Itse pelasin Juhannuksen ympärillä viisi päivää putkeen ja kyllä se helteelläkin menee, mutta kuten täällä jo mainittiin, niin nestettä pitää juoda paljon, ongelma on sitten, että se saattaa alkaa "hölskyä" vatsassa, mutta se on pienempi paha. Mielellään myös jotain energiaa kiinteässä muodossa kierroksen aikana, itse suosin imeskeltäviä tabletteja, joilla saa nopean energiatason nousun, beef jerkyt ovat hyvänmakuisia, pähkinät, rusinat jne. Huomenna olisi kisa ja varaan ehkä noin 4 litraa juomaa matkaan, osa perinteistä vichyä ja osa urheilujuomaa ja saattaa olla jotain mehuakin. Tuo hattu on välttämätön myös, jos on ollut todella kuumaa, niin olen myös ottanut mukaan ylimääräisen pyyhkeen, jonka olen etukäteen kastellut ja sillä kastelen itseäni matkan aikana ja vettähän saa siihen lisää kierroksella, piristää hetkeksi. Nuorille miehille ja naisillehan tuo helle ei näytä edes vaikuttavan.
Sunnuntaina ei näytä olevan poikkeuksellisesti peliseuraa, joten jos jollain on ideaa, niin viestiä vain kehiin privaattina.