GTA Liberty City Stories

• 3 705
  • 20

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Frankie kirjoitti:
Elikkä voisiko joku palstalainen valaista minua, että onko siis GTA Liberty City Stories tulossa pelkästään PSP-Käsikonsolille?

Joo, pelkästään PSP:lle

Pakko-ostos anyway, varsinkin kun sain ton PSP:n mutkan kautta aika iisisti. Itse pelistä sen verran, että varsin uskomaton paketti käsikonsolille tuosta on tulossa. Itseäni mielyttää erityisesti paluu Libertyyn, joka ainakin mulle on se ainoa oikea GTA-kaupunki. Toki tiedän, että se on myös valmistajalle iisimpi tie, kun ei tarvitse keksiä pyörää ihan alusta uudestaan.

Kiinnostaisi tietää, kuinka moni jatkoaikalainen meinaa ton hommata.

Peliin voi tutustua vaikkapa seuraavissa osoitteissa:

http://www.gta-psp.net/

http://www.gtagaming.com/

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Päivitelläänpä vähän tätä suuren suosion saamaa ketjuani :)...eli huomenna piti olla se päivä, jolloin LCS tulee kauppoihin, mutta yllätys yllätys, euroopan julkaisu ilmeisesti siirtyy, uusi julkaisupäivä on euroopassa 4. marraskuuta.

Jenkit ovat oman versionsa saaneet ja mitä noista aiemmin mainitsemistani sateista on saanut kaivettua, niin kartta näytää ainakin täysin identtiseltä GTA3:sen kanssa.

No, ehkäpä ens viikolla saa sitten jo itse pelinkin käteen.

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
http://psp.ign.com/objects/723/723575.html

IGN-arvosteli ja antoi 9.0

Pakko-ostos tuo peli tulee olemaan, koska on täysiverinen jatkumo GTA-sarjalle. PSP on tilattu ja tulee toivottavasti mahdollisimman pian postiin!

Banhammer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Mystinen mies
Täytyy sanoa, että hengeltään GTA III on sarjan muita loistavia osia kuitenkin aavistuksen parempi. Siksi Liberty Cityyn palaaminen on varsin mukava asia.

Mutta! Miksi vain PSP? Sydämeni itkee verta koska taitaa sitten olla pakko ostaa tuommoinenkin laite vain yhden pelin takia, heh.

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Banhammer kirjoitti:
Mutta! Miksi vain PSP? Sydämeni itkee verta koska taitaa sitten olla pakko ostaa tuommoinenkin laite vain yhden pelin takia, heh.

Etköhän vastannut itse omaan kysymykseesi :) ? Eli PSP:n myyntiä tolla yksinoikeudella varmasti edistetään.

Samaa mieltä Libertystä, se on ainakin mulle ainoa oikea GTA kaupunki. Tosin hieman pettynyt olen siihen, ettei aluetta laajennettu vahvoista huhuista huolimatta ilmeisesti yhtään.

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joo kyllähän se, että tämä tulee ainoastaa PSP:lle, varmasti nostaa ton vehkeen myyntiä. Kyseessä lienee se niinsanottu "killer app", ja näin aikaisessa vaiheessa se kyllä tietää hyvää PSP:n myynnille.

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Onnistuin sitten tilaamaan itselleni tämän pelin, vaikka Suomen virallinen julkaisu on ilmeisesti vasta 28.11. Täytyy kyllä myöntää, että kätevää toimintaa tältä gameparadiselta, torstaina maksoin ja eilen peli oli jo postiluukussa. Hienoa !

Itse peliä pelasin eilen aika paljon ja tässä muutamia huomioita ilman sen suurempia spoilereita:

- Peli on todella kaunista katseltavaa. Grafiikka pikkaisen parempaa kuin GTA3:sessa. Todellakin uusi askel tällaiselle käsikoneelle.

- Portland ei ainakaan ole kokenut kauhean suuria muutoksia. Pari juttua on poikkeaa 3:sesta. Tosin jatkumon ja loogisuuden kannalta tämä on pelkästään hyvä asia ja muutamia 3:sen juttuja selitetään nyt. (3 siis tapahtuu tätä peliä myöhemmin )

- Pelissä sataa todella paljon. Liian paljon. Muutenkin keli on lähes jatkuvasti synkkä.

- Musiikki on kolmosen tavoin täynnä tuntemattomia suuruuksia. Yhden kappaleen olen tähän mennessä tunnistanut. Ehkäpä tässäkin on haettu jonkinasteista yhdenmukaisuutta 3:seen. (ja tietysti säästetty samalla rahaa)

- Ohjaaminen tapahtuu sillä kaiuttimen näköisellä analogi-stickillä. Ei siis D-padilla. Aiheutti ainakin mulle alkuun ja oikeestaan yhä vähän ongelmia.

Kaikenkaikkiaan ensimmäiset 10 % pelistä on tarjonnut tuttua GTA-laatua. Muutamia uusia sivutehtäviä on keksitty ja juoni on tietysti täysin uusi. Pakko-ostos sarjan faneille, sanon minä !

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Pientä ot:a mutta onko kellään tietoa koska GTA-triple pack ilmestyy suomessa.

Lugu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En kyllä aio PSP:ta hankkia vain ainoastaan tämän takia. Toivottavasti tämä peli ilmestyy joskus PS2:lle. Mutta PS3:sen aion ostaa vain, jotta pääsen pelaamaan Metal Gear Solid nelosta.

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jaahas, mitäköhän tästä osaisi sanoa.

No tämä on GTA - aivan kuten mikä tahansa aiemmista 3D GTAista - eli kaikin puolin aivan helvetin loistavaa viihdettä.

Uskomatonta että tuon kokoiseen vehkeeseen on mahdutettu tällainen peli.

5/5

Ps. Kommentti siis henkilöltä joka on aiemmin (ja hieman vieläkin) inhonnut kaikkia käsikonsoleita. PSP:stä voisi muutenkin sanoa, että ennakkokäsitykset kannattaa heivata romukoppaan. Kone on PS2 käsikonsolimuodossa.

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
mikkoz kirjoitti:
Pientä ot:a mutta onko kellään tietoa koska GTA-triple pack ilmestyy suomessa.

Bongattu ainakin Lahden Gigantista viikko sitten.

avs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Juhaht kirjoitti:
Mistä ennakkokäsityksistä puhut?

Niin, itse olin pitkään sillä linjalla että konsolit on pe*****tä, mutta kuinka ollakaan liityin konsolien iloiseen omistajajoukkioon hiljattain ostettuani XBOXin, kun mukana sai NHL 2k5:n ja lisäohjaimen.

Vähä sama inho on tällä hetkellä PSP:tä kohtaan, mitä sillä tekee, jos kotona on PC ja konsoli? Toki jos reissaa paljon.

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
avs kirjoitti:
Vähä sama inho on tällä hetkellä PSP:tä kohtaan, mitä sillä tekee, jos kotona on PC ja konsoli? Toki jos reissaa paljon.

Vastaus: Ei yhtään mitään.

Minusta ainakin PSP on vain yksinkertaisesti liian pieni, ollakseen varteenotettava kotipeli-kone. Mulla on ollu toi Liberty City stories jo monta kuukautta, eikä sitä oikein jaksa pelata muualla kuin lentokoneessa, koska siellä ei ole mitään muutakaan tekemistä.

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
Meikäläinen ei reissaa missään, mutta silti PSP:n hankin, koska GTA:t iskevät todella kovaa. Ja on se vaan hemmetin hienoa heittää sohvalle selälleen, luurit päähän ja uppoutua täysillä tohon maailmaan. Vaikka siis kotoa löytyy muitakin konsoleita ja PC.

Mdawg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No niin eli kesäkuun lopulla tämä tulee sitten PS2:llekin. Voi perkele, siinä meni kesä pilalle. Vielä jos huhut pitävät paikkanssa, että "New Generation" GTA, jonka huhutaan ilmestyvän sitten PS3:lle, sijoittuisi Eurooppaan ja käsittäisi huikeat 6 suurkaupunkia (Lontoo, Pariisi, Berliini, Rooma, Milano ja Moskova?) niin henkihän siinä pelaamisessa lähtee.

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
Mdawg kirjoitti:
No niin eli kesäkuun lopulla tämä tulee sitten PS2:llekin. Voi perkele, siinä meni kesä pilalle. Vielä jos huhut pitävät paikkanssa, että "New Generation" GTA, jonka huhutaan ilmestyvän sitten PS3:lle, sijoittuisi Eurooppaan ja käsittäisi huikeat 6 suurkaupunkia (Lontoo, Pariisi, Berliini, Rooma, Milano ja Moskova?) niin henkihän siinä pelaamisessa lähtee.

Miks en ole kuullut tätä, että tulee myös PS2:lle?

No hienoa jos kerta tulee.

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Mdawg kirjoitti:
Vielä jos huhut pitävät paikkanssa, että "New Generation" GTA, jonka huhutaan ilmestyvän sitten PS3:lle, sijoittuisi Eurooppaan ja käsittäisi huikeat 6 suurkaupunkia (Lontoo, Pariisi, Berliini, Rooma, Milano ja Moskova?) niin henkihän siinä pelaamisessa lähtee.

Mistäs tällaisia huhuja saa laaemmilti lukea ? Kiinnostaisi tietää lisää, kuullostaa vähintääkin huikealta !

EsKa

Jäsen
Mdawg kirjoitti:
No niin eli kesäkuun lopulla tämä tulee sitten PS2:llekin. Voi perkele, siinä meni kesä pilalle.

Niin, eikös tämä peli ole ilmestynyt jo PS2:lle ? Kommentteja ?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy