Moi! Olen uusi palstakirjoittelija, mutta golfia on tullut pelattua useampi kesä.
Tervetuloa palstalle !
Ja tervetuloa Jatkoaika Golf-tapahtumaan:
Jatkoaika Golf 2012 - Jatkoajan keskustelupalsta
Moi! Olen uusi palstakirjoittelija, mutta golfia on tullut pelattua useampi kesä.
Tervetuloa palstalle !
Ja tervetuloa Jatkoaika Golf-tapahtumaan:
Jatkoaika Golf 2012 - Jatkoajan keskustelupalsta
Mukava kenttä, aika helppo. Aika paljon korkeuseroja. Kenttä oli tosi märkä kun pelasin sen, joka minun lyhyistä avauksista vei ylimääräiset rullit pois. Mutta kokonaisuudessaan aika selkeä kenttä pelata. Tiiboksissa viimeistään on ihan selvää mitä kullakin väylällä pitää tehdä. Klubitalon saunaosastolle plussa.Matkalla Maarianhaminaan, perillä odottaa Slottsbanan... Onko palstaveljillä kokemusta kys. kentästä?
Mukava kenttä, aika helppo. Aika paljon korkeuseroja. Kenttä oli tosi märkä kun pelasin sen, joka minun lyhyistä avauksista vei ylimääräiset rullit pois. Mutta kokonaisuudessaan aika selkeä kenttä pelata. Tiiboksissa viimeistään on ihan selvää mitä kullakin väylällä pitää tehdä. Klubitalon saunaosastolle plussa.
Tuossa on muuten pieni ristiriita. On nimittäin niin, että pieni yöpakkanen kuivaa hyvin kenttää. Yöllä -1 - -4, niin aamuhärmän jälkeen on vielä hyvää aikaa pelata vaikkapa koko kierros.Kausi vetelee viimeisiään. Toivotaan kuitenkin että ilmat tästä vielä kuivuisivat ja yöpakkaset pysyvät poissa.
Kaikki mailat Callawaytä, ellei toisin mainita:
Driver: FT-iZ 9,5 loftilla
Spoon: Diablo Edge Tour 15-ast.
Hyrppä: Razr X, 21-ast.
Raudat: X-20, 4-PW (joista en nelosta käytännössä koskaan käytä)
Wedget: 52-, 56- & 60-asteiset X-Forgedit
Putteri: Odyssey 2-ball 34".
Se on sitten Vihti Golf auki... Lunta on kuulemma väylien varsilla ja bunkkereissa, mutta so not! Pitäisköhän sitä jo viikonloppuna käydä kierros...?