Gustav Possler – potentiaalinen pikakiituri

  • 21 449
  • 94

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuli muuten hyvään saumaan tämä Posslerin hankinta. Ehtii olla lähes viikon joukkueen mukana harjoittelemassa ja tutustumassa ennen ensimmäistä peliä.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kivasti on Kustaan posket lommoilla, joka lupailee varmaan juurikin sitä energistä pörrääjää kentälle. Vähän on eri moodissa, kuin Josef Straka aikoinaan toisella visiitillä, joka näytti enemmän kuulantyöntäjältä kuin jääkiekonpelaajalta.

Ottaa muuten numeron #23 haltuunsa.
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hieman kaveria jännitti, toki joutui puhumaan engelskaa. Lukko voisi kyllä hoitaa haastattelijan joka osaa puhua toista kotimaista, olisi niin paljon rennompia haastatteluja. Tuntuu, että kaikki Lukon ruotsalaiset hieman jännittää englanniksi puhumista.
Hankalaa vain kun 90% suomea äidinkielenään puhuvista ei ymmärtäisi ruotsiksi tehdystä haastiksesta kuin muutaman sanan sieltä sun täältä.
 

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onkos mitään erikoista tuossa Länskärin jutussa Posslerista?
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tässä muutama poiminta uutisesta:
  • Pelaa numerolla 23. Oma pyyntö ja ensimmäinen numero aikanaan.
  • Peliaika ja rooli Djurgårdenissa eivät tyydyttäneet. Possler halusi itse pois SHL:n viime kauden finaalijoukkueesta, ja uusi työpaikka löytyi lopulta Raumalta.
    •  Djurgårdenilla oli paljon hyökkääjiä, ja halusin pelata enemmän. He eivät pystyneet takaamaan, että saisin enemmän peliaikaa. Mitään ei jäänyt hampaankoloon. Molemmat tunsivat, että minun on aika lähteä hakemaan uutta starttia.
  • Torstaina ip harkat ensimmäiset joukkueen kanssa.
  • Press kehui seuraa ja oli loppusinetti päätökselle lähteä Raumalle.
  • Ei koe olevansa pistenikkari, vaan pitää itseään nopeana luistelijana ja kovana työmyyränä, joka on parhaimmillaan maalin edustalla.
  • Sopimus Lukon kanssa kattaa vain loppukauden.
    •  Halusin keskittyä vain tähän kauteen, ja Lukko tunsi samoin, Possler sanoo.
Kuten edellä, niin samat jupinat kuin videolla.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Kiva jokerikortti pleijareihin. Joukkuetta on vahvistettu todella viisaasti eikä heikkoa kohtaa ole.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Viime kaudella valiteltiin Ganahlin saapuessa, että hankittiin kaveri joka ei tuo hyökkäyspäähän mitään apuja. No nyt hankittiin samanlainen kaveri kuin Ganahl, mutta potentiaalilla että voi tehdä niitä tarvittavia maaleja, ja voi hyvällä mielellä laittaa myös kärkiketjuihin pelaamaan. Ei sanonut Kalle tästä sopimuksesta että "ei odoteta ihmeitä".
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hieman kaveria jännitti, toki joutui puhumaan engelskaa. Lukko voisi kyllä hoitaa haastattelijan joka osaa puhua toista kotimaista, olisi niin paljon rennompia haastatteluja. Tuntuu, että kaikki Lukon ruotsalaiset hieman jännittää englanniksi puhumista.

Hankalaa vain kun 90% suomea äidinkielenään puhuvista ei ymmärtäisi ruotsiksi tehdystä haastiksesta kuin muutaman sanan sieltä sun täältä.

Itse olisin tehnyt ruotsiksi ja tekstittänyt suomeksi. Tuli mieleen, kun aikoinaan haastattelin Pandoraa lehtijuttuun ja tein ruotsiksi, niin tuntui siltä, että sai paljon enemmän irti, kun kyseli ruotsiksi eikä englanniksi.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Itse olisin tehnyt ruotsiksi ja tekstittänyt suomeksi. Tuli mieleen, kun aikoinaan haastattelin Pandoraa lehtijuttuun ja tein ruotsiksi, niin tuntui siltä, että sai paljon enemmän irti, kun kyseli ruotsiksi eikä englanniksi.
Tuostahan @1936 kertoi jo, että tekstitykset on mahdolliset, mutta vievät yllättävän paljon aikaa. Eli saattaa olla tulevaisuudessa käytössä, mutta nyt mennään vielä näin.

Ei minulla sinällään ole väliä, mutta pelaajan itsensä kannalta olen sitä mieltä että kyllä ne haastattelut yms. kannattaa tehdä englanniksi, niin jatkossakin se taittuu paremmin ja helpottaa huomattavasti pelaamista ulkomailla.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuostahan @1936 kertoi jo, että tekstitykset on mahdolliset, mutta vievät yllättävän paljon aikaa. Eli saattaa olla tulevaisuudessa käytössä, mutta nyt mennään vielä näin.

Tekstittäminen on aluksi hidasta, kääntäminen ja käännöksen tekstittäminen vielä hitaampaa aivan kuten videoiden editoiminenkin on aluksi hidasta. Mutta kokemuksen rintaäänellä voin paljastaa, että tekemällä ja harjoittelemalla nuo kaikki sujuvat nopeammin.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Tekstittäminen on aluksi hidasta, kääntäminen ja käännöksen tekstittäminen vielä hitaampaa aivan kuten videoiden editoiminenkin on aluksi hidasta. Mutta kokemuksen rintaäänellä voin paljastaa, että tekemällä ja harjoittelemalla nuo kaikki sujuvat nopeammin.

Onhan näitä tehty. Futiksen puolella muun muassa viimeksi englantilaisen päävalmentajan pitkä tilannekatsaus mihin meni useampi tunti.

Eihän tuossa Posslerin pätkässä olisi kauaa mennyt, mutta ideana oli saada nopeasti ja ensimmäisenä miehen kuulumiset ulos.

Jos tätä tekisi päivätyökseen niin olisi kaikki aika panostaa parempaan laatuun ja tekstitellä haastattelut yms.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jos tätä tekisi päivätyökseen niin olisi kaikki aika panostaa parempaan laatuun ja tekstitellä haastattelut yms.

I know. Ei itsekään jaksa kaikkiin talkoopohjalta tehtyihin juttuihin ihan 100 % panostaa. Offtopic ainakin järjestöpuolella saavutettavuusstandardit edellyttää, että suomenkielisetkin videot pitää tekstittää. Itse vihaan esteettisesti tekstityksiä, joskin ymmärrän, miksi ne on (monestakin syystä) hyvä olla.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
I know. Ei itsekään jaksa kaikkiin talkoopohjalta tehtyihin juttuihin ihan 100 % panostaa. Offtopic ainakin järjestöpuolella saavutettavuusstandardit edellyttää, että suomenkielisetkin videot pitää tekstittää. Itse vihaan esteettisesti tekstityksiä, joskin ymmärrän, miksi ne on (monestakin syystä) hyvä olla.

Kyllä. Toki panostetaan, mutta kun aika on rajallista niin kompromisseja tehtävä ja muutenkin priorisointia.
 
Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Onkos tämä Possler huomenna pelaavassa kokoonpanossa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös