H.I.F.K. = Helsingin Idiootit Faijat Ketju, K-18

  • 4 183
  • 38
Tila
Viestiketju on suljettu.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Käsittääkseni Moderaattorit antoivat meille palstan suurpervoille ja majaviin sekaantujille tämän mahdollisuuden. Siis avaan tässä ketjun, jota ei todellakaan kenenkään ole pakko lukea... kirjoittamisesta puhumattakaan. Tämä on siis meidän Pahasti Kipeiden oma juttu. Tänne saa tulla vain ja ainoastaan muita yhtä hulluiksi itsensä kokevia... jos joku tuntee itsensä meitäkin hullummaksi, niin hänetkin otetaan ovosylin vastaan (kateellisena tosin, mutta kuitenkin).
Tällä tavoin me ääliöt emme tule sotkemaan muita hienompia viestiketjuja.
Muistakaamme kuitenkin, että täälläkään ei saa loukata sukupuolimoraalia (mikä se on??).
 
Viimeksi muokattu:

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Noh ei kai tälläiseen itsepaatokseen nyt ole aihetta hyvät herrat? Kyllä kai tänne jatkoaikaan kaikenlaisia faneja, niin joukkueiden kuin luonteenkin suhteen mahtuu? Ainakin henk. koht. olen saanut muutamia erittäin makoisia nauruja erityisesti HIFK:n kannattajien kirjoituksista. Selvästi eniten taitaa olla näitä huumoriveikkoja kyseisen joukkueen kannattajistossa? Toki jonkinlainen huumori saattaa joillain mennä yli ja tahtoohan nuo jutut välillä riistäytyä hallinnasta... Kuka tykkää mistäkin. Minulla ei nyt ehkä niin selkeää kuvaa ole millainen taso missäkin loppujen lopuksi tulee olla, mutta eipä se minun päätettävissä olekaan.

Mutta kyllä tänne kaikki mahtu ja sovussakin vielä... =)
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Ted Raikas


Mutta kyllä tänne kaikki mahtu ja sovussakin vielä... =)

Sekaan vaan, kunhan et tule kukkahattu päässä. Ja lainaustasi kun lukee, Sulla on IFK:hon jo sopivasti hoono soomi. Svedujahan me ollaan myös kaikki! Mutta pidä korvapunotus poissa, mieli avoimena ja katse kirkkaana (viimeisestä voi tinkiä, jos tuntuu!):rolleyes:
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Okei.......

Kasvakaa aikuisiksi.

Enpä olisi uskonut että joskus minä tulen sanomaan tuollaista.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti varjo
Okei.......

Kasvakaa aikuisiksi.

Enpä olisi uskonut että joskus minä tulen sanomaan tuollaista.

No, miksi se piti tulla tänne sanomaan? Otsikosta pitäisi tyhmemmänkin tajuta että täältä on turha hakea Finlandia-kirjallisuuspalkinnon seuraavia voittajia?
Kovapäistä sakkia näköjään... ja minä kun luulin että tuo OTSIKKO NIMENOMAAN pitää nämä asialliset ihmiset pois häilymästä meidän pervojen taustapeileistä...
 

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Mä haluaisin keskustella noista majavista. Mikä on paras tapa ehdotella majavalle? Korrektisti ruotsiksi? Mitä jos se ei suostu? Saako hujauttaa?


Kyllä on vaikiaa elämässä. Ainaski miulla ku oon tällänen tallukka ja umpitohelo ja varas.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Preda:
Mutta miksi pitää erikseen luoda kyseinen ketju kun jo muutenkin teillä on vaikkapa Ätmp...-ketju tai joku muu. Kyseinen ketju on ollut aika hiljainen viime aikoina joten tuskin ketään haittaa vaikka alkaisitte kasvattamaan sitä kyseisellä tekstillä.

Itselleni tulee lähinnä uhmaikäisen käytös mieleen....
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti varjo
Preda:
Mutta miksi pitää erikseen luoda kyseinen ketju kun jo muutenkin teillä on vaikkapa Ätmp...-ketju tai joku muu. Kyseinen ketju on ollut aika hiljainen viime aikoina joten tuskin ketään haittaa vaikka alkaisitte kasvattamaan sitä kyseisellä tekstillä.

Itselleni tulee lähinnä uhmaikäisen käytös mieleen....

Varjo: Moderaattorit saa minun puolestani yhdistää vaikka kaikki mahdolliset ketjut joissa me palstan syöpä (Predator-Senior-JHag-Korak) olemme mukana. Joten ole huoleti, eiköhän meidät pikku hiljaa panna täällä kuriin. Saat sitten sinäkin toivomaasi tasokkaampaa keskusteluseuraa. Vielä tässä vaiheessa en kuitenkaan suostu tätä palstaa jättämään, en piruuttanikaan. Olen pahoillani jos olen pilannut elämästäsi joitakin minuutteja? Tuskin olen, sinähän tiedät minun pervon kirjoitustapani, joten tuskin olet juttujani lukenut pitempään. Ei ainakaan niitä pitkiä ja sisällöttömiä jatkotarinoitani... koita kestää.
 

M10

Jäsen
Predatorin käytös alkaa saamaan samanlaisia piirteitä kuin nimim. "Erkki#11":n tuolla HPK:n keskustelupalstoilla.
Kihahtiko mahdollisesti muutama saatu ääni tuossa vuoden jatkoaikalainen-äänestyksessä huvudiin?
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
No niin Preda yritäs nyt käyttäytyä yli 10-vuotiaan tavoin. Tuollainen "JA:n syöpä", "pitkiä turhia tarinoita" -juttu on aivan tajuttoman naurettavaan ja typerää jokaiselta yli 10-vuotiaalta.

Ette näemmä millään saa päähänne sitä minkä takia Flonaldo asian esille nosti.
Kyse ei ole "pervosta kielenkäytöstä" tms. vaan siitä että sitä tungetaan liian useaan paikkaan ja aivan käsittämättömissä yhteyksissä.

Alkaa vain todella tuntumaan käsittämättömältä että nimimerkkisi takaata löytyy aikuinen mies jonka luulisi jättävän tuollaisen kiukuttelun väliin.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Lasten ryhmäseksi...

No niin, siellä jo jollakin käsi rupesi vapisemaan kun luki tuon otsikon.

Olkoon tämä a.o. ketjun ensimmäinen varsinainen aihe.
Siis tämän päivän Ilta-Sanomien mukaan poliisi joutui keskeyttämään viiden 15-17 vuotiaan ryhmäseksiorgiat eilen Alavudella huumekuntoutusyksikkö Kitkakodin tiloissa.
Otin tämän sen takia puheeksi, kun minut on leimattu rivoksi ja härskiksi... todellisuudessa olen kahden pojan isä, toinen 16-vuotias, toinen 18-vuotias. Ja saman naisen kanssa ylin 20 vuotta... Tuo uutinen kuitenkin pysäytti. Mielestäni KENEN TAHANSA lapset voivat ajautua tässä yhteiskunnassa huostaanottokoteihin ym. Ei kaiken syynä ole työttömyys tai vanhempien uraputki.
Olen kouluelämässä ollut mukana yli 20 vuotta ja muistan lopun ikääni kun eräs kuraattori sanoi minulle: - Oletko sinä tullut koskaan ajatelleeksi, että osa lapsista on vaan kertakaikkiaan pahoja? Täysiä perkeleitä, vaikka vanhemmat kuinka yrittävät heitä opastaa? Tuota olen joutunut pohtimaan monet kerrat menneiden vuosien aikana.

On luonnollista että nuori on kiinostunut omasta kehostaan seksuaalisuuden herätessä... niin ja muidenkin kehoista.
Sitten kun mukaan lisätään huumekokeilut, niin soppa on valmis...

Onko täällä muita isiä tai äitejä... joiden lapset ovat samassa vaikeassa iässä kuin meikäkäisen poitsut?

Siinäpä ketjun avaaman Pääpervon eka kysymys...
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti varjo

Kyse ei ole "pervosta kielenkäytöstä" tms. vaan siitä että sitä tungetaan liian useaan paikkaan ja aivan käsittämättömissä yhteyksissä.

Alkaa vain todella tuntumaan käsittämättömältä että nimimerkkisi takaata löytyy aikuinen mies jonka luulisi jättävän tuollaisen kiukuttelun väliin.

"Sitä tungetaan liian useaan paikkaan ja aivan käsittämättömissä yhteyksissä"... niin, siis et sinä vieläkään tajua, tätä uutta ketjua sinun ei tarvitse enää lukea, kun tiedät mitä paskaa täällä on.
Joten anna meidän vanhojen pervojen päteä rauhassa (ainakin Moderaattorit antoivat meille tämän viimeisen oljenkorren).
Alkaa vain todella tuntua käsittämättömältä että nimimerkkisi takana on suuresti kunniottamani nimim. varjo?
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti varjo
No niin Preda yritäs nyt käyttäytyä yli 10-vuotiaan tavoin. Tuollainen "JA:n syöpä", "pitkiä turhia tarinoita" -juttu on aivan tajuttoman naurettavaan ja typerää jokaiselta yli 10-vuotiaalta.

Ette näemmä millään saa päähänne sitä minkä takia Flonaldo asian esille nosti.
Kyse ei ole "pervosta kielenkäytöstä" tms. vaan siitä että sitä tungetaan liian useaan paikkaan ja aivan käsittämättömissä yhteyksissä.

Alkaa vain todella tuntumaan käsittämättömältä että nimimerkkisi takaata löytyy aikuinen mies jonka luulisi jättävän tuollaisen kiukuttelun väliin.

Rauhoitu.

Ei jokapaikkaan tarvitse tulla esittämään absoluuttisen oikeaa mielipidettä. Ota rennosti ja elä, äläkä aina nipota, tiedätkö sillä tavalla elää pidempään. Toki tarkemmin ajateltuna kuolemassa ei ole mitään pahaa ja kaikkea pitää puntaroida asiallisesti, ilman pienintäkään pilkettä silmä kulmassa.

Koettakaa ihmiset tajuta, että jatkoaika on vain harrastus ja hauskanpito paikka, varsinkin vapaan puoli. Irl elämässä on tarpeeksi vakavia ja tärkeitä asioita, joten sallitaan myös muille vapaus keskustella asioista, niin asiallisen vakavasti kuin myös pilkesilmäkulmassa ja 3 vuotiaan tasolla.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Lasten ryhmäseksi...

Viestin lähetti Predator

Otin tämän sen takia puheeksi, kun minut on leimattu rivoksi ja härskiksi... todellisuudessa olen kahden pojan isä, toinen 16-vuotias, toinen 18-vuotias. Ja saman naisen kanssa ylin 20 vuotta...

Onko täällä muita isiä tai äitejä... joiden lapset ovat samassa vaikeassa iässä kuin meikäkäisen poitsut?

No sattuipas. Itselläni on pojat 19 ja 15. (Niin ja toiselta kierrokselta tämä 8 kk). Isompien kanssa meillä on loistavat välit. Olen usein jutellut heidän kanssa seksi-, alkoholi- ja huumeasioista. Väittävät kivenkovaan, että huumeiden käyttäjiä ei olisi niin paljon, kun itse luulen ja epäilen. Nuoremmalta olen tivannut monta kertaa, että onko koulussa edes tarjottu huumeita jne, mutta ei tunnusta millään. Luokittelen nämä omat kundini todella kilteiksi ja pelihenkisiksi, molemmat sporttaa aktiivisesti.

Siitä tulikin mieleen, että juuri tuossa iässä vanhempien vastuu, välittäminen ja kiinnostus lapsiaan kohtaan lienee elintärkeää. On annettava narua, mutta oltava auktoriteetti. Jossakin kirjoitinkin, että heistä olen ylpeä. Tosin on syytä itseään muistuttaa: omat vanhemmat ei juuri olleet perillä omista kolttosistani 15 vuotiaana. Voihan sitä vähän yli nelikymppisenä tässä asiassa olla turhan hyväuskoinen kalkkis?
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
HÄIVYN..

... olen tällä päivämäärällä antanut moderaatoreille luvan poistaa nimeni ja nimimerkkini tiedot tältä palstalta. Ei voisi enää vähempää kiinnostaa.

Hyvästi. Turhaa lähetellä yksityisviestejä, minä en niihin tämän viestin jälkeen pääse vastaamaan, vastaanottajaa ei ole.

Joskus menee kuppi nurin. Ja se meni tänään, 8.8.2002.
 

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Viestin lähetti Tatzka

Koettakaa ihmiset tajuta, että jatkoaika on vain harrastus ja hauskanpito paikka, varsinkin vapaan puoli. Irl elämässä on tarpeeksi vakavia ja tärkeitä asioita, joten sallitaan myös muille vapaus keskustella asioista, niin asiallisen vakavasti kuin myös pilkesilmäkulmassa ja 3 vuotiaan tasolla.

Veit vartalonmyötäiset suustani. Millasiahan tosikkoja nämä täällä tosikoivat (?) ihmiset ovat oikeassa elämässä, jos jo virtuaalisesti palaa käpy? Pelottaa.
 

M10

Jäsen
Re: HÄIVYN..

Viestin lähetti Predator
... olen tällä päivämäärällä antanut moderaatoreille luvan poistaa nimeni ja nimimerkkini tiedot tältä palstalta. Ei voisi enää vähempää kiinnostaa.

Hyvästi. Turhaa lähetellä yksityisviestejä, minä en niihin tämän viestin jälkeen pääse vastaamaan, vastaanottajaa ei ole.

Joskus menee kuppi nurin. Ja se meni tänään, 8.8.2002.

R.I.P
Here lies Predator, true IFK-fan
Beloved writer in Vapaa Keskustelu-called forum.
A True fan of scifi-literature.
He had a memorable life in Jatkoaika but took a pea
in his nose, and never recovered from it.
Thank`s for everything Pred!
 

heki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Täytyy sanoa, että olen todella yllättynyt Predan lapsellisuudesta. Arvostin hänen virtuaalihenkilöä todella paljon vielä jokin aika sitten, mutta pari viimeistä päivää muutti käsitystä.

Senior puolestaan otti saadun kritiikin suhteellisen asiallisesti, eikä alkanut pelleilemään entistä enemmän, ja siitä pisteet Seniorille. Kuten olen jo aiemmin maininnut, huumoria tarvitaan aina, mutta kyllä Preda oikein urakalla etsi rajoja, joilla kyrpiinnyttää muut. Ja sitten, kun alkoi valua skeidaa niskaan, tehdään marttyyriliike, ja uhraudutaan. Ei aina tarvi ottaa vakavasti, mutta ei myöskään kannata tehdä itsestään turhaan täydellistä pelleä.

Toivottavasti koko turha episodi loppuu tähän, ja palsta voi palata normaaliin päiväjärjestykseen. Ja toivottavasti myös Senior & kumppanit jatkavat usein hyvien ja hauskojen viestien kirjoittamista.
 

erpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kylla tota lukiessa kyynel oikein vierahti silmaan.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Mää tulin nyt vasta, kun mulla oli väittely menossa jonkun jeanpierrekuselan kanssa.

Täh?

Kiekkokausi alkaa. Aletaanko seurata? Tai jotain?

Predator, tuu veks, oot varmaan majavan kimpussa puun takana.

(varjo syyttää mua varmaan kohta väkivaltaiseksi kun sanon, että vituttaa.....myrsky vesilasissa kaatoi laivan)
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Morrow10
JHag: Aika klassista muokkailla jonkun nimimerkkiä.

Viesti josta en ymmärtänyt mitään. Oikeasti. Suomenna.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Morrow10: Unohda koko juttu. Myös yv. Sain jo selvityksen. Luulin, että syytät minua paljon pahemmasta rikkeestä, josta minua on joskus syytettykin.

Pahoittelut Grand-Pierre.....se tuli ihan selkäytimestä vailla vittuilun häivääkään.

Aika kireä tunnelma täällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös