Muutama kommentti eiliseltä keikalta... Ei analysoiden, vaan fiiliksien perusteella.
Olihan sellainen extempore lähtö tuolle keikalle, kun pari viikkoa sitten huusin netistä pari lippua itselleni ja pojalleni. G'n'R on mulle ollut tähän asti sellainen ns. ihan ok bändi, mutta tuo keikka sai minut kiinnostumaan uudelleen bändin tuotannosta.
Helvetin hyvin rokkas koko illan. En sitä 90-luvun alun keikkaa paikanpäällä ollut kokemassa, mutta tuossa oli paljon sitä minkä koin omakseni jo aikanaan levyjä kuunnellessani. Täytyy myös sanoa, että Axl oli todella paljon paremmassa vedossa, mitä kaikkien ennakkohuhujen ja puheiden perusteella olin koskaan odottanut. Kundi tuntui myös olevan hyvillä fiiliksillä kaiken lisäksi. Tosin ihmettelemään aloin, kun oli kuudes eri paita menossa kahden tunnin soittamisen jälkeen. Se tosin taitaa olla ihan perus juttu? Kokonaisuudessaan keikka oli vanhempien biisien osalta yhtä nautintoa ja välillä melkeen extaasiakin. Oli sairaan hyvin vedetty. Ne mulle tuntemattomat biisit soivat aikaa kuunnella ja syventyä seuraamaan vähän muutakin, kuin pelkästään rokkaamaan biisien mukana. Ei näin vanha tosin olisi jaksanutkaan sitä reilua kaksi tuntista pogoilla yhteenputkeen muutenkaan, joten hyvä niin.
Kaiken kaikkiaan hyvä ilta oli. Tosin jälkeenpäin vitutti olla kotona klo 04, kun en osannut niin hyvin ennakoida alkamisaikaa, että olisin ottanut Stadista hotellin seuraavaksi yöksi. Vitutti olla selvinpäin ja vitutti aamulla herätä duuniin kuolleena ilman krapulaa.
Tökkimään alkoi myös kitarasoolo*4, sekä biisien turha venyttäminen sooloilla. Sen verran tässä on noita tiluttajia tullut nähtyä, että kerta, korkeintaan pari on tarpeeksi. Jos bändi tarvitsee happea välilä, niin vois vaikka roudata lavalle strippareita tai jotain muuta vastaavaa viihdykettä.
Osa noista negoista on ihan omaa vikaani, kun olin väärin varautunut. Seuraavalla keikalla en ole selvinpäin, enkä mene katsomoon ennenkuin valot himmenee....
Hieno keikka anyway...
-duud-
ps. Melrose veti kans todella hyvin. Ei tosin parhaimmillaan tuollaisessa Areena ympäristössä. Mukava ylläri sen alkuperäisen lämppärin sijaan kuitenkin. . .
Edit. ps.