Googleta nimesi

  • 4 525
  • 51

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ihan mielenkiinnosta laitoin nimeni googlen hakuun jotta näen mitä tietoa itsestäni tai muista samannimisistä löytyy. Mun nimellä löytyi 1190 sivua. Mielenkiintoista oli yksi samanniminen salibandyn pelaaja, joka oli sivun tietojen mukaan yhtä pitkä ja painava kun mää ja pelas pakkina. Itsekin tuli siis aikoinani pakkia pelattua salibandyssa.
Saman nimisiä ihmisiä löytyi mm. souduista, salibandysta, myynti-ilmoituksissa myyjinä, armeijasta, suunnistuksesta, 70-luvun rockyhtyeestä...
Mitenkäs muilta löytyy nimiä internetin laajasta maailmasta?
Ja kirjoittakaa hakuun mukaan heittomerkit, jolloin haku etsii täsmälleen sillä teidän nimellä, esim "matti meikäläinen"
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Kahdeksan osumaa ja viisi noista oli kesän EM-kisojen McDonald's fantasyfootball-sivulta.

Eli harvinaista laatua mun nimi.
 

JHOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Harvinaisen vähän löytyi osumia, 54. Löytyi jotain omia 10 vuoden takaisia yleisurheilusuorituksia ja yksi samanniminen salibandyn pelaaja. Eipä oikeastaan mitään ihmeellistä, näemmä olen suht ainutlaatuinen.
 

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
Kolme tulosta tuli ja jokainen oli meikäläinen itse. Kaksi koiranäyttelyiden tulosliuskaa ja Koulukaverit.com osuma. Uniikki nimi löytyy täältäkin.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Yhdeksän osumaa tuli. Kolme liittyi telemark-hiihtoon ja loput ohjasivat Facebookiin, josta näköjään joku saman niminen löytyy. Itseäni käsitteleviä linkkejä ei tullut yhtään. Mua ei ole olemassa, ainakaan internetissä.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Tässä vaiheessa johtoon; 6270 osumaa. Kaimoista löytyy miljonääriä (jonka puhelinvastaajana joudun ikävän usein toimimaan), ralliajajaa, rakennustarkastajaa monen muun lisäksi.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
4!Ja kaikki koskee facebookia. Et melko harvinainen nimi...
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
11 600 osumaa. Löytyy professoria ja koripalloilijaa. Kaikkia sivuja en viitsinyt läpi käydä, mutta ainakaan nopealla selailulla en itseäni sivujen joukosta löytänyt.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Aikanaan googletin oman nimeni, ja tulin siihen päätelmään, että tässä maassa asuu vain yksi meikäläisen täyskaima. Jokunen vuosi sitten sain asiaan vahvistuksen, kun tämä täyskaima otti yhteyttä ja kertoi tutkineensa asiaa tarkemminkin, eli että kaksi kappaletta tämännimisiä henkilöitä löytyy tästä maasta ja todennäköisesti myös koko maailmasta.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Noin 6 000 osumaa, joista päällimmäisenä linkki seiskaan ja huhuttuun suhteeseen Saija Varjuksen kanssa. Lisäksi löytyi mm. LVI-asentaja linkkejä, rakennusfirmalinkkejä jne.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Osumia 159. Seinäjoelle heitti useampikin eri osuma, siellä suunnalla sukunimeni onkin kait aika yleinen (vaikka saattaa toki olla samastakin henkilöstä kysymys).

Löytyi mm. huutokauppayrityksen omistajaa, ja olen näköjään Seinäjoen kirkkovaltuustonkin jäsen. Myös jonkin singer-songwriterin bändissä näyn toimivan rumpalina.

Facebook-sivukin nimelläni löytyi, yksikään kaveri vaan ei näyttänyt tutulta.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Niin, mitenkäs täällä olette hakeneet omalla nimellänne tietoja, eli itselläni tuli tällaisella haulla "oma nimi" 7710 osumaa ja ilman noita heittoja tuli 401 000.

Noista 7710 osuman joukosta löydyn minä itse muutamaan otteeseen, mutta sen lisäksi löytyy suurlähettiläs, kirjailija, tietoliikennetekniikan insinööri, entinen jääkiekkoilija, kirkkoherra, hieroja, suunnittelija, lasinpuhaltaja, salibandyn palaaja, lentopalloilija ja ilmeisesti joku viherpiipertäjäkin.

Ihan hauska huomata, että noita kaimoja on maailma täynnä...
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tällä nimimerkilläni tuli osumia 12200... tai niin ainakin väittää. Todellisuudessa sivuja on kaksi ja linkkejä n. 15-20. Tiedä sitten? Kaikki toki liittyy minuun ja lähinnä Jatkoaikaan linkittää.

Omalla nimelläni tuli sitten 36 osumaa ja kaikki liittyy kyllä minuun. Seassa mm. useita linkkejä liittyen erääseen taannoin ilmestyneeseen suomalaiseen elokuvaan. Syytä en kerro miksi!
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Tuli 90 osumaa. Minun nimeni löytyi myös Jatkoajan ja FF2:n keskusteluista. Sama mies löytyy myös Football Managerista, vaikka taitaa pelata lähinnä puulaakia. Omia löytyi Facebookin linkkejä ja työ linkkejä. Yksi huvittava löytö oli jossain NHL foorumilla. Siellä pelattiin jotain ihme NHL simulaatiota. Oli monia oikeita pelaajia ja sitten minun nimeni siellä seassa. Näytti olevan Spezzan kanssa ykkösessä Ottawassa ja kova maalipyssy.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sen verran harvinaista sukunimeä kannan, että yhteensä vain 6 osumaa. Kaksi niistä koskee itseäni ja muissa osumissa esiintyvätkin ovat tuttuja.

Opinnäytetyöni tiivistelmä oppilaistoksen sivulla on tuolla roikkunut jo pitkään, mutta nyt näemmä ykkösosumaksi on kivunnut erään kilpailun voitto alkuvuodesta.
 

Saamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, osa sydämestä JYP:ille
17 osumaa, joista 11 koski itseäni. Loput koskivatkin sitten jotain maratoonaria.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Omalla nimellä paukahti 66 osumaa, joista kaksi on minuun liittyviä. Lopuista löytyy valomiestä, juoksijaa ja keräilijää.
 
Suosikkijoukkue
TPS
532 osumaa, joista muutama viittasi minuun (vanhoja yleisurheilujuttuja). Hauskempaa oli kun googletin oman nimimerkkini. Osumat viittasivat kaikki jatkoaikaan muutamaa poikkeusta lukuunottamatta, nimittäin joku on perustanut kiekko.tk:hon joukkueen nimeltä Urmas Kulkunen. Vaadin korvauksia nimimerkkini käytöstä, tunnusta itsesi!
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Näköjään 35 osumaa tuli ja kaikki koski minua itseäni. Samannimisiä tyyppejä kun ei ole olemassa. Meidän sukunimellä varustettuja ihmisiä on olemassa ainoastaan 4. Sen verran pieneksi on tuo meidän nimi päässyt. Eipä tuo silti minua haittaa. Ennen facebookia osumia olisi tullut huomattavasti vähemmän.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
29 osumaa, kaikki viittasivat minuun. Vanhin vuodelta 1999, Sfnetin keskusteluja. Netistä ei tosiaan mikään häviä.
 

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
5100 osumaa ja ensimmäisten sadan hitin joukossa suurin osa oikeaan henkilöön liittyviä, sen jälkeen lähinnä sukunimeen ja eri henkilöihin liittyviä. Nuo osumat selittyvät pitkälti kirjallisilla tuotoksilla ja luottamustehtävillä. On siellä toki edellä kertoneen tavoin 90-luvun kiihkeitä sfnet-keskusteluja, joita nykyiset tai tulevat esimiehet toivottavasti eivät tutkiskele...
 
Omalla nimelläni 42 osumaa, joista 42 tarkoittaa minua - muita samannimisiä kun ei ole. On osumia työhön liittyen, harrastuksiin ja facebookiin.
Väsyneet Kädet antaa 6140 osumaa, suurin osa taitaa liittyä siihen orkesteriin (josta tämä nimimerkkikin on tullut!), sitten on pari osumaa liittyen juurikin tähän nimimerkkiini, ja näyttääpä olevan joku kirja tai kappale ilmeisesti tällä nimellä. Ja tietysti on joku sähly- tms. porukka on itsensä nimennyt minun mukaani.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Omalla nimellä löytyi peräti 59100 osumaa. Enpä olisi uskonut.

Pekutti sai taasen tuloksen 3620.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Lainausmerkeissä haettuna 901 osumaa, kaikki omia työjuttuja. Olen tietääkseni ainoa tämän niminen koko maailmassa.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös