Dee Snider
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jatkoaika Cancer Fighters
Mikä se Metropolitin lopullinen tuomio oli? Tuliko pelikieltoa? Ajattelin vaan ystävällisesti kysäistä, Glen kun on mun liigapörssimiehistön kantavia voimia!! Kiitos etukäteen!!!
Viestin lähetti Dee Snider
Mikä se Metropolitin lopullinen tuomio oli? Tuliko pelikieltoa? Ajattelin vaan ystävällisesti kysäistä, Glen kun on mun liigapörssimiehistön kantavia voimia!! Kiitos etukäteen!!!
Toivotaan ettei Muukkonen rupea pätemään näin ensimmäisen penaltin kohdalla? Luultavasti sieltä räpsähtää 3-4 ottelun panna, mikä on aivan perseestä. Tämä on SM-Liiga ja kaikki on mahdollista maan ja taivaan välillä!Viestin lähetti J.Rita
Muukkonen päättää mahdollisesta lisärangaistuksesta tänään.
Viestin lähetti Anadigi
Lienekö tuollainen haastattelu vaikuttaa kovinkin joukkueen ilmapiiriin? Toisaalta voi olla, että Toronto Starin toimittaja on halunnut kertoa vain Suomessa pelaamisen huonoista puolista ja maksimoida hieman kurjuutta saadakseen Glennille hieman sympatiaa kotikaupungin faneissa. Mitenkä lie...
Viestin lähetti Tuomas
Jokerifanit.net on käynyt tekemässä Metrosta haastattelun jossa Metro kertoo tuosta Rauman episodistakin. Tuntuu olevan pitkälti samaa mieltä kuin mitä suurin osa Jatkoaikaankin kirjoittaneista.
"Tappelun kieltämisestä SM-liigassa en ole samaa mieltä. Jos joku haluaa tehdä toiselle pahaa on hänen otettava siitä vastuu ja maksettava siitä - tapeltava. Raumalla sain mailasta sen jälkeen kun tuomari oli jo viheltänyt pilliinsä. Tähdet silmissä katselin mitä tapahtuu, mutta kukaan ei tehnyt mitään vaatiakseen tyyppiä tilille. Mitä pelikaverini olisivatkaan voineet tehdä, kun säännöt ovat tällaiset? Minun mielestäni tällaisista teoista pitää maksaa, onhan kyseessä ihmiselämä ja työ, minulla on perhettäkin. Epäreilulta tuntuu saada rangaistus, kun pahantekijä vain luistelee pois. NHL:n tapaan tappeluiden salliminen puhdistaisi ilmapiiriä ja vähentäisi mailalla tökkimisiä."
Viestin lähetti Senior
Mitä!? Infokatkos Jokereissa? Samihan on juuri näitä tapauksia varten ilmoittanut
Viestin lähetti cobol
Tähän mielenkiintoiseen asiaan palaamme kyllä. Kenties piankin.
Viestin lähetti Ferris
Ihan ilmoitusluontoisena asiana vaan, että Washington sitten suojasi Metron waiver-draftia varten. Eli käytännössä tämä tietää sitä, että jos Caps nappaa joltain muulta seuralta pelurin niin Metro (tai Ruotsiin palannut Salomonsson) ovat ne pelaajat, jotka vapautuvat muiden joukkueiden saataviksi. Toinen asia on sitten se, että haluaako kukaan Metroa ja haluaako Metro lähteä takaisin right away.
Viestin lähetti bozik
Siis tarkoittaako tämä nyt sitä, että Jokerit saattaa menettää Metron ? Mulla oli sellainen käsitys, että Metro pelaa Jokereissa tämän kauden kävi NHL:n suhteen miten hyvänsä.
Viestin lähetti cobol
Metro pelaa täällä kauden loppuun yhtä todennäköisesti kuin tähänkin asti.
Viestin lähetti finnjewel
Onko tietoa miten Metropolit itse haluaa nimensä äännettävän?
sanakirjan mukaanhan "metropolit" äännettäisiin suunnilleen mit-ROpolit eli paino toisella tavulla. Suomalaiset tv-toimittajat ovat tarjoilleet jos jonkinlaisia äännöksiä - hauskin ehkä Saukkosen mitropo-LII..
Viestin lähetti Pärde
Luulisin sen menevän kuten varsinaisen subjektiivinkin (metropoliitta=maailmankansalainen?) eli met-ro-POlit.. Näin ainakin oma kielikorvani sanoo.
Viestin lähetti Pärde
(metropoliitta=maailmankansalainen?)