GTA San Andreas

  • 49 877
  • 272

Tomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mitä kivaa tuossa rahan ahnettimisessa, vieläpä load-save-temppuilun kanssa oikein on? Minä näkisin, että osa pelin viehätyksestä on juuri sitä, että alussa mennään ilman suuria rahoja ja yritetään saada varat esimerkiksi asunto-ostoihin vähitellen. Tietysti kukin tyylillään.
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Rahaa saa ihan mukavasti lahtaamalla Grovessa pyöriviä diilereitä. Siis niitä tummaihoisia, musta vaatteisia kavereita, jotka pysähtyvät juttelemaan ihmisille. Noin 5000 putkahtaa heti tilille.

Rahalla ei pelissä loppujen lopuksi ole mitään käyttöä. Los Santosin pelasin yhdellä save paikalla. Uusia vaatteita voi ostella, mutta eipä niistäkään paljoa hyötyä ole.

Ihan mahtava peli. Olen pelannut todella pitkälle, eikä eteen ole tullut kuin muutava ärsyttävä tehtävä. Tehtävät ovat ehkä vieläkin monipuolisempia kuin Vice Cityssä.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Pitääkin nyt ekaa kertaa pyytää apua tehtävässä. Mitä siinä tehtävässä pitää tehdä jossa murtaudutaan varmaankin jollekin tehtaalle ja sitten pitäisi nostaa niitä laatikoita trukilla? Saan sen trukin käyttööni mutta mitä laatikoita pitää nostaa ja miten?
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Ei kai mukana ole mitään rc-lentelyä? EIHÄN? Oli nimittäin Vice Cityssa ne kaksi RC-lentelyä niin jostain ja todella syvältä sekä poikittain, että meinasin jo lopettaa pelin pelaamisen niiden rasittavuuden takia.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti Derby
Pitääkin nyt ekaa kertaa pyytää apua tehtävässä. Mitä siinä tehtävässä pitää tehdä jossa murtaudutaan varmaankin jollekin tehtaalle ja sitten pitäisi nostaa niitä laatikoita trukilla? Saan sen trukin käyttööni mutta mitä laatikoita pitää nostaa ja miten?

Siellä hallissa missä se trukkikin on, on hallin perällä 4 laatikkoa trukkilavoilla ja hallin ulkopuolella oikealla etuviistossa (ovelta katsoen) on 2 laatikkoa lisää. Kun lastaat 5 laatikkoa sen kuorma-auton kyytiin niin se tehtävä on lastaamisen osalta valmis.
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Viestin lähetti Derby
Pitääkin nyt ekaa kertaa pyytää apua tehtävässä. Mitä siinä tehtävässä pitää tehdä jossa murtaudutaan varmaankin jollekin tehtaalle ja sitten pitäisi nostaa niitä laatikoita trukilla? Saan sen trukin käyttööni mutta mitä laatikoita pitää nostaa ja miten?

Ajaa sitä laatikkoa päin ja oikealla tatilla muistaakseni haarukka nousee ja laskee. Sitten sihtaa trukin kans pakun peräkonttiin ja sitten taas uutta laatikkoa. Kaksi niistä pokseista on ulkona.

En ainakaan päässyt itse läpi auttamatta Ryderia. Nämä pelin sivuhahmot tuntuu olevan todella paskoja ampujia.
 
Viestin lähetti eagle
Ei kai mukana ole mitään rc-lentelyä? EIHÄN? Oli nimittäin Vice Cityssa ne kaksi RC-lentelyä niin jostain ja todella syvältä sekä poikittain, että meinasin jo lopettaa pelin pelaamisen niiden rasittavuuden takia.

On.
Olen koko päivän kironnut tätä tehtävää, enkä vieläkään ole sitä päässyt läpi.
Siinä pitää tappaa konekiväärillä varustetulla RC lentokoneella 5 tyyppiä, San Fierron ah niin ihanassa keskustassa(kone osuu kokoajan taloihin ja putoaa.)
Koneella pitää mennä aika lähelle, että tyyppejä voi tappaa, koska sillä ei osu hyvin.
No, nämä viholliset osuvat tottakai koneeseen sen sijaan hyvin, ja kone hajoaa kovin helposti, ja kone kun hajoaa niin "mission failed"
Lisäksi koneessa on raja, että kuinka paljon bensaa siinä on jäljellä, jos bensa loppuu niin, aivan; "mission failed".

Vittu mikä paskatehtävä!
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Kikkailu laskovarjolla

Noh, onko teillä hyviä kokemuksia laskuvarjosta? Mun oli pakko mennä prätkällä sinne katolle....hypätä prätkällä alas, puolessa välissä nouset satulasta ja luovut pyörästä ja viime hetkellä avaat laskuvarjon..

Mahtavaa x-tremeä! :)
 
Ei paljon ole tullut kokeiltua mitään kun olen jäänyt jumiin noihin tehtäviin...
Tuo edellä mainitsemani tehtävä, mikä ei onneksi ole juonen etenemisen kannalta(tietääkseni) tärkeä ja lisäksi yksi toinen tehtävä, mikä taas on juonen etenemisen kannalta tärkeä ovat muodostuneet minulle ylitsepääsemättömiksi esteiksi, ja näin hauskasta pelistä on muodostunut painajaismainen haista-paska-peli, jota on kuitenkin pakko pelata.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Eräällä toisella lätkäfoorumilla useampikin kaveri on alkanut valittamaan että kartta on jo liian iso. Eli tehtävän saatua sen suorituspaikkaan menee 10 minsaa ajamiseen ja takaisin saman verran. Pitääkös paikkansa tämmöset jutut?
 

Rocco

Jäsen
Viestin lähetti Master Chief
Eli tehtävän saatua sen suorituspaikkaan menee 10 minsaa ajamiseen ja takaisin saman verran. Pitääkös paikkansa tämmöset jutut?

Varmasti sellaisiakin kuskeja tätä peliä pelaa :)

Ei se ihan niin iso ole. Tietysti jos ja kun nuo muutkin kaupungit aukeavat niin viisi minuuttia voi varata aikaa kaupunkien välillä ajamiseen, vaikka olisikin joku Vatanen.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Niin ja mielummin kuitenkin kartta on hiukan liian iso, kuin liian pieni. Se että löytyy erilaisia paikkoja ja kaikenlaista juonen ulkopuolista tekemistä lisää pelin ikää valtavasti, samoin mielenkiintoa. Itse tykkäsin kovasti Vice Citysta, mutta siinä pelin läpi pelattua ei kuitenkaan valtavasti jäänyt sitä hauskaa näprättävää kuitenkaan. Jonkun aikaa jaksoi, mutta ei kovin pitkään.
 

Wille

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Lakaisija
No, nämä viholliset osuvat tottakai koneeseen sen sijaan hyvin, ja kone hajoaa kovin helposti, ja kone kun hajoaa niin "mission failed"
Lisäksi koneessa on raja, että kuinka paljon bensaa siinä on jäljellä, jos bensa loppuu niin, aivan; "mission failed".

Vittu mikä paskatehtävä!

Kuulostaa erittäin ikävältä, että taas pelaajia kiusataan tuommoisilla haiskapaska-tehtävillä. Olisi nyt luullut noiden viehättävyyden olevan niin nollissa, ettei tuommoisia otettaisi enää mukaan.
 

KingKeimo

Jäsen
Mulla alkaa joskus jurraamaan ja pitää sellasta ääntä.Sitten ilmottaa että ei voi lukea CD:ltä.Pieni koputus pleikkarin kanteen auttaa kummasti.NE lentokone tehtävät nimenomaan ovat sieltä p*rseestä.Mutten kyllä mahtava peli,elinikä todellakin tulee olemaan pitkä.Pelattavaa on niin paljon,ettei luulisi herkästi kyllästyvän.
 

EsKa

Jäsen
Viestin lähetti KingKeimo
Mulla alkaa joskus jurraamaan ja pitää sellasta ääntä.Sitten ilmottaa että ei voi lukea CD:ltä.

Kappas vain, löyty toinen jolla sama ongelma. Mullaki menii jossain eka tehtävissä puheet pelkäksi särinäksi, ja piti restartata kone. Sillon mun pleikkari seiso kyljellään. Sitte pistin sen vaakaasentoon niin ei oo ollu ongelmia.
 

Rocco

Jäsen
Tämä ei nyt liity suoranaisesti GTA:han, mutta oma Madden 2005 ei toimi kun pleikkari on vaaka-asennossa. Kun starttaan pelin niin täytyy pitää pleikkaria n. 45 asteen kulmassa ja kun se PlayStation2-logo tulee ruutuun, pitää kääntää laite pystyyn. Vastaavasti taas NCAA Football 2005 ei toimi pystyssä vaan ainoastaan vaaka-asennossa. San Andreas toimii pystyssä tai vaaka-asennossa, se ei temppuile.

Kai se johtuu siitä että oma PS2 on niitä ensimmäisiä mitä Suomeen tuotiin. Ikä tekee tehtävänsä... Kaikissa asennoissa ei homma onnistu.
 
Osaako joku vastata kuinka monta tehtävää pelissä on. Siis noin. Osuuko 180 lähelle. Olen nyt pelannut noin 70 tehtävää läpi ja pelko hiipii puseroon, että ei kai tämä aivan vielä lopu sentään. Ei siltä tosin vaikuta vielä, mutta...
 

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oisko kellään vinkkejä Big Smoken antamaan junatehtävään? Joku 25 kertaa yrittäny jo, alkaahan tässä kämmenet hikoomaan pikkuhiljaa. Eli kyse on tehtävästä jossa sun pitää ajella surkealla mopolla junan vieressä jotta Big Smoke voi ampua junan katolla olevat 4 heppua. Motorbike skill on suhteellisen korkea, joten siitä se ei voi olla kinni. Aina jaa 1 heppu eloon ja pääsee karkuun.

"Jaa sä oot vast siin tehtäväs" - kommentit ei sitten auta. Tykkään kruisia ja tehä kaikkea muuta epäolennaista, sen takia oon vasta niin alussa.
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
En tiedä miten tehtävässä voisin sinua auttaa, sinun pitää vaan mahdollisimman paljon ajaa motskarilla sellaisella etäisyydellä äijistä, että Big Smoke saa antaa uzin laulaa!
 

EsKa

Jäsen
Viestin lähetti Decimal
Oisko kellään vinkkejä Big Smoken antamaan junatehtävään? Joku 25 kertaa yrittäny jo, alkaahan tässä kämmenet hikoomaan pikkuhiljaa. Eli kyse on tehtävästä jossa sun pitää ajella surkealla mopolla junan vieressä jotta Big Smoke voi ampua junan katolla olevat 4 heppua. Motorbike skill on suhteellisen korkea, joten siitä se ei voi olla kinni. Aina jaa 1 heppu eloon ja pääsee karkuun.

"Jaa sä oot vast siin tehtäväs" - kommentit ei sitten auta. Tykkään kruisia ja tehä kaikkea muuta epäolennaista, sen takia oon vasta niin alussa.

Yksi vinkki minkä voin antaa (huomasin sen itse), että aja mopolla nimenomaan raiteen ulkopuolella (radan vieressä) eikä raiteella, näin pyörä kulkee kovempaa ja pysyy junan mukana. Monta kertaa meni meikälläki yrittäessä, vaikuttaa olevan vähän tuurista kiinni. Tsemppiä ! :D
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti Decimal
Oisko kellään vinkkejä Big Smoken antamaan junatehtävään? Joku 25 kertaa yrittäny jo, alkaahan tässä kämmenet hikoomaan pikkuhiljaa. Eli kyse on tehtävästä jossa sun pitää ajella surkealla mopolla junan vieressä jotta Big Smoke voi ampua junan katolla olevat 4 heppua. Motorbike skill on suhteellisen korkea, joten siitä se ei voi olla kinni. Aina jaa 1 heppu eloon ja pääsee karkuun.

No tässä olisi mun vinkkini, eli kun ajat sillä motskarilla siinä junan vieressä pidä riittävästi etäisyyttä junan kylkeen ja kun Big Smoke ampuu niin katso niitä katolla olevia äijiä että nykiikö joku osumista? Jos kukaan ei heilu (osumien voimasta) niin Big Smoken kudit ei osu kehenkään. Kun huomaat että Big Smoke osuu niin pidät vain motskarin suunnilleen siinä paikkeilla junaan nähden niin hetken kuluttua ko äijä kuolee. Kun opit tuon tekniikan niin homma sujuu suhteellisen nopeasti.
 

Rocco

Jäsen
Nyt kun on San Andreasta pelannut muutaman päivän lähes 24/7 periaatteella, voi kysyä rehellisesti:

Mitä seuraavaksi?

Voiko tästä parantaa peliä enää mihinkään suuntaan? Vaikeaa se on, mutta toivotaan sitä, että PS3 olisi se pelikone mihin GTA Ristinummi tullaan tekemään.
 

Rocco

Jäsen
Viestin lähetti Lakaisija
Mistä muualta kuin poliisiasemalta voi löytää Armorin?

Vähän niinkuin rupeaa tarvitsemaan, kun on menneet aikamoiseksi ammuseluksi nuo tehtävät.

Yksi armor on ainakin Commercen kaupunginosassa, City Hallin ohi ajettaessa, kadun päässä olevan kahvilan pöytien välissä.
 

KingKeimo

Jäsen
Nyt täytyy kysyä,että onko muilla ollut tämmösiä ongelmia Pleikka 2:sen kanssa.Ensin aattelin että tämä taphtuu vain San Andreasta pelatessa,mutta tuntuu tuo temppuilevan muutenkin.Eli pleikkari alkaa raksuttamaan isoon ääneen,pieni pätkäsy kanteen auttaa,mutta raksutus jatkuu taas kohta uudelleen.Ei auta vaikka kuinka kääntää ja vääntää tuota vehettä.Liekkö sitten ite koneessa vika...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös