En sanonutkaan, että millainen trailerin pitäisi olla (siis muuten kuin oman kiinnostukseni kannalta). Itse toivoisin, että traileri saisi minut innostumaan pelistä lisää, mutta tiedän että suurelle yleisölle riittää tämän kaltainen yllätyksetön traileri. Kerroin siis vain oman näkemykseni tuosta trailerista: hyvä, mutta yllätyksetön. En siis innostunut tuosta samalla tapaa kuin monet muut, mutta itse peli kiinnostaa edelleen erittäin paljon.
Olen tykännyt jokaisesta GTA-pelistä ja pelannut niitä paljon, mutta silti olen sitä mieltä, että tilaa uudistumiselle olisi. Sitä voi olla luvassakin, mutta jos jotain isoa uutta on tulossa, niin siitä ei vielä tiedetä mitään.
Juurikin pitkän kehitysajan ja ison budjetin vuoksi toivoisin, että pelisarja uudistuisi vähän enemmän. Rockstarilla on siihen mahdollisuudet, mutta en tiedä onko halua.
Mutta totean vielä pointtini trailereihin liittyen. Eli trailerin ideana on nostaa kiinnostusta kyseistä tuotetta kohtaan. Sen voi saavuttaa monella tavalla, mutta yleensä tämä saavutetaan parhaiten, kun näytetään jotain mitä tiedetään yleisön toivovan tai jotain millä pyritään positiivisesti yllättämään yleisö. GTA:n tapauksessa luotettiin nyt siihen, että tavanomainen traileri uusissa maisemissa riittää, eikä muuta tarvita. Suurelle yleisölle toimii, mutta itse toivoin enemmän.