Näin tuo on vaikka olis tänään voitettu 10-0 yhtään sen parempia asetelmia se ei jatkolle takaisi.Jonne Virtanen sen mulle sanoi X:ssä aikoinaan, enemmän maaleja tehnyt on AINA parempi ja piste.
Vitun juntti :D
Näin tuo on vaikka olis tänään voitettu 10-0 yhtään sen parempia asetelmia se ei jatkolle takaisi.Jonne Virtanen sen mulle sanoi X:ssä aikoinaan, enemmän maaleja tehnyt on AINA parempi ja piste.
Jonnet ei muista.Jonne Virtanen sen mulle sanoi X:ssä aikoinaan, enemmän maaleja tehnyt on AINA parempi ja piste.
Ei olla kyllä koko kauteen oikeastaan pelattu kahta peliä peräkkäin samalla lailla.Tänään tulee neppariin jos pelataan kuten eilen..
Ei jääkiekossa moraalisilla voitoilla pitkälle mennä. Me oltiin eilen maalin verran parempia.Taidettiin olla se huonompi kuitenkin tänään.
Hyvä otsikko tosiaan iiskomies!
Tästä herää aavistus, että ollaan pelattu peräkkäisten pelipäivien jälkimmäinen peli vielä heikommin ja uupuneempana.Ei olla kyllä koko kauteen oikeastaan pelattu kahta peliä peräkkäin samalla lailla.
Aamen!Pelicans teki ihan h*tin ison virheen estäessään Bryggmannin lähdön siirtorajan viimehetkillä. Sen tiesi jo silloin että vaikka Lasse hieno mies ja hyvä pelaaja onkin, niin samaa häneltä ei enää saada. Täysin ymmärrettävää.
Vaikka Lassen paikka edelleen olisikin kokoonpanossa, niin hänen lisäksi tuolla on pelaajia joiden ura jatkuu ensi kaudella muualla. Kaikkien näiden kohdalla roolia tämän hetken joukkueessa on syytä miettiä tarkkaan. Tämä täysin nimestä riippumatta, sillä jos tämä sarja ratkaistaisiin nimillä, niin me johdettaisiin 2-0 suvereenien esitysten jälkeen.