Gladiatus - nettipeli

  • 34 015
  • 221

Bob77

Jäsen
Voisiko joku kertoa tälle noobielle että miten/missä tuota elinvoimaa voi lisätä itselleen? Itse pelistä, koukuttavan tuntuista!

edit. ok, löysin.
 
Viimeksi muokattu:

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voikos tuota serveriä vaihtaa mitenkään, kun olen tuolla ykkösserverillä ja selkeästi suurin osa porukasta tappelee kakkosella?

Jos onnistut rekisteröitymän kakkosserverille, niin siitä vaan. Pelissä saa ollaa niin monta gladiaattoria, kuin itse haluaa pitää. Ei saa vaan olla kahta samalla serverillä.
 

Da Silva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, NHL:n suomalaiset
Jos onnistut rekisteröitymän kakkosserverille, niin siitä vaan. Pelissä saa ollaa niin monta gladiaattoria, kuin itse haluaa pitää. Ei saa vaan olla kahta samalla serverillä.
Niin niin, mutta saako sen gladiaattorin, joka mulla on ykkösellä, tuoda mukanaan kakkoselle?
 

Da Silva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, NHL:n suomalaiset
Ja lisää kysymyksiä, joihin varmasti löytäisin ratkaisun selaamalla Gladiatuksen omiakin foorumeita, mutta täällä tuntuu olevan asiantuntevaa porukkaa, jolta vastaukset saa suomeksi.

Eli, voiko kiltaa käyttää niin sanotusti pankkina? Eli tallettaisin sinne tienaamani rahat, joita yritän säästää siihen, että ostan jotain suurta ja hienoa? Tällähän tähtään vain siihen, etten menettäisi rahojani areenalla, jos joku nousukas yrittää lyödä minut...
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Eli, voiko kiltaa käyttää niin sanotusti pankkina? Eli tallettaisin sinne tienaamani rahat, joita yritän säästää siihen, että ostan jotain suurta ja hienoa? Tällähän tähtään vain siihen, etten menettäisi rahojani areenalla, jos joku nousukas yrittää lyödä minut...

Ei onnistu. Tämä taitaa oll ilmeisesti eräänlainen käyttäjätoive nro 1.
 

sele

Jäsen
Tietääkö joku mitä väliä on riipusten tai sormusten levelillä? Itselläni on level 1 koruja, joita olen boostannut. Nyt sain taistelussa level 7 Sugili riipuksen, joka tekisi mieli myydä isojen rahojen toivossa. Onko jotain järkeä vaihtaa isomman levelin riipus nykyiseen pelkästään sen levelin takia?
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Tietääkö joku mitä väliä on riipusten tai sormusten levelillä? Itselläni on level 1 koruja, joita olen boostannut. Nyt sain taistelussa level 7 Sugili riipuksen, joka tekisi mieli myydä isojen rahojen toivossa. Onko jotain järkeä vaihtaa isomman levelin riipus nykyiseen pelkästään sen levelin takia?

Ylemmän tason koruja voi boostata enemmän. Taitaa olla 1 boost / level.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Sain tavernasta tehtäväksi tappaa yhden rosvon. Olen tehnyt tutkimusmatkoja ja tapellu areenalla, mutta ei mene läpi. Mitä tehdä?

Oletko tappanut sen rosvon? Ei auta vaikka lahtaisi barbaareja, meduusoita, susia ja muita vinon pinon. Pitää olla se rosvo (bandit?) lahdattuna. Sen jälkeen menet käymään joko taveranassa, huutokaupassa, treenarilla tai mihin se sitten pitääkin lopettaa.
 

Durable

Jäsen
Oletko tappanut sen rosvon? Ei auta vaikka lahtaisi barbaareja, meduusoita, susia ja muita vinon pinon. Pitää olla se rosvo (bandit?) lahdattuna. Sen jälkeen menet käymään joko taveranassa, huutokaupassa, treenarilla tai mihin se sitten pitääkin lopettaa.

Tein tutkimus matkan molempiin paikkoihin missä on rosvoja ja voitin taistelut. Mutta ei mene tehtävät läpi.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Tein tutkimus matkan molempiin paikkoihin missä on rosvoja ja voitin taistelut. Mutta ei mene tehtävät läpi.

Hmmm... tarkistitiko sen keneltä saat palkinnon? Taverna, marketti, huutokauppa, areena vai treenari?
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eli tavernasta saat palkinnon. Jos saat...

Ellei kysessä ole jokin bugi, niin sitten olet joko lahdannut vääriä kavereita tai sitten liian vähän bandiitteja.

Juuh meikällä on kolmatta päivää tehtävänä tappaa 4 Deserteriä. 3 Tapettu, viimeistä ei. Näyttävät menneen piiloon meikäläistä :P Noh samapa toi mitä tappaa ei sil niinkäänväliä.

Meikäläinen on muuten todella hyvin saanut ostettua rojua huutokaupasta. Very Short aika kestää 30min joten sillon on hyvä aika heittää tarjouksia kehiin.
 

Teloch

Jäsen
Meikäläinen on muuten todella hyvin saanut ostettua rojua huutokaupasta. Very Short aika kestää 30min joten sillon on hyvä aika heittää tarjouksia kehiin.

Itseasiassa forumilta poimittuna tietona(?) jokainen noista ajoista kestää 15-60 minuuttia, ihan vain viimeisen minuutin bidit estääkseen.
 

Mr.Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flopit
Mitä hyötyä on killasta? Sain viestin killanhoitajalta että nyt pitää alkaa lahjoittamaan kultaa kunnolla. Ei oikein nappaisi kun rahaa ei muutenkaan hirveästi ole. Eli jos eroan siitä, jäänkö jostain paitsi?
 

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Mitä hyötyä on killasta? Sain viestin killanhoitajalta että nyt pitää alkaa lahjoittamaan kultaa kunnolla. Ei oikein nappaisi kun rahaa ei muutenkaan hirveästi ole. Eli jos eroan siitä, jäänkö jostain paitsi?

Ainakin myöhemmässä vaiheessa killan kirjastoon voi ostaa erilaisia blessingejä; Killan kassasta maksetaan vaikkapa 2500, ja jokainen killan jäsen saa, blessingistä riippuen, jonkunlaisen boostin tietyksi ajaksi. Esimerkiksi +3 skilliä tunniksi. Ja toki killan foorumille postaillaan hyviä raidauskohteita. Muuta en oikeastaan keksi.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Ainakin myöhemmässä vaiheessa killan kirjastoon voi ostaa erilaisia blessingejä; Killan kassasta maksetaan vaikkapa 2500, ja jokainen killan jäsen saa, blessingistä riippuen, jonkunlaisen boostin tietyksi ajaksi. Esimerkiksi +3 skilliä tunniksi. Ja toki killan foorumille postaillaan hyviä raidauskohteita. Muuta en oikeastaan keksi.

Itse olen hyötynyt siitä, että killan jäseniltä sai ostettua tuotteita "anttilanhintaan".
 

ardex

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, Helsingin Karhut
Joo elikkäs nyt on päivä suurinpiirtein keretty aktiivisesti tota pelailee ja mielenkiintoselta vaikuttaa. Pistin sinne Jatkoajan kiltaankin hakemuksen, jos siellä tilaa sattuisi olemaan...
 

hyder

Jäsen
Ja eikun odottelemaan JA2 -killan hirvittävää kostoa areenakäyttäytymisen johdosta.

Sellainen snadi kysymys kun ei ole vielä selvinnyt, että mikä hiton virka sillä "Ennätykset" arvolla on?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös