Kyllä mä luulen, että tämän line-upin isompi yhteistyö on kiertueen jälkeen ohi ja palaavat kukin omiin projekteihinsa, Axl mahdollisesti Anguksen kanssa. Siltähän touhu on keikoillakin näyttänyt. Ei siis todellakaan huonoa, vaan pikemminkin ammattimaista ja ryhdikästä toimintaa joka hoidetaan alta pois. Tuskin Axl ja Slash enää samaan studioon mahtuu, se tie on varmaan käyty jo loppuun ja ymmärtävät sen itsekin.
Pelkkää arvailua.
Joo, paha sanoa, kumpikaan vaihtoehto ei tunnu ihan mahdottomalta. Kaikille jäi varmaan huono maku siitä, miten homma aikoinaan loppui. Jokaisella oli varmasti halu painaa isosti menemään kuten ennen vanhaan nyt, kun se vielä iän ja fysiikan puolesta oli mahdollista. Mahdollista levyä ajatellen muuten on hieman ongelmallista, että Axlilla on läjäpäin materiaalia valmiina. Mä en ainakaan haluaisi ensisijaisesti kuulla noita yhdistyneen kokoonpanon soittamina, vaan nimenomaan uutta, yhdessä tehtyä musiikkia. Ja kuten todettua, vaikka kiertue- elämä on sujunut, niin studiotyöskentely ja levyyn liittyvä rahanjako ja muut kompromissit ovat sitten asia erikseen.
Toisaalta, mikään ulospäin näkyvä ei viittaa suoraan siihen, että intoa ja uutta yhteishenkeä ei olisi. Ei Axl edelleenkään ole mitenkään erityisen läheinen Duffin ja Slashin kanssa, jotka taas ovat olleet ystäviä alusta lähtien, mutta tyranniasetelmasta ollaan selvästi päästy nyt ulos. Toisaalta tuo ulospäin näkyvä hyvä fiilis voi olla juuri sitä, että nyt vedetään kunnolla ja nautitaan ennen Gunnareiden kuoppaamista. Ei ole mitään riideltävää tai hiertäviä bisneksiä.
Mutta joo, uusi levy olisi jautaa.