kausi kirjoitti:
En tiedä osuuko löysä isku minun suunnalleni (?)
En minä halua alkaa osoittelemaan ketään sormella näissä asioissa. Aikaisemmassa viestissä toin vain esille sellaisen asian, että näihin kärjistyksiin kannattaa suhtautua varauksella ainakin tiettyjen kirjoittajien osalta. Sikäli oli mielenkiintoista, että löysit itsesi rivien välistä. Pressiboxi epäili juttua huhuksi. Minä en kommentoinut loman totuudenmukaisuutta.
Narva saattoi olla lomalla tai sitten ei. Hän saattoi lomakohteestaan jotain tehdä tai sitten ei. Ehkä hän delegoi työt muille ja hommat hoitui. Hyvin hoidettua johtamista, jos on ilmeistä, että itse ei pysty. Minä antaisin Narvalle kuitenkin kenkää per heti jo useastakin syystä, mutta en ala mustamaalaamaan ketään tietoisesti.
Tämä on keskustelupalsta ja minua häiritsee yhden totuuden toitottaminen ja muiden eriäviä mielipiteitä tai näkökulmia omaavien voimallinen hiljentäminen, jota täällä on tapahtunut. Ja en todellakaan viittaa tässä nimenomaisesti sinuun vaan yleiseen keskustelukulttuuriin. Miten monella Snumi on vielä ignore-listalla?
L