Kais tuo käy. Suattaapi hyvinnii olla.la 1.9. Vihti Golf Centerissä?
Taas yksi välipäivä golfista, perkele. Näitä alkaa nyt tulla ihan liikaa - tässä kymmenen päivän sisällä olen joutunut huilata jo kahdesti!
Kais tuo käy. Suattaapi hyvinnii olla.la 1.9. Vihti Golf Centerissä?
Jos vaan mukaan pääsee niin minulle sopii. Olisi perkeleen kiva pelata Jatkoajan golfhemmojen kanssa.Pikagalluppina (a.k.a. mitään ei vielä ole lopullisesti lyöty lukkoon, eli nämä eivät ole mitään ilmoittautumisia vielä) => miten jengille kävisi Jatkoaika Golf la 1.9. Vihti Golf Centerissä?
Joo...
Pikagalluppina (a.k.a. mitään ei vielä ole lopullisesti lyöty lukkoon, eli nämä eivät ole mitään ilmoittautumisia vielä) => miten jengille kävisi Jatkoaika Golf la 1.9. Vihti Golf Centerissä?
Jos tänne ei halua vastata niin laittakaa YV:llä...
Olisi oltava 17:00 Tampereella joten jos pääsen pois kentältä 15:00 mennessä niin mukana
Tuli muuten tuosta Vihdin jäsenyydestä mieleen, että onko tuo ihan sääntöjen ja asetusten mukainen tuo heidän tasoituksen päivittäminen? Tuollahan täytetään itse netissä tuloskortti ja he vain päivittävät tasoituksen uuteen lukemaan. Aika helppo huijata?
Tien päästä löytyi Kotojärvi Golf, joka olisi tarkoitus mennä pelaamaan tulevalla viikolla. Paluumatkalla erään toisen tien varrelta löytyi Porvoo Golf, jossa olen käynyt kääntymässä runsaat neljä vuotta sitten. Tuo kenttä on pelivuorossa Kotojärven jälkeen. Saas nährä miten käy.
- - -
Hyvä etuysi viimeistä par3 lukuun ottamatta, jossa ykkönen outtiin, tämän jälkeen alkoi lyhyillä raudoilla tulla "hookia", joka on valitettavan hallitsematon ja aika ajoin nousee esiin. Ongelma on tullut vasta tänä kesänä ajoittain lyönteihini, enkä oikein ole pystynyt kierroksen aikana korjaamaan tilannetta. - - -
Samaa vikaa rahikaisella, ajoittain vähemmän ja useimmiten enemmän. Olen saanut sitä hiukan korjattua tarkistamalla grippiote ja sen ettei "paina" mailan lapaa vinoon.
Suunittelen pientä golf-reissua ja kysylen onko kokemusta kentistä Kankainen.
Suhteellisen v-mäisen näköinen väylä ainakin kartalla. Jos ei ole avaus varmassa kunnossa, niin melkein olisi järkevintä lähteä pelaamaan kolmella päälle...Kankaisissa kävin ensimmäistä kertaa kuukausi takaperin. Kenttä oli mielestäni hyvä, välillä aika perus tylsiä väyliä, mutta missäpä niitä ei olisi. Parhaiten jäi mieleen väylä 6, jossa pelataan kahdesti saman vesiesteen yli. Väylä on valittu Golf Digestissä Suomen Dream 18 väylien joukkoon. Avaus pitäisi olla 200 metriä ja lähes piikkisuora, vasemmalla kummittelee vesi ja ja oikealla outti, ja jottei olisi liian helppoa niin jo 225m jälkee rupee outti lähestymään myös suoralla lyönnillä. Lähestyminen on helpompi koska greenin takana on greenille viettävä mäki, mutta raffina se ei tietysti kauhesti apuja tarjoa.
Mutta noin yhden pelikierroksen perusteella voin suositella.
Suunittelen pientä golf-reissua ja kysylen onko kokemusta kentistä Kankainen, Rauma, Ikaalinen pois ajaessa ehkä tai onko tällä suunnalla joku erityisen kokeilemisen arvoinen vaihtoehto. Tarkoitus on pelata samalla reissulla täysin uusia kenttiä ja Turun suunnalla on Aura ja Parainen jo koettu. Länsirannikko on täysin korkkaamaton muilta osin ja se kiinnostaa nyt eniten.