Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Eilen illalla Lontoossa with mrs. Carrie Underwood from Nashville, Tennessee:
Tää on kyllä sanasta sanaan, kuin olisin itse kirjoittanut.Mulle GNR on yksi tärkeimmistä bändeistä koskaan. Appetite on maailman paras levy, minkä lisäksi Illusionit soi säännöllisesti kuulokkeissa. Tästä huolimatta mulle riitti Hämeenlinna 2017. Tavallaan sain oman bucketlistini täyteen, kun näin Axlin, Slashin ja Duffin samalla lavalla. Izzy tietty puuttui, mutta minkäs teet. Keikka oli hyvä, mutta ei mulla jäänyt mitään "pakko nähdä lisää" fiilistä päälle.
Bändi on nykyään kliininen jättiläinen, joka soittaa keikat juuri kuten on ennalta sovittu. Mitään nuoruusvuosien hurmiota on tietysti turha edes odottaa, mutta keikasta jäi vähän tylsä maku suuhun. Kävin samana vuonna katsomassa Foo Fightersin, jossa soittamisen riemu, kommunikointi yleisön kanssa, sekä tunnelma oli aivan toista luokkaa.
Toki jengi selvästi nauttii edelleen menosta, ei noita yleisömääriä kovin moni muu vedä.
Eilen illalla Lontoossa with mrs. Carrie Underwood from Nashville, Tennessee:
No niin. Lauantai keikalla tuli oltua ja omaan makuun erittäin hyvä setti. Gunnarit aloitti 90 min myöhässä, missä ei sinänsä ole mitään ihmeellistä, mutta muuten järjestelyt toimivat hyvin. Itse parempi vaan niin loppukeikalla oli jo pimeä ja tunnelma parani. En ollut etukäteen tsekannu lämppäreitä, joten Monroe oli iloinen yllätys. Britit pitivät myös hyvää meininkiä yllä, joten sekin natsasi. Kertaakaan ei ole soittosettiin osunut November Rain. Huonoa tuuria vai eivätkö soita sitä keikoilla.
Axl tosiaan ääniongelmien takia joutunut laulamaan alarekisteristä. Carrie Underwear auttanut sitten Sweet Childin ja Paradise Cityn kanssa.
Axl on kyllä taas iloinen lavalla ja tuo "you know where the fck you are" aiheuttaa edelleen hyviä väreitä.
2 min kohdilla alkaa itse biisi.
I guess the losers that go on Guns vids and say Axl sings like Mickey Mouse r gonna stay clear of this one lol....The GOAT,
Samalta vuodelta The Ritzin keikka eli ei se moneen kertaan nähty vuonna 1988 kuvattu.Appetite for Destruction - Wikipedia
en.wikipedia.org
35 vuotta sitten.