Googleta nimimerkkisi

  • 26 553
  • 340

JoeyKocur#26

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Hki Punx
Yhden osuman verran! Taisimpa pärjätä tässä skabassa!
Tulokset 1 - 1 kaikkiaan 1 osuman joukosta haulle JoeyKocur#26. (0.05 sekuntia)
 

Noutaja#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Itä-Helsingin Noutajat
1,510 kappaletta (0.62 sekuntia), joista alle 10 kpl viittaa jollakin tapaa nimimerkkiin. Ensimmäistäkään Noutaja#9 ei löytynyt, joten tämä arpa ei voita.
 

ehcszteiN

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, TPS, sympatiat HIFK ja Ässät
Väliaikaiset tulokset 25.8.2004

1 hit - Gerodz, JoeyKocur#26

2 hits - Jugorov, Hordi24, Miimuh

3 hits - M@rko77

Tässä väliaikakatsaus. Siis 25.8.2004 tarkistettu.

Jospa ihan pieni hetki vielä odotellaan.
 

Karamahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Coyotes
I´m a nobody

Tarkoititko: Karalahti


Hakusi - Karamahti - ei vastaa yhtään sivua.
Sanaa "karamahti" sisältäviä sivuja ei löytynyt.
 

JanJ

Jäsen
7140 osumaa, suomalaisia osumia 80. JanJ on näköjään nykyään joku urheiluseura.
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Tarkoititko: Höntsä

Köntsällä osui 71 kertaa, ja suurin osa sivuista liittyi tavalla tai toisella eläimiin.
 
Suosikkijoukkue
Haukat
Mun nimimerkilläni tulee 44 osumaa. Ensimmäisestä kymmenestä seitsemän koskee CMX:n saman nimistä kappaletta, joka nimimerkkini taustalla itse asiassa piileksiikin.

Mutta kyllähän tuohon kärkikymmenikköön mahtui eräskin muu hässäkkä.

Võistluse viimasel ringil möödus ta konkurendist ja võttis auga vastu võitja tammepärja. Teine siis Kevin Korjus ja kolmas Johannes Moor.

Jep.
 

bluefox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tulokset 1 - 10 noin 21 600 osuman joukosta haulle bluefox. (0,38 sekuntia)

Semmosta, kylläpä minä olen suosittu!
 

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
Tulokset 1 - 1 kaikkiaan 1 osuman joukosta haulle "paze17". (0,23 sekuntia)

Tällaista sivustoa tarjoavat

-paze-
 

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
Tulokset 1 - 10 noin 1 930 osuman joukosta (0,41 sekuntia)

Jos hakukieleksi laittoi suomi niin osumia vain 51. Mutta ihmettelenpä vaan kun tulokseksi sain tällöin tämmöistäkin 'siansaksaa', itse en ainakaan myönnä ymmärtäväni yhtään mitään...

Aapalao pa`acaIna PiYamaUnaI koxvaL dovaaMcaI {]paasanaa kxrIta navhtao tar tao Saas~a&asauQdaM haotao. saRYTIcaa Kagaaola Saas~aacaa tyaaMnaI saUXma AByaasa koxlaa haotaa. caMd`, saUya- va paRqvaI yaaMcaI tyaaMnaI gataIhI AByaasalaI haotaI. tyaanausaar paRqvaIlaa saUyaa-BaaovataI AMkx pa`diSaNaa kxrNyaasaazI 365 idvasa, 5 taasa, 48 imanaT va 34 saokxd laagataata, tar cad`alaa paRqvaIBaaovataI baara pa`diSaNaa kxrNyaasaazI 354 idvasa 8 taasa 48 imanaT va 34 saokxd laagataata. ekxa caaMd` vaYaa-ta 360 itaqaI tar Aokxa saaOrvaYaa-ta 371 itaqaI yaotaata. Aapala paMcaaMga caaMd` gaNanaovar AaQaairta AsalyaanaM ekxa vaYaa-ta 11 idvasaaMcaa fxrkx paDtaao. taao kxmaI paDlaolaa fxrkx Bar]na kxaZNyaasaazI dr taIna vaYaa-naI ekx AiQakx maasa yaotaao. dr taIna vaYaa-ta kxmaIta kxmaI 27 idvasaaMcaa fxrkx Asataao. vaYaa-taIla baara maihnyaataIla maaga-iSaYa- paaOYa va maaGa ho AiQakx maasa mhNaUna kxQaIhI yaota naahIta ho laXyaaMta zovaNyaasaarKaM Aaho.
 

-KBR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Liberec White Tigers
2 Osumaa eli heittämällä neljän joukkoon
 
Viimeksi muokattu:

Tupen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä, Saipa, sympatiat HIFK:lle
Google kertoo näin: Hakusi - Tupenpurija - ei vastaa yhtään sivua.

Säännöissä kuitenkin taidettiin sanoa jotenkin niin että tällä tuloksella ei pötkitä mihinkään.
 

tilkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Capitals, Bruins, #19
snailcakeja löytyy 182 kappaletta. Suurin osa on minun, mutta joku on kehitellyt mun nickillä oikein kotisivuja. :)
 
Eipä löytynyt yhtään tulosta. Numerot jos jättää perästä pois niin tulee noin 18000 tulosta.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Noin 27 osumaa ja jossain suomi24 viherpeukaloiden palstalla kirjoittaa joku samalla nickillä, mutta se en ole minä joka hevosenpaska lannotteista ym väsää..joku roti sentään saatana!
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös