Tuolla itse ottelukeskustelussa joku jo ihmettelikin, miten tämä taklaus niin paljon juuri Hämeenlinnassa päin herättää ajatuksia. Ja juuri HPK-fanit taitavat olla niitä harvoja, jotka näkevät Hakkaraisen tuomion vähintään oikeutetuksi.
Videon nähtyäni, Hakkaraisen pelityylin tuntien ja kun vielä kukaan tuomareista ei tilannetta tainnut edes havaita itse tapahtumahetkellä, niin mielenkiintoisen kova tuomio oli.
Ja jos sitten ihan syntyneen vamman kautta aletaan tuomioita viheltää, niin taitaapa yksi Ässäpelaaja maata sairaalassa vakavien päävammojen vuoksi :) ja sen vuoksi tuomiota ei oikeastaan paljoakaan taklaajalle kovennettu
Itse olen aiemminkin näissä keskusteluissa todennut, että rangaistusten pitäisi tulla teon eikä seuraamuksen perusteella --> se ei Hakkaraisen kohdalla nyt toteutunut.
J.Grönvallille täytyy todeta, että jos tämä tapaus oli kauden törkein vahingoittamisyritys tällä kaudella liigassa, niin monessakaan matsissa et ole tainnut käydä ja tv:tä tuskin omistat - et ainakaan Canal+ korttia :)
ps. sen tulin lisäämään, että erittäin ikävää, että loistava Kalpa pelaaja loukkaantui pahasti. Toivottavasti kykenee kuitenkin pelaamaan vielä tällä kaudella. Kalpalle viimeiseksi toivoisi avainpelaajien loukkaantumisia - hieno kausi upealla joukkueella kun on jo takana ja toivottavasti edessä