttaa erinomaiselta. Toivottavasti sitä hyödynnetään ottelutapahtumissa hyvin. Itse haluaisin myös nähdä uutta panostusta etenkin ennen ottelua olevaan showhun parempine spottivaloineen ym. Jo nyt nähtävistä muista uudistuksista ehdottomasti plussaa.