Greg Hawgood Tepsiin

  • 18 708
  • 80

Veijari

Jäsen
Hawgood sai Jortikan vuolaat kehut Kalpa pelin jälkeen. Toivottavasti mies jatkaa samanlaisin ottein.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Hawgood pelasi Kalpa pelin todella hyvin. Tuntuu, että mies on yllättävän nopea pakki ikäisekseen. Lisäksi mies ei hävinnyt kulmavääntöjä lainkaan vaikka ei ole koolla pilattu. Mies mm. paikkasi hienosti Kalpa hyökkääjän läpiajon. Jos toivoisin jotain lisää mieheltä niin ylivoimassa voisi laukoa/laittaa kiekkoa maalille enemmän. Tätä ei eilen Hawgoodilta hirveästi nähty.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
L-Mies kirjoitti:
Taitaa olla melko ilmeistä, että täällä palstalla muutamalla kirjoittajalla (vuorenvarmasti ainakin yhdellä) on oma lehmä ojassa ja Narvanmaan tietoinen muiluttaminen on erittäin korkealla prioriteetillä.

L

L-Mies kirjoitti:
Ajattelin antaa kaikkien itse ilmoittautua. Odotellaan vielä rauhassa muita vastauksia.

L

No niin, nyt on odotettu suurin piirtein viikon verran. Useissa eri medioissa on vahvistettu Joukon olleen lomalla kuten palstallakin jotkut kirjoittivat. Ymmärsin viestistäsi, korjaa jos olen väärinymmärtänyt, että joku/jotkut/varmuudella ainakin yksi muiluttivat tällä asialla oma lehmä ojassa.

Fakta on, että Narvanmaa oli lomalla. Siitä palstalle kirjoittaneiden leimaaminen tietoisiksi muiluttajaksi, väittäen heidän siihen ryhtyneen omassa intressissä on tässä kohdin aika rajua tekstiä. Ihan samalla tavalla voisi väittää että tuontyyppisen teesin esittäminen se vasta tietoista harhaanjohtamista korkealla prioriteetilla onkin. Omassa intressissä?

Loppuun todettakoon, että mielestäni kaikilla on oikeus lomiin. Näin on myös Joukolla. Toimitusjohtaja pitää lomansa silloin kun hän katsoo työtehtäviensä sen sallivan. Jouko katsoi että loma sopi tuohon väliin. Ok.
 

L-Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
kausi kirjoitti:
En tiedä osuuko löysä isku minun suunnalleni (?)

En minä halua alkaa osoittelemaan ketään sormella näissä asioissa. Aikaisemmassa viestissä toin vain esille sellaisen asian, että näihin kärjistyksiin kannattaa suhtautua varauksella ainakin tiettyjen kirjoittajien osalta. Sikäli oli mielenkiintoista, että löysit itsesi rivien välistä. Pressiboxi epäili juttua huhuksi. Minä en kommentoinut loman totuudenmukaisuutta.

Narva saattoi olla lomalla tai sitten ei. Hän saattoi lomakohteestaan jotain tehdä tai sitten ei. Ehkä hän delegoi työt muille ja hommat hoitui. Hyvin hoidettua johtamista, jos on ilmeistä, että itse ei pysty. Minä antaisin Narvalle kuitenkin kenkää per heti jo useastakin syystä, mutta en ala mustamaalaamaan ketään tietoisesti.

Tämä on keskustelupalsta ja minua häiritsee yhden totuuden toitottaminen ja muiden eriäviä mielipiteitä tai näkökulmia omaavien voimallinen hiljentäminen, jota täällä on tapahtunut. Ja en todellakaan viittaa tässä nimenomaisesti sinuun vaan yleiseen keskustelukulttuuriin. Miten monella Snumi on vielä ignore-listalla?

L
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
L-Mies kirjoitti:
En minä halua alkaa osoittelemaan ketään sormella näissä asioissa. Aikaisemmassa viestissä toin vain esille sellaisen asian, että näihin kärjistyksiin kannattaa suhtautua varauksella ainakin tiettyjen kirjoittajien osalta. Sikäli oli mielenkiintoista, että löysit itsesi rivien välistä. Pressiboxi epäili juttua huhuksi. Minä en kommentoinut loman totuudenmukaisuutta.

Narva saattoi olla lomalla tai sitten ei. Hän saattoi lomakohteestaan jotain tehdä tai sitten ei. Ehkä hän delegoi työt muille ja hommat hoitui. Hyvin hoidettua johtamista, jos on ilmeistä, että itse ei pysty. Minä antaisin Narvalle kuitenkin kenkää per heti jo useastakin syystä, mutta en ala mustamaalaamaan ketään tietoisesti.

L

Narvanmaan loma on fakta. Löysin itseni rivien välistä koska tunnustaudun aivan avoimesti olevani sitä mieltä etten pidä Joukon taitoja riittävinä toimitusjohtajan tehtäviin. Tässä tarkoituksessa ja sen ilmituomisessa tulee kirjoitettua paikoin rajuakin tekstiä. Sen sijaan kiistän ehdottomasti että minulla olisi minkäänlaista omaa lehmää ojassa. Se, että väitit jonkun kirjoittavan omassa intressissään saattaa pitää paikkansakin, silti sellaisen väittäminen ja tässä yhteydessä viittaaminen joihinkin kollektiivisesti yms on törkeää. Yksilöi väitteesi.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Minulla on ainakin oma lehmä ojassa. Minä haluaisin mieluusti nähdä kun tepsi menestyy. Narvanmaa itkenyt itkemistään kuinka markkinat on tyhjät, sitten kun toiset saavat samat lapaset käteen, kas markkinoilta löytykin näin alkuun ainakin pari pakkia. Ja edelleen vetoan siihen jottei ne markkinat voineet olla tyhjiä viime keväänä/kesänä. Nythän narvis taas istuu jossain hiljaa ja mököttää kun Jortikka ja Virta löysivätkin jotain "tyhjiltä markkinoilta". Kyllä nämä viime aikaiset tapahtumat näyttävät jottei narviksella vaan jostain syystä nyt ole homma hanskassa, onko se ammattitaidottomuutta vai jotain muuta sitä en tiedä, mutta vikaa on jossain.

kas ja aivan väärä ketju tällä asialle.

Sunnuntai
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös