Half-Life Generation

  • 830
  • 3

Pioneeripoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Sapko, Lufc
Sain tänään kyseisen pelipaketin ja kysyisin neuvoa että jos haluan pelata Counter-Strikeä niin pitääkö minun laittaa Half-Lifen vai Counter-Striken cd-key? Käsittääkseni C-S ei kysy cd-keytä asennettaessa.Jos joku voisi auttaa niin olisin kiitollinen.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Siis. Ensin asennat HL:n, jolloin peli kysyy cd-keyta. Counter-strike on vain lisäosa Half-lifeen, ja ei toimi ilman sitä. Se siis käyttää HL:n cd-keyta.

Vai onko sinulla siis kaksi cd-keyta paketissa?
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siinä paketissa tulee kaksi CD-keytä. Itse en jaksanut asentaa koko Half-Lifeä, koska pelasin sen aikoinaan velipojan koneella melkein läpi, joten asensin pelkästään Counter-Striken ja annoin siis CS:n CD-avaimen. Veikkaisin, että kyseinen peli toimii molemmilla avaimilla.

Muista, että tarvitset päivityksen peliin, jotta pääset nettiservereille pelaamaan!
Edit: näppihäiriö
 
Viimeksi muokattu:

Pioneeripoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Sapko, Lufc
No nyt tuli sellainen ongelma ku yritän päästä pelaamaan C-S niin kone ilmoittaa et "Your cd key cannot be used on the VALVEs system":confused: .

Mitähän mun pitäis tehdä?

Tää on jo toinen Generation paketti mulla ja ensimmäisen paketin pelissä ilmoitti et "cd key on jo käytössä. Alkaa pikkuhiljaa hermot menemään. Kerpele!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös