Häpeäketju

• 6 355
  • 43
Näinä päivinä tuppaa jokaisen ryyppyreissun jälkeisenä aamuna hävettämään, syynä sellainen keksintö kuin tekstiviesti.

Jostain syystä ns. känniviestejä tulee nykyään läheteltyä joka kerta. Yleensä viestit tulee vielä lähetettyä laskuhumalassa, jolloin ajatukset kulkevat muutenkin aivan omia latujaan.

Sitten sitä saakin arvailla häpeillen, että mitä sitä tuli taas avauduttua.

Viime lauantaina tapasin erään kivan, minulle ennestään tuntemattoman tytön eräissä kotibileissä. Juttelimme siinä mukavia ja viihdyimme.

Juuri kun neiti (oletan, että hän oli neiti) kertoi jotakin juttua omasta elämästään, tuli eräs hieno ystäväni koputtamaan minua olkapäähän ja sanoi että baarinlähdön aika on nyt.

"Lähdetään vaan", totesin ja lähdin siitä sitten saman tien menemään kesken naisihmisen selityksen. Enkä edes hyvästellyt tai kiittänyt asiallisesta seurasta. Se oli epäkohteliasta käytöstä ja se hävettää hieman.

Puhelinnumeronkin unohdin pyytää.

Lapsena olin Mikko Alatalon keikalla. Eturivissä.

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti cosmic_rodeo
Näinä päivinä tuppaa jokaisen ryyppyreissun jälkeisenä aamuna hävettämään, syynä sellainen keksintö kuin tekstiviesti.

Jostain syystä ns. känniviestejä tulee nykyään läheteltyä joka kerta. Yleensä viestit tulee vielä lähetettyä laskuhumalassa, jolloin ajatukset kulkevat muutenkin aivan omia latujaan.

Sitten sitä saakin arvailla häpeillen, että mitä sitä tuli taas avauduttua.

Mulla ihan sama ongelma. Seuraavan päivänä saan yleensä vastailla viestieni syvintä tarkoitusta asianomaisille. Näin käy lähes joka kerta, ei siitä vaan näköjään koskaan osaa ottaa opiksi.

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Kontulan Ottawa
hetken kuunneltuani kotijoukkueen kannattajia, häpesin kovasti.

Ehkä kannattaisi sitten ottaa oppia tämän kyseisen kotijoukkuuen kannustuksesta, niin ei tarvitsisi enää jatkossa hävetä omia huutojaan.

Sörkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tulin joskus 80-luvulla ostaneeksi jonkin tv:stätuttudiscohumppatuplavinyylituotoksen. Kaikista järkyttävintä tuossa asiassa on se, että taisin kuunnella mokoman teoksen (ja vielä molemmat levyt). Tulin tuolloin ostaneeksi myös Sandran (taisi olla In The Heat Of The Night) lp-levyn. Sandra sentään naisellisella viekkaudellaan sai minut tuon älppärin hankkimaan, mutta miten helkutissa tuon toisen teoksen hankin? Taisin myöhemmin lahjoittaa kummatkin tuotokset pikkusiskolleni, kun niitä ei enää lp-levyrivistössäni ole jäljellä. Muistaakseni. Vai pitäisiköhän tarkistaa asia...

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Viestin lähetti cosmic_rodeo
Lapsena olin Mikko Alatalon keikalla. Eturivissä.
Lapsena olin Mikko Alatalon keikalla. Lavan edessä tanssimassa.

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Syytin ihan aiheetta moderaattoreita vääristä tuomioista ja herkkähipiäisyydestä.

En ole ollut Mikko Alatalon keikalla. (Olen istunut hänen työtuolillaan toki)

Ylärima

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vaihdoin Velvet Undergroundin levyn Popedan levyyn. Siitä on seitsemisentoista vuotta ja se tuntuu kuin eiliseltä - valitettavasti.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Viestin lähetti janki
Lapsena olin Mikko Alatalon keikalla. Lavan edessä tanssimassa.

niin minäkin

Ajoin kaupungissa mopolla ilman kypärää päissään ja jäin kiinni poliisille. Oikeusjuttu.

PS. Olin vaaraksi ainoastaan itselleni, en muille tienkäyttäjille koska väkeä oli niin vähän(ei yhtään).

Viimeksi muokattu:

krobbe

Jäsen
Viestin lähetti Pullamössö
Ajoin kaupungissa ilman kypärää päissään ja jäin kiinni poliisille. Oikeusjuttu.

PS. Olin vaaraksi ainoastaan itselleni, en muille tienkäyttäjille koska väkeä oli niin vähän(ei yhtään).

Höpö, höpö, ei muuta kuin linnaan!

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Täytyy sanoa, että nyt hävettää, ainakin jossain määrin. Näin/kuulin televisiosta Timo Pärssisen loukkaantumiseen johtaneen tilanteen ja raportoinnin loukkaantumisen pituudesta. Pääsin JES-huudossani ja sohvalta ylös pomppaamisessa jo JE:hen asti, kunnes huomasin kuinka typerästi olin käyttäytymässä. Olen pahoillani, mutta en voi mitään sille etten pidä kyseisestä pelaajasta.

miss

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Kolme vuotta sitten Abi-risteilymme valvojana oli Veltto Virtanen, ei siinä vielä mitään, mutta kävin jopa pyytämässä häneltä ystäväni kanssa nimmarin. Alkoholilla oli paljonkin osuutta asiaan, mutta kyllä se hävettää....

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti miss
Kolme vuotta sitten Abi-risteilymme valvojana oli Veltto Virtanen, ei siinä vielä mitään, mutta kävin jopa pyytämässä häneltä ystäväni kanssa nimmarin. Alkoholilla oli paljonkin osuutta asiaan, mutta kyllä se hävettää....

Ei mut hei älä, siis niinku ihan oikeesti vai? Vähänks sua varmaan hävetti!

Minä en ole koskaan ollut humalassa, enkä siten tehnyt mitään häpeällistä. Nimmareita olen kyllä julkkiksilta pyytänyt, esim. Raimo Helmiseltä (siis siltä vanhalta jääkiekkoilijalta), mutta se kai on ihan normaalia toimintaa?

Tsori, oli ihan pakko.

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Winamp soittolistani näyttää tältä:

1. Frankie Avalon - Beauty school dropout (3:59)
2. Johnny Wright - Hello Vietnam (3:06)
3. Sam the Sham & the Pharaohs, The Dixie Cups - Chapel of Love (2:48)

Olen 24-vuotias mies ja kuuntelen tälläistä musiikkia. Hävettää.

- Tinke-80

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy