Grand Theft Auto V

  • 218 638
  • 676

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
....
2) Mistä saa laskuvarjon?

3) Oletteko onnistuneet saamaan mitään sotilasajoneuvoa ajoon esim. tankkia tai hävittäjää tuolta tukikohdasta?

Laskuvarjon voi ostaa aseliikkeistä mutta se avautuu vasta kun on tehnyt tietyn tehtävän(en muista mikä) ja sen jälkeen laskuvarjo on vakiona aina kun ajat jotain lentohärveliä.

Itse olen onnistunut pariin otteeseen pöllimään hävittäjän mutta kertaakaan en ole päässyt sillä laskeutumaan koska pakovaiheessa kone on kärsinyt sen verran damagea että juuri ennen lentokenttää kone syöksyy maahan.
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Käytä peräsintä. PS3:n ohjaimella L1 ja R2.

Laskuvarjon voi ostaa aseliikkeistä mutta se avautuu vasta kun on tehnyt tietyn tehtävän(en muista mikä) ja sen jälkeen laskuvarjo on vakiona aina kun ajat jotain lentohärveliä.

Itse olen onnistunut pariin otteeseen pöllimään hävittäjän mutta kertaakaan en ole päässyt sillä laskeutumaan koska pakovaiheessa kone on kärsinyt sen verran damagea että juuri ennen lentokenttää kone syöksyy maahan.

Kiitti molemmille! Pitänee tehtäviä tehdä vähän eteenpäin, nyt muistaakseni n. 10% suoriettu. Aika menee seikkaillessa epäolennaista kartalla :)
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kiitti molemmille! Pitänee tehtäviä tehdä vähän eteenpäin, nyt muistaakseni n. 10% suoriettu. Aika menee seikkaillessa epäolennaista kartalla :)

Aseliikkeistä saa siis laskuvarjon kun on tehty tehtäviä tarpeeks, siitä tulee sähköposti tai tekstarimainoskin vielä kun niitä on saatavilla.

Niitä on muuten parissa paikassa ihan noin "maassakin" mm. siellä missä on noi ihme hissit vuoren päälle, niin siellä vuoren päällä ja sitten ainakin ihan siellä keskustassa kun on se hirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrveen kokonen nosturi, ni sen siellä ylhäällä.

Ite saanu pari kertaa pöllittyä tollasen hävittäjän ja ihan laskeuduttuakki, muttei oo ollu mitään paikkaa mihin "tallentaa" se. Ei se kyl helppoa oo. Tankin saamista en oo kokeillu, täytyis varmaan laskuvarjolla jotenkin laskeutua tankin päälle ja niin pois päin.
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Pitää jossain vaiheessa ostaa tää peli, mutta toivottavasti ei ole samanlaista loppuhuipennusta kuin nelosessa. Joutuu ajamaan takaa jotain läskiä italialaista paskalla moottoripyörällä pitkin rantoja ja pyörän ohjaaminen on yhtä vitun tuskaa. Olisin saannut tapettua ton läskin jo sinne laiturille, mutta sen taikavene muutaa paikkaansa kuin start trekissä konsanaan.
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
On kyllä ollut huikea peli tähän asti! Nyt vaan tuli ylitsepääsemätön tehtävä vastaan ja kaipaisin apua. Elikkä Franklinilla tehtävä salamurha tehtävä, jossa kolmas kohde on medical tower centerissä, ja peli antaa lisäohjeen : look for a dirty window. Sisälle rakennukseen en ole päässyt ja ikkunoita on tullut ammuskeltua tuloksetta. Mikä juju tässä tehtävässä nyt on, mitä en tajua?
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Elikkä Franklinilla tehtävä salamurha tehtävä, jossa kolmas kohde on medical tower centerissä, ja peli antaa lisäohjeen : look for a dirty window. Sisälle rakennukseen en ole päässyt ja ikkunoita on tullut ammuskeltua tuloksetta. Mikä juju tässä tehtävässä nyt on, mitä en tajua?

Katso, jos vaikka näkyisi ikkunanpesijää... ;)
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Viestini ei täysin liity itse peliin, mutta millä hakusanalla löytäisin pelin "biker" hiustyylin googlekuvista? En nimittäin löydä vastaavaa kuvaa oikein mitenkään.

Olen ehkä hankkimassa samanlaista tyyliä.
 

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestini ei täysin liity itse peliin, mutta millä hakusanalla löytäisin pelin "biker" hiustyylin googlekuvista? En nimittäin löydä vastaavaa kuvaa oikein mitenkään.

Olen ehkä hankkimassa samanlaista tyyliä.

En googlesta tiedä, mutta tuli villi idea mieleen. Hahmoillahan on puhelimet pelissä. Käy nappaamassa puhelimella kuva sellasen kaverin hiustyylistä. Jos olet rekisteröitynyt netissä social clubiin, niin ne kaikki puhelimella napatut kuvat näkyy suoraan siellä.
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Niitä on muuten parissa paikassa ihan noin "maassakin" mm. siellä missä on noi ihme hissit vuoren päälle, niin siellä vuoren päällä ja sitten ainakin ihan siellä keskustassa kun on se hirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrveen kokonen nosturi, ni sen siellä ylhäällä.

Kävin hakee laskuvarjon nosturista ja hyppäsin. Sitten laskeutuessa se heitti sen pois maahan. Oliko se varjo vaan kertahyppyä varten vai jäikö "talteen"?
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Kävin hakee laskuvarjon nosturista ja hyppäsin. Sitten laskeutuessa se heitti sen pois maahan. Oliko se varjo vaan kertahyppyä varten vai jäikö "talteen"?

Kun painat asevalikon auki(ps3 L1 pohjaan) niin jos sinulla on laskuvarjo plakkarissa niin se näkyy siellä oikeassa alareunassa, tarkkuuskiväärin vieressä.
 

Seppochu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jeff Foss
Kävin hakee laskuvarjon nosturista ja hyppäsin. Sitten laskeutuessa se heitti sen pois maahan. Oliko se varjo vaan kertahyppyä varten vai jäikö "talteen"?

Nuo löydetyt on kertakäyttöisiä.

Se tehtävä, jossa Trevor lentää sinne rahtikoneen sisään, on tehtävä josta saa itselleen laskuvarjon joka kerta lentokoneella matkustaessaan.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hävittäjä oli ainakin mielestäni todella helppo pölliä. Franklinin kanssa nappaat jonkun nopeahkon auton ja tukikohtaan päästessä painat vain franklinin special taidon päälle ja äkkiä hävittäjän vierelle ja matkaan. Todella nopeasti tuon kanssa pääsi lentoon. Nyt se komeilee lentokentän hangarissa. Tankkia edes koittanut pölliä, mutta kait sekin taitaisi onnistua jollain keinolla. Kenties käyttäen Trevorin special taitoa? Ei täällä olisi kiinnostusta tehdä omaa crewia onlineen? PS3 alustana
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kävin hakee laskuvarjon nosturista ja hyppäsin. Sitten laskeutuessa se heitti sen pois maahan. Oliko se varjo vaan kertahyppyä varten vai jäikö "talteen"?

Kertakäyttösiä, ite koitin monta kertaa kavuta ne hiton portaat ales se selässäni tyytyväisesti myhäillen muttei saakeli onnistunu 20 kertaa varmaan koitin ja joka kerta jostain kerroksesta päädyin putoamaan ja joko kuolemaan tai käyttämään sen varjon, olin siis quicksavennu sinne ylös, että pystyin useamman kerran koittamaan...
 

trap

Jäsen
Parisen viikkoa meni, huikea peli ja nyt on päätarina läpi.

Mutta...

Mitäs muut tekivät loppuratkaisun kanssa?

C varmaankin ylivoimaisesti suosituin, mutta itse otin kylmästi A:n ja tein maailmalle palveluksen laittamalla Trevorin kylmäksi, vaikka onkin upea hahmo. Ei ole vaan tallennuksiakaan oikein aiemmalta ajalta tallessa, niin aika sääli, että Trevorilla ei voi enää pelata lainkaan. Franklinilla täytyy tehdä vielä salamurhat loppuun ja hankkia fygyä osakekaupoilla näiden yhteydessä.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Parisen viikkoa meni, huikea peli ja nyt on päätarina läpi.

Mutta...

Mitäs muut tekivät loppuratkaisun kanssa?

C varmaankin ylivoimaisesti suosituin, mutta itse otin kylmästi A:n ja tein maailmalle palveluksen laittamalla Trevorin kylmäksi, vaikka onkin upea hahmo. Ei ole vaan tallennuksiakaan oikein aiemmalta ajalta tallessa, niin aika sääli, että Trevorilla ei voi enää pelata lainkaan. Franklinilla täytyy tehdä vielä salamurhat loppuun ja hankkia fygyä osakekaupoilla näiden yhteydessä.

Itse valitsin myös C:n ja pohtisin, että tuleeko tuossa oikeasti olemaan niin ettei pysty sen jälkeen tapetulla hahmolla pelaamaan. Eli tuossa tilanteessa 100% läpipeluu ei onnistu ellei ole kyseisellä hahmolla pelannut omat tehtävät loppuun asti?

Mites muuten onko ihmiset paljon tuota Onlinea nyt pelannut? Itsellä on tällä hetkellä ukko 55lvl. ja rahaakin tullut kiitettävästi vaikkakin omasta mielestä liian vähän. Hieman alkanut vituttamaan tuo Rockstarin touhu, jolloin ainoat "parannukset" ovat olleet palkkioiden pienentäminen. Hieman näyttää siltä, että haluavat mahdollisimman monen ostavan noita rahapaketteja PSN:n kautta.
 

motamoro

Jäsen
Itse valitsin myös C:n ja pohtisin, että tuleeko tuossa oikeasti olemaan niin ettei pysty sen jälkeen tapetulla hahmolla pelaamaan. Eli tuossa tilanteessa 100% läpipeluu ei onnistu ellei ole kyseisellä hahmolla pelannut omat tehtävät loppuun asti?

100% onnistuu kyllä (joskaan niitä puuttuvia ei voi silti tehdä), koska tuo on tarinan viimeinen tehtävä ja Strangers & Freakseissa mikään Michaelin tai Trevorin sivutehtävä ei nosta prosenttimäärää. Varmistin asian äskön katsomalla Social Clubin checklistiä.
 

Eskelarit

Jäsen
Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan. 2,5h latasi tota peliä, aattelin että pakkohan siinä on joku vika olla ja laitoin uudestaan käyntiin. No eikös homma lähde alusta. Eipä ois kiinnostanutkaan pelata, vittu!!
 

VilleLeino

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Barca&Pep, Argentiina, Canada
Onko tuota garage-ongelmaa vielä korjattu? On kyllä käsittämätöntä, että kaikkia autoja, jotka ovat myynnissä ei voi omistaa, kuten esim. Sleep Dogissa. Käsittämätöntä perseilyä Rockstarilta.
 

Kalastaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onko muilla käynyt niin, että päästyäsi onlinepelissä levelille 20, niin automaattitähtäys häviää? Sitä ei saa takaisin edes asetuksista. Tälläinen vana pie*u ei tahdo oppia uusia temppuja ja noutaja saa saalista useammin kuin ennen.
 

Nötkötti

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onko tuota garage-ongelmaa vielä korjattu?
Onhan tuo "Garage-ongelma" korjattu, ei itselläni ole ainakaan autot hävinneet tallista. Sehän taisi olla jo 3. päivitys (Xboxilla) kun propleema korjattiin.

On kyllä käsittämätöntä, että kaikkia autoja, jotka ovat myynnissä ei voi omistaa, kuten esim. Sleep Dogissa. Käsittämätöntä perseilyä Rockstarilta.
Mistä niitä autoja voi muka ostaa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös