Hadanka, Mexital jne.

  • 14 896
  • 57

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Re: muovituopeista

Viestin lähetti bozik
Kamoon hei, rykäise se nordikselta kurkkuun jäänyt muovituoppi ulos kiduksista niin olutkin maistuu taas oluelta!

Joku järjestys se olla pitää. Se menee näin, alkaen mieluisin -päästä:

1. Bisse suoraan pullosta / tölkistä hyvässä seurassa ja interiöörissä
2. Lasituopista hyvässä seurassa ja interiöörissä
3. Muovituopissa hyvässä seurassa ja interiöörissä
4. Muovituoppi ja paska paikka
5. Karjala kaikissa olosuhteissa

Ja kappas, Nordis sijoittuu kategoriaan 3, Jaffala kategoriaan 5.

Terveisin Jatkoajan M.O.T -toimitus
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Re: Re: Re: muovituopeista

Viestin lähetti JHag
Joku järjestys se olla pitää. Se menee näin, alkaen mieluisin -päästä:

1. Bisse suoraan pullosta / tölkistä hyvässä seurassa ja interiöörissä
2. Lasituopista hyvässä seurassa ja interiöörissä
3. Muovituopissa hyvässä seurassa ja interiöörissä
4. Muovituoppi ja paska paikka
5. Karjala kaikissa olosuhteissa

Ja kappas, Nordis sijoittuu kategoriaan 3, Jaffala kategoriaan 5.

Terveisin Jatkoajan M.O.T -toimitus

1. A-olut (olut)lasista tai tuopista huonossa ja paheellisessa seurassa.
2. III- olut tuopista huonossa tai/ja hyvässä seurassa.

.
.
.
.
.
.

8739. Lapin Kulta missä ja miten vaan.
8740. Siideri
.
.
.
9532. Ruotsalainen siideri
.
.
.
11654. Ruotsalainen siideri tai Lapin Kulta pahvimukista( Gevalia )
Hartwall Areenalla Aake Kallialan vitsejä kuunnellessa
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Re: Re: muovituopeista

Viestin lähetti JHag
Joku järjestys se olla pitää. Se menee näin, alkaen mieluisin -päästä:
1) Lapin Kulta suoraan pullosta, tölkistä, lasistobesta, muovistobesta tai suoraan hanasta. Paikkana koti, kapakka, areena tai dösäpysäkki.

612)Koffin tuotteet.

Kokeile siis lapparia, tunturipurojen raikkautta, njam! Kärpät vie meiltä pisteet, mutta me juodaan niiden bisset !
 

Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roihu
Re: muovituopeista

Viestin lähetti JHag
Kaikkein oudoin paikka on eräs Ilmalassa sijaitseva jäähalli, missä tarjoillaan olutta osittain myös lasituopista, mutta siltikin itse olut maistuu muovilta.

Minä kun tiedän Ilmalassa vain yhden jäähallin ja se on se Hjalliksen moskeijan harjoitteluhalli. Siellä kun en ole bisseä kitusiini vääntänyt saati muutoinkaan piipahtanut, niin en voi tuohon ottaa kantaa.

Kermaperseet=Hadanka huomio ei ollut omani vaan joku sen tässä ketjussa aiemmin heitti. Itse totesin kernaasti kuuluvani sitten kermaperseisiin, jos jaottelu tehdään noiden kahden paikan suosimisen perusteella.

Pullon suusta voi oikeastaan juoda vain eurooppalaisia ja aasialaisia laagereita. Monissa jenkkiläisissä laagereissa on jo niin rikas maku ja vaahto, ettei pullo tee niille oikeutta vaan lasiin se on kaadettava, tosin onhan sielläkin noita Budweisereita ja muita vesiä.

Stout- tai bitter-tyyppisiä oluita ei pullon suusta henno juoda kuin hätätilantessa.

Kotimaiset laagerit maistuu samalle kuralle, nauttii ne sitten lasituopista tai tuttipullosta. Pakon edessä niitäkin joutuu tosin nauttimaan mm. juuri jää- ja monitoimihalleissa.

Kotimaisista oluista Porissa, nimenomaan Porissa, tehty Karhu III maistuu kyllä itselleni. Keravalla pantu mesikämmen on samaa vantaanjokea kuin mikä tahansa koffkarjala.

Kaltaiseni olutfanaatikon kohdalla vertailu Hadan ja Mexin välillä voi siis päätyä vain yhteen lopputulokseen ja sen olenkin tuonut jo enemmän tai vähemmän ansiokkaasti ilmi.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Ei sovi myöskään unohtaa:





1233333333. sija: Lidlin oluet

Karjala on mun mielestäni oikeasti pahaa, ei liity nikerien kuvioon mitenkään. Muistan jo pussikaljahommista kuinka Karjala oli äärivaihtoehto, vetistä mössöä. Sen sijaan Karhu on ihan ok, mutta selkeästi yliarvostettua. Tästä olen väitellyt useita kertoja FMEJ:n kitaristin Pillin kanssa ja tosipaikan tullen kaveri ei erota edes ykköstä nelosesta :). Lisäksi hän on hjokerifani, mutta haluaa aina liittää tähän: "ennen Hartwall Areenan aikaa".

Kaikkiaan olut ja jääkiekko on järkiavioliitto, tuotteet täydentävät toisiaan mainiosti. Missä muussa viitekehyksessä suomalainen teppo turakainen maksaisi ensin 50e pääsylipusta kylmään halliin epämääräistä söhellystä katsomaan ja jonottaisi tauolla tyytyväisenä 5e:n muovituopillista lämmintä karjalaa? Yksi bisse ennen matsia ja erätauoilla tekee 15e ja näin onkin saatu 65e menemään ennenkuin painutaan Hadankaan / Mexiin / minne tahansa. Ottamaan olutta. Sosiaali- ja terveysministeriö voisi antaa periksi ja sallia bissen nauttimisen ottelun aikana paikallaan istuen, kuten useimmissa NHL-katsomoissa on käytäntö. Ei tarttis panostaa niin helvetisti 18 minsan erätaukoon.

Itse olen niin tylsä, että tulen viikkomatseihin aina autolla. Mutta periaatteesta en jätä yhdessäkään pe tai la -matsissa muovituopillistani nauttimatta.
 

kosh

Jäsen
Suosikkijoukkue
F2- sekä O-katsomo
Tuli sitten eilen poikettua tuolla Hadankassa ja vallan mainiolta paikaltahan se vaikuttikin.
Ei siellä ainakaan jano päässyt tulemaan, alkuasukkaiden kantaessa bisseä/snapseja pöytään -kiitokset vaan niistä!

Samalla tuli tavattua usempiakin JA:n IFK-henkisiä nimimerkkejä eli terveiset heille.
 

Zeppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti kosh
Tuli sitten eilen poikettua tuolla Hadankassa ja vallan mainiolta paikaltahan se vaikuttikin.
Ei siellä ainakaan jano päässyt tulemaan, alkuasukkaiden kantaessa bisseä/snapseja pöytään -kiitokset vaan niistä!

Samalla tuli tavattua usempiakin JA:n IFK-henkisiä nimimerkkejä eli terveiset heille.


Eipä kestä; Itse en ollut se snapsien kantaja mutta se oli kuitenkn eka kerta kun näki aidon Turkulaisen Hadankassa
Kaverini taisi toimia snapsinkantajana
Oli ihan jees heittää läppää, tervetuloa toistekin!
 

kosh

Jäsen
Suosikkijoukkue
F2- sekä O-katsomo
Viestin lähetti Zeppo

Oli ihan jees heittää läppää, tervetuloa toistekin!
Tuli sitten käytyä.
Pakko se on taas kiittää paikallisten vieraanvaraisuudesta ja mukava oli tavata jatkiksen kirjoittajia sekä muitakin Hadankan tuotteiden kuluttajia.

On se jumalauta ihme paikka, aina kun ulos lähtee niin on helvetin jurrissa :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös