Guns N' Roses Perunut Euroopan Kiertueensa

  • 1 178
  • 11

Wolves

Jäsen
Guns N' Roses on peruuttanut popsivusto vh1.comin mukaan koko Euroopan-kiertueensa ja täten myös joulukuisen Suomen-keikkansa. Peruutuksen syynä ei ole jo totuttuun tyyliin terroriuhka, vaan paineet vuosia värkätyn 'Chinese Deomocracy' -albumin valmistumisesta.

Guns N' Roses yritti tulla Eurooppaan edellisen kerran viime kesänä, tällöin reissu kaatui kitaristi Bucketheadin vatsavaivoihin. Samaiset vaivat ovat viivästyttäneet myös Gunnari-albumin äänityksiä niin, että bändi joutuu perumaan rundinsa.

Yhtyeen manageri Doug Goldstein ottaa syyn tapahtuneesta niskoilleen ja sanoo, että hän järjesti kiertueen liian hätäisesti olettaen, että uusi albumi olisi ulkona jo tänä vuonna.

- Voin vakuuttaa, ettei Axl halunnut tätä. Minä tein kiertuesuunnitelman, joka ei valitettavasti toiminut.

Goldstein lisää myös, että Axl Rose on viettänyt viimeiset viisi vuotta "kaiken valveillaoloajan" tiiviisti albumin parissa. Uusia keikkapäiviä suunnitellaan levyn valmistumisen mukaan.


Voi ***kele. Axl&kump. teki sen taas. Taas on viikko pilalla.

Lähde: Soneraplaza
 

axe

Jäsen
Noh, mää ainakin kävin lippunikin ostamassa vaan kaiken varalle. En itse asiassa edes uskonut, että tänä vuonna sitä ainakaan pääsisi käyttämään, jos koskaan.

Pessimisti ei edes pety.
 

Isokissa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No voihan kilin nenä, olin just suunnitellut että tulen keikalle suoraan DDR-hallista IFK-paita tietysti päällä. Kun se jään sulamisen takia peruttu peli oli siirretty samalle päivälle.
 

laredo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sipoon Wolf, Malaga, Barcelona, työväen ampujat
No eipä paljon sikäli menetä kun nykyinen ns. GnR käsittää peräti yhden alkuperäisjäsenen!!! Ja kyseessähän on se kaljuuntuva laulaja joka laulaa kurkkuäänin koska ei ole vaivautunut musikillisen uransa aikana opettelemaan edes alkeellisinta laulutekniikkaa...

Knockin on heavens dooouooouooouoouououououououououaaaaaaaaaahh.......
 

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Nukuin kerran

Olin hemmojen konsertissa Miamissa (taisi olla 31.12.1991).
Nukahdin sinne.
Mutta viela kerran kajahtaa: Take me down to the Paradise City
where the Grass is cheap and the girls are pretty....
 

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Buhuhehee! Enpä tiedä itkeäkö vaiko nauraako. Liput on kyllä ostettu, mutta paikat on aivan perseestä (lue: ei kentältä), eikä se kyllä ole se sama GNR kuin ennen...
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Todellinen syy lienee Axlin pahasti epäonnistunut hiustensiirtoleikkaus, karua! Näin kerrottiin jo syyskuussa bändiä lähellä olevilla saiteilla ympäri maailmaa.

Axlille väsättiin vähän fledaa kuulan peitoksi ja joku meni pieleen, ei alkanut tukka kasvaa vaan tuli vielä ihottumaa kaupan päälle kuulan pinnalle....Ei oo helppoa rock'n'roll tähdilläkään! Laittais huivin tai skotsan niinkuin Little Steven ja meidän Andy.

Kuula Lehkonen sen sijaan valmentaa aina vaan. Mieshän on enemmän rock kuin Axl.
 

axe

Jäsen
Pah, tuo hiustensiirtoleikkaus on sitä samaa paskapuhetta kuin jokakeväiset "varmat tiedot" jääkiekossa. Siis nää vakiohuhut Mayer/Fleury Tapparaan, Vyborny/Tenkrat Ilvekseen jne.

Toi kaljuuntumishuhu on ainakin 5-6 vuotta vanha, samoin kuin huhu siitä että Axl olisi valtaisa läski. Tukkaa on ihan entisellään ja paino on ihan ok nelikymppiselle äijälle, vaikkei mistään Sweet Child O' Mine -videon anoreksia-lookista voikaan puhua. Nyt on vähän lemmenkahvaa vyötäisillä, mutta eihän kaikki voi olla Mick Jaggereita tai Steve Tylereita.

Viimeisin julkinen esiintyminen Axlillä on mun tietääkseni NBA:n finaalien yhteydessä, jolloin miestä haastateltiin Amerikan telkkariin (NBC muistaakseni). Oli muuten elämänsä ekassa koripallomatsissa ja pääsi heti haastatteluun. Mä oon ollut varmaan tuhannessa lätkämatsissa eikä kukaan mua koskaan haastattele!

Eli fyysisesti Axl elää ja voi varsin hyvin. Viimeisin konserttiesiintyminen oli Rio de Janeirossa tammikuun puolessavälissä ja siitä keikasta on netissä olemassa tukku videomateriaaliakin. Se NBA-pelin haastattelukin oli netissä videolla televisioyhtiön sivulla. En tiedä löytyykö sieltä enää. Siitä vaan etsimään ja miettimään voisiko tuo heppu tarvita vajaan puolen vuoden kuluttua hiustensiirtoleikkausta.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
No helvata, onko näin? Mm. kotoinen ns. katu-uskottava Radio Citymme uutisoi hiustensiirtojutun totena.

Joka tapauksessa, ihmeelliset ovat syyt ja luulen, että terrori-iskulla on kuin onkin jotain tekemistä asian kanssa vaikka bändi/Axl ei halua myöntääkään sitä. Axl Rose on aina ollut Mr.America, mm. esiintynyt usein tähtilippuasusteissa. Hyvä maali ja kohde näille tahvoille siis. Hehän eivät välttämättä ole hoksanneet asiaan liittyvää ironiaa. Axl on loppujen lopuksi protestihenkisyydestään huolimatta aikamoinen patriootti kuitenkin, hän on mm. julkisesti kannattanut USA:n aselakeja - jokaisella olkoon oikeus omaan pyssyyn.
 

axe

Jäsen
Tässä on juuri netin väärä valta ja voima. Nää toimittajat lukee "uutisensa" netistä ja sitten painaa niitä lehtiin tai kertoo radiossa ja silloin viimeistään niistä tulee kaikelle kansalle totta. Netistä lukiessa ihmiset vielä saattavat epäillä todenperää, mutta jos se tulee radiosta tai lukee lehdessä, niin silloin se on suurelle yleisölle jo absoluuttinen totuus. Tietämättä mistä toimittaja on juttunsa löytänyt.

Juuri tällaisten tapausten takia ainakin minä olen varsin kärkkäästi korjaamassa, jos joku puhuu mulle tärkeistä asiaa paskaa netissä, vaikka vaan vitsaillen tai provosoidenkin. Koska ne paskajutut vaan muuttuu todeksi. Se ei ole "vain netti".
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nojoo, olihan tämä aika odotettavaa taas, mutta kyllä silti harmittaa. Kiitos taas vaan helvetisti.

Milloin Lippupalvelu alkaa lunastaa lippuja takas?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti axe
Tässä on juuri netin väärä valta ja voima. Nää toimittajat lukee "uutisensa" netistä ja sitten painaa niitä lehtiin tai kertoo radiossa ja silloin viimeistään niistä tulee kaikelle kansalle totta. Netistä lukiessa ihmiset vielä saattavat epäillä todenperää, mutta jos se tulee radiosta tai lukee lehdessä, niin silloin se on suurelle yleisölle jo absoluuttinen totuus. Tietämättä mistä toimittaja on juttunsa löytänyt.

Juuri tällaisten tapausten takia ainakin minä olen varsin kärkkäästi korjaamassa, jos joku puhuu mulle tärkeistä asiaa paskaa netissä, vaikka vaan vitsaillen tai provosoidenkin. Koska ne paskajutut vaan muuttuu todeksi. Se ei ole "vain netti".

-Totta, mutta on netissä paljon hyvääkin. Mm. 11.9.01 New Yorkin Osama-happeningia tuli seurattua ihan reaaliajassa netissä kun Ylen 1 lähetti Eduskunnan keskustelutuntia.

Samoin Lahden MM-kisojen aikaan sai tuoreet käryt 99% varmuudella netistä jo ennen Paavon lehdistötilaisuuksien alkua.

Oisko netti vähän niinkuin tuli - hyvä renki, huono isäntä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös