Eikös Slash taannoin sanonut, että kesällä on vielä yksi kiertue minkä jälkeen on aikaa mennä studioon? Taisi viitata juuri tähän nyt julkistettuun rundiin.Eipä taida tulla koskaan sitä Guns n Roses lättyä uusilla biiseillä ja Slash&Duff levyllä mukana ollen. Taas luvassa keikkoja 2023 vanhaa kierrättäen joten eipä taida levyn tekoon aikaa huveta.
Okei no toivottavasti tuo tapahtuu ja syntyy jotain kunnollista ja mielellään täysin uusia biisejä eikä pelkästään ikivanhojen aihioiden ja jämien muokkausta biiseiksi.Eikös Slash taannoin sanonut, että kesällä on vielä yksi kiertue minkä jälkeen on aikaa mennä studioon? Taisi viitata juuri tähän nyt julkistettuun rundiin.
Näin taisi olla. Slashin myös puheli, että 4-6 uudelleentyöstettyä Chinese ajan biisiä julkaistaan jossain vaiheessa, ehkä ep:nä. Nyt olis hyvä sauma julkaista ne ennen kiertuetta.Eikös Slash taannoin sanonut, että kesällä on vielä yksi kiertue minkä jälkeen on aikaa mennä studioon? Taisi viitata juuri tähän nyt julkistettuun rundiin.
Jungle, shadows, Move to the city, Whole lotta, Mr..Brownstone/Outta get Me, Sweet child, My Michelle, Nightrain, Paradise city, Knockin on heaven's door, it's so easy, Mama kin, The Godfather theme, tossa biisit. Italiassa soitettu keikka vissiin mutta missä ja milloin... Jollei tuo ole sitten eri levy mutta samalla nimellä...???Näin taisi olla. Slashin myös puheli, että 4-6 uudelleentyöstettyä Chinese ajan biisiä julkaistaan jossain vaiheessa, ehkä ep:nä. Nyt olis hyvä sauma julkaista ne ennen kiertuetta.
Jotain "Nightrain Live" cdtä tarjotaan muuten nyt Nightrain faniklubin jäsenyyden kylkeen liittymislahjana, mutta ei ole mitään biisilistaa. Onko sitten joku koko keikka vai ehkä jokin around the world highlights kuten Live Era.
Kyllä mää oon ainakin orientoitunut siihen, että pyrin vain säilymään hengissä pidempään kuin Axl, ja kuulen sitten jotain postuumisti kun holvit avataan levy-yhtiön viimeisen cash grabin vuoksi.
Minua ahdistaa että Lemmy ei elä. Joku Axl on ihan diibadaabaa, mutta ymmärrys siitä että Lemmy voi kuolla saa miettimään, että ehkä minäkin joudun joskus kuolemaan.Mua ahdistaa ajatus siitä, että Axl ei elä. En mieti asiaa. Se on minulle aivan liian hirveä asia.
Sori mutsi, en muistanut että sinä päätät kuka ja mitä tänne saa kirjoittaa.Noniin Evil, mennäänpä sitten nukkumaan. Nämä samat jutut kuullaan kerran vuodessa.
Minua ahdistaa että Lemmy ei elä. Joku Axl on ihan diibadaabaa, mutta ymmärrys siitä että Lemmy voi kuolla saa miettimään, että ehkä minäkin joudun joskus kuolemaan.
Anteeksi. Mutta jos kirjoittaessaan pitäisi ajatella ihan jokaisen mahdollisen lukijan tunteita, niin eipä kukaan kirjoittaisi enää mitään. Missä ei siinäkään olisi oikeastaan mitään vikaa. Onhan täällä sanoja jo tarpeeksi, kuka urpo niitä jaksaa taas pyörittää eri järjestykseen. Katottais kaikki ihan kännykkää vaan. Ei kun oltais puhelimella.Minä en voisi milloinkaan kirjoittaa, sitä todellakin toivon, sinulle tärkeästä asiasta niin kuin sinä kirjoitit minulle.
Siis oikeastihan ensin oli vain hyvä rockbändi. Tämä keikka on hyvä esimerkki.
Ei tuossa vaiheessa vielä lähdetty kahdeksi tunniksi itkemään, jos pyöräilyshortseihin tuli joku vasen. Ei ollut pyöräilyshortseja. Oli vaan viisi jätkää jotka soitti rokkia.
Tämä bändi ei muuten koskaan toipunut rytmikitaristinsa lähdöstä. Tämä Izzy vai mikäsenniminytoli. Vähän sama kuin Hanoi ilman Nassea. Puuttuu se maadoittava tekijä. Rockbändissä pitää olla juuret. Näissä se on se ns. kakkoskitaristi. Stonesissa se on Keith, ehkä siksi se bändi on ollut jo 60 vuotta hyvä. Keith ei saa kenkää. Tämä bändi muuttui paskaksi siinä salaman sekunnissa kun Izzy sai kenkää. Rockbändistä vitsiksi hetkessä.
Tämä taitaa vielä olla sellainen festari, jonka BBC esittää tvssä eli pro-shot videota luvassa!Gunnarit varmistunut ensi kesän Glastonbury-festarin pääesiintyjäksi ensimmäistä kertaa urallaan.
Guns N' Roses Officially Confirmed as Glastonbury 2023 Headliner, Full Festival Lineup Revealed
See who will join them at this year's music event.loudwire.com
Tämmönen:Jotain "Nightrain Live" cdtä tarjotaan muuten nyt Nightrain faniklubin jäsenyyden kylkeen liittymislahjana, mutta ei ole mitään biisilistaa. Onko sitten joku koko keikka vai ehkä jokin around the world highlights kuten Live Era.