Googleta nimesi

  • 4 525
  • 51

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Reippaat 3600 osumaa. Yllättävän vähän, kun sukunimi on kuitenkin yksi maan 30 yleisimmästä eikä etunimikään ole mitenkään harvinainen, ennemminkin päinvastoin.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
16700 osumaa ja niistä kaksi koskee minua, Fantasy Football ja yksi arvontavoitto. Kaikkea en toki kahlannut lävitse mutta alkoi jo ensimmäiseltä sivulta ruotsinkielisten linkkien virta, sieltä löydyi saman nimisiä.
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
1320 osumaa löytyi, joista nopeasti vilkaistuna 1 koskee itseä. Saman niminen näyttelijä mm löytyi ja yleisurheilijakin.
 

Haukka68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Osumia 348, muutamia samannimisiä löytyy, kuten poliisipäällikkö ja tietoverkkoasiantutijaa.
Oma nimi löytyy jääkiekkoliiton sivuilta jatkoajan sivuilta, valittujen palojen sivuilta, joistakin salibandy tuloksista, vaimon sivuilta, tilastopajan vanhoista yleisurheilu SM-mitalisti luettelosta, työantajan sivuilta sekä oman jääkiekkojoukkueen sivuilta.
 
Viimeksi muokattu:

forrest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Blue Jackets, Panthers
Löytyi 3040 osumaa, joiden mukaan täyskaimoja on Nokian johtajistossa, rakennusalan yrittäjänä, strategisena konsulttina ja Hattrickin pelaajana (on kuulemma miellyttävä heppu joka tietenkin pitää paikkansa). Itseä koskevia on lähinnä linkit omille sivuille ja copy/pastet Eurohockeyn siirtolistoilta.
 

Milanista

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Milan
"Etunimi Sukunimi" haulla tuli 1090 hittiä. Jalkapallomaalivahtia, salibandynpelaajaa, uimahyppääjää etc. itseni lisäksi.

Nimimerkillä Milanista 896.000 :)
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
"Etunimi Sukunimi" haulla tuli 2400 hittiä, mutta täytyy tunnustaa että kaikki osumat olivat kyllä täyskaimasta. Sanotaan että filosofi René Descartesin kuningasajatus ”Ajattelen, siis olen olemassa" on nykyään muuttunut muotoon ”Olen netissä, siis olen olemassa”, joten mua ei siis ilmeisesti ole olemassa... :)
 

Kaberle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Maple Leafs, Chelsea
Aika vähän osumia. 8 kappaletta ja niistä 3 liittyi itseeni. Ei ole nimi siis ihan yleisimmästä päästä.

Omalla nimellä löytyi myöskin hattrick pelaaja. Kelvollinen kunto ja terve. Muuten sitten miellyttävä heppu joka on temperamenttinen ja epärehellinen. Kokemus oli tuhoisa ja lisäksi kurja johtajakin :D. Sitten löytyi joku nimikaima, joka kauppaa kaikenlaista nettimotossa. Niin ja joissakin yleisurheilun piirikisoissa Forssassa 2004 kilpaillut samanniminen kaveri. Eipä ole kummemmin jostain syystä menestynyt. Pituudessa upeat 3,6m ja 150 metriä pinkonut vähän alle 25 sek... Sijoitukset sen mukaisia.
 
Viimeksi muokattu:

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
610 osumaa löytyi. On näköjään täyskaimoissa rallikuskia, ampujaa, varaosamyyjää ym. Itseäni koskevia osumia löytyi kymmenkunta.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
16 800. Muutama osuma johti meikäläiseen.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
50 osumaa löytyi ja yksi vain itsestäni. Hattrickissä on minun niminen pelaaja joka on välttävä kuntoinen,terve,suosittu,kehno johtaja ja kokemus on hyvä,laittoi pikkasen hymyilyttämään.
 

Randy Marsh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
193 osumaa. Yhtään samannimistä en löytänyt mistään. Sen verran harvinainen etu- ja sukunimi mulla on. Sentään oma facebook-profiili löytyi..
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
23 kipaletta, ja kaikki itseeni liittyviä, uniikki nimi kun kyseessä. Ilman facebookia tuo luku tippuisi vielä 23:sta paljon pienempään.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
407 osumaa, yllättävän vähän siihen nähden että sukunimi on kai edelleen Top-5 yleisimmät sukunimet Suomessa. Joku kaima ajaa Historic-rallia, joku on joskus pelannut Ilveksessä junnulätkää ja olihan siellä vielä jotain yleisurheilutuloksiakin. Omia linkkejä aika vähän.

Datsun-haku toikin sitten mukavasti n. 11 000 000 osumaa. Ja kuvahaulla aivan saatanan upeita koneita.
 
Suosikkijoukkue
- Raipe - All Mighty CCCP
19 osumaa jotka koskivat itseäni.Mulla on tasan yks täysnimikaima, joka sekin oli itselleni yllätys.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Lainausmerkkeihin laitettuna 2 osumaa..

Meikä on ainutlaatuinen.. (Niin kuin kaikki muutkin..)
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
71 osumaa. Siitäkin aika moni Facebookin kautta. Eli uniikki nimi täälläkin kyseessä, tietääkseni suomessa ei ole ketään samannimistä.
 

TimanttiLada

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen kiekko ylipäätänsä
27 eri osumaa, kaikki itsestäni. On salibandyä, jotain futisjuttuja, ja jotain MC Donaldsinkin manageripelejä.
 

Knightrider

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Haulla "Etunimi Sukunimi" tuli 1 osuma. Olen paitsi uniikki, myös netissä tuntematon.

Nimimerkki-haulla tulikin sitten 630 000 osumaa, mutta se ei nyt varmasti tullut kenellekään suurena yllätyksenä.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Jaa no haenpa minäkin sitten vielä nimimerkilläkin..

n. 305 000 osumaa.. Sekään tuskin tuli kenellekkään yllätyksenä.?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös