Itsehän olen ollut aina sitä mieltä, että Montun makkarat, lihikset ja limut ovat mainiota purtavaa. Ok, usein makkarat ehtivät kylmetä pelin aikana turhan kylmiksi, mutta eipä niitä ihan tulisinakaan viitsi syödä, ehheh.
Makkaroissa ja lihiksissähän on se etu, että ne menevät sellaisenaan lähes kaikkiin makuihin. Mausteet ovat erikseen ja ne on helppo sitten lisäillä sinne. Lyhkäisyydessään yksinkertaista ruokaa. Hampurilaisissa ja pizzoissa on tosiaan monia huomioon otettavia asioita, kuten tilat, valmistus, valikoima jne jne.
Mutta tuosta show'sta. Optimi olisi, jos saisi tunnelman korkealle heti joukkueen tullessa kentälle. Fair Play on toki ihan mukava rallatus, mutta haikailen kyllä ehdottomasti Routasydän-tyylisen, sytyttävän musiikin perään, varsinkin kun aika pieni osa yleisöstä taputtaa mukana siinä alussa. Lisäksi siinä voisi pitää jotain valoshowkikkailua.
Pelikatkojen aikana musiikki on varmastikin valittu sen mukaan, minkä rytmissä on helppo alkaa taputtamaan ja kannustamaan jo ennen kuin kiekko putoaa jäähän. Ainakin hyökkäyspään aloituksissa tiukoissa tilanteissa tällaiset musiikkivalinnat saavat minun tukeni. En sitten tiedä kumpi nostattaa tunnelmaa enemmän, joku diskojumputus vai Metallica. Jäljimmäinen on omaa musiikkimakuani enemmän lähellä, mutta rytmikkäämpi musiikki palvelee ainakin ajoittain parempaa tarkoitusta.
Olenko kuuroutunut, vai oliko musiikki harjoitusotteluissa ihan liian kovalla ja varsinaisissa peleissä ihan liian hiljaisella?
Kovaa vauhtia tuo Monttu on kuitenkin kohentunut monella tapaa, toivottavasti kehitys jatkuu vastakin. Ainut mitä olen jäänyt kaipaamaan, on ne frisbee-kisat mestisajalta!