Oli kyllä niin paljon asiavirheitä sisältävä juttu, että eivät tainneet toimittajat itse olla ihan suurimpia bändin asiantuntijoita.Hesari kasasi omasta mielestään täydellisen Illusionin. Get in the Ring ei kyl siihen kuulu. Ihan hauska juttu, vaikka Steven olikin Slashin pitkäaikainen kaveri, ei Axlin.
Musiikki | Guns N' Roses julkaisi 30 vuotta sitten levyparin, joka teki historiaa ja tuhosi koko bändin – HS:n kriitikot koostivat täydellisen Use Your Illusionin
Guns N’ Roses julkaisi kolme vuosikymmentä sitten huumehuuruisen levyparin, joka teki katurokkareista maailman suosituimpia mutta myös tuhosi yhtyeen. HS-raati kokosi suureellisen merkkiteoksen uudelleen ja laittoi kappaleet paremmuusjärjestykseen. Syntyi täydellinen Use Your Illusion.www.hs.fi
Hesari kasasi omasta mielestään täydellisen Illusionin. Get in the Ring ei kyl siihen kuulu. Ihan hauska juttu, vaikka Steven olikin Slashin pitkäaikainen kaveri, ei Axlin.
Musiikki | Guns N' Roses julkaisi 30 vuotta sitten levyparin, joka teki historiaa ja tuhosi koko bändin – HS:n kriitikot koostivat täydellisen Use Your Illusionin
Guns N’ Roses julkaisi kolme vuosikymmentä sitten huumehuuruisen levyparin, joka teki katurokkareista maailman suosituimpia mutta myös tuhosi yhtyeen. HS-raati kokosi suureellisen merkkiteoksen uudelleen ja laittoi kappaleet paremmuusjärjestykseen. Syntyi täydellinen Use Your Illusion.www.hs.fi
Cobain oli Roseen verrattavissa oleva ihmisperse.Kyllä tuosta jutusta kuultaa vähän liikaa se, että ollaan opittu läksy: Kurt Cobain oli tosi kiva ihminen ja Axl Rose inha mutta Slash aika liikuttava.
Get in the ring.
Eräs palstalla vaikuttanut joensuulainen opettajahan sai sen puristettua neljän biisin ep:ksi.Illusionit yhteen levyyn pakattuna taitaa olla rock-historian yksi kuluneimpia ideoita ja spekulaation kohteita. Toisaalta ihan ymmärrättevää sillä siten kokoon saisi kaavittua ihan kelvon 7/10 albumin.
Eräs palstalla vaikuttanut joensuulainen opettajahan sai sen puristettua neljän biisin ep:ksi.
No. Illusioneista olisi saanut kelvollisen yksöis-lp:n. Dust’n’Bones, Locomotive, You Could Be Mine, Estranged, 14 Years, Bad Obsession. 39 minuuttia kelvollista musiikkia.
Illuusioiden neljästä levystä olisi saanut sellaisen kolmen tähden eepeen editoitua, eli se oli jo kuraa verrattuna Appetiteen, joka sekin oli korkeintaan keskinkertainen hardrocklevy biiseiltään, mutta "laulajan" vuoksi kuuntelukelvoton.
Hesari kasasi omasta mielestään täydellisen Illusionin. Get in the Ring ei kyl siihen kuulu. Ihan hauska juttu, vaikka Steven olikin Slashin pitkäaikainen kaveri, ei Axlin.
Muistetaanpa tämä veto, ettei totuus unohtuisi eli kuka, ketkä ja mikä on ikuisesti se suurin ja kaunein:
Kakkonenhan möi paremmin kuin ykkönen, varmaan Terminator 2 avittamana. Ostin molemmat samaan aikaan ja en vieläkään osaisi kertoa että toinen olisi parempi.Mulle tuli UYI ykkönen ja Metallica vinyylinä. Toinen Illusion nauhoitettiin kasetille. Kyllä soi sinä syksynä! Tuossa on mun elämän tärkeimmät levyhankinnat, siitä lähti erityisesti Metallican fanitus ihan uudelle levelille. Pari vuotta myöhemmin taisin ostaa tuon Use your illusion 2:n mukaan levykokoelmaan.
Mulla oli sama, faijan rahoilla ostin molemmat heti julkaisupäivänä. Köyhä kaveri ehdotti, että ostetaan ristiin ja nauhotellaan, mutta en lämmenny.Tuo Hesarin juttu oli aika kakkia, mutta vanhana paparazzina en siitä piittää. Ihan väärin kaikki mietitty. Vitun aknenaamat kertovat mielipiteitä levyistä joista eivät mitään tiedä.
Locomotive on paras.
Toki sytytämme kynttilän sille, kun Kiteellä tämä tiivistettiin ep:ksi.
Moniko teistä on muuten ollut ostamassa tätä silloin kun tämä tuli? Minä olin. Ostin molemmat. Porukoilla oli varaa.
Ei mennyt kuten Duff sanoi. Äänitä kaverilta se toinen.
Vieläkin vituttaa, että tuo konsertti meni isosti pilalle, kun biisit oli outoja. Vasta 2017 pääsi näitä biisejä kunnolla fiilisteleen keikalle Saksassa ja Kantolassa, mutta ei ihan 100% korvannut vieläkään.Molemmat Illut ostin ilmestymispäivänä ja sama kokemus Cruemanin kanssa, että yritin ensikuulemalla miettiä, mitä tuli jäähallissa kuultua kk aiemmin. Estranged oli ainoa, joka oli jäänyt mieleen You Could Be Minen lisäksi, joka toki olikin ilmestynyt loppukesästä sinkkuna ja sitä kautta tuttu jenkka.