Gladiatus - nettipeli

  • 34 113
  • 221

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitähän virkaa noilla sormuksilla? Kiitos tiedosta jo etukäteen..

Sitten kunhan kehityt lisää alkaa tavaroihin tulla + attributeja mukaan.
Esim. Rayols Silver Ring: Damage +7, Armor +120, Strenght +6, Skill +2, Skill +5%, Skill +5

Eli kyllähän sitten noillakin virkaa on :D niillä "golden ring" yms. ei ole mitään virkaa. Niitä kuitenkin välillä kysellään questeissä.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Mitähän virkaa noilla sormuksilla? Kiitos tiedosta jo etukäteen..

Onhan niillä virkaa jo aikaisemmin. Saat niihin strength, agility, skill ym. +1 -ominaisuuksia esim. ostamalla alkemistilta sellaisen 41 lanttia maksavan systeemin. Aika paljon halvempaa kuin training siis.

Mistäs muuten johtuu, että pystyy käyttämään omaa leveliä suurempia kamoja? Siis marketilta ostettuna. Mikä tuon levelin tarkoitus on tavarassa?
 

myerz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jaa-a
Riittääkö tossa novilistalla (levelit 1-9) se, että kuka tahansa jos voittaa senhetkisen ykkösen niin saa sen potin? Itse voitin ykkösen, mut oon tosi kaukana tuolla eikä sieltä mitään rahaa tullut, mitä nyt muutaman huntin ryösti siltä...Erheellisesti sitten lukee siinä pokaalin kohdalla, että "voita tämä niin saat potin" tjsp.
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mistäs muuten johtuu, että pystyy käyttämään omaa leveliä suurempia kamoja? Siis marketilta ostettuna. Mikä tuon levelin tarkoitus on tavarassa?

Käsittääkseni se level tarkoittaa sitä, ettet pysty itse "löytämään" sitä retkilläsi mikäli itse et ole sillä levelillä.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Koska oman killan voi perustaa vasta tason 5 jälkeen, voisi joku edistyneepi yksilö perustaa Jatkoaika -killan jos sellaista ei ole jo olemassa.

Joko on kilta pystyssä? Eilisen aloituksen jälkeen alkaa tuo 5 taso pikku hiljaa lähestyä, joten uuden Jatkoaika-killan voisi laittaa pystyy, jos sitä ei vielä ole.
 

Teloch

Jäsen
Joko on kilta pystyssä? Eilisen aloituksen jälkeen alkaa tuo 5 taso pikku hiljaa lähestyä, joten uuden Jatkoaika-killan voisi laittaa pystyy, jos sitä ei vielä ole.

Jatkis-kilta porskuttelee iloisesti eteenpäin ranking-listalla. Jossain neljänkympin hujakoilla mennään. Killattomia jatkislaisia kun kerran näkyy olevan, voisi syytää enempikin kun vaihtorahaa killan kassaan. Neljällä tonnillako se laajennus saatiin?
 

Peeveli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Käsittääkseni se level tarkoittaa sitä, ettet pysty itse "löytämään" sitä retkilläsi mikäli itse et ole sillä levelillä.

Se level on suuntaa antava: level + jonkinlainen prosenttilisä asiayhteydestä riippuen määrittelee muun muassa: mitä tavaroita näet marketissa, auctionissa, mitkä tavarat on ostettavissa, mitkä tavarat on ostettavissa rahalla+rubyillä, mitä tavaroita löytyy expeditioneilta, mitä tavaroita saa questeista palkkioks, paljonko tavara maksaa jne jne.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Olenko ainoa jolla tämä Suomi-serveri (linkki ketjun ekassa viestissä) on välillä pitkään pois päältä? Esim. nyt en ole päässyt serverille viimeiseen tuntiin.
 

Teloch

Jäsen
Olenko ainoa jolla tämä Suomi-serveri (linkki ketjun ekassa viestissä) on välillä pitkään pois päältä? Esim. nyt en ole päässyt serverille viimeiseen tuntiin.

Yhteysongelmia on etenkin tähän aikaan, mutta ei ainakaan tällä suunnalla ole ollut mitään mistä ei villillä F5:n rämppäämisellä olisi selvinnyt.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Teloch kirjoitti:
Jatkis-kilta porskuttelee iloisesti eteenpäin ranking-listalla. Jossain neljänkympin hujakoilla mennään. Killattomia jatkislaisia kun kerran näkyy olevan, voisi syytää enempikin kun vaihtorahaa killan kassaan. Neljällä tonnillako se laajennus saatiin?

Juu, neljä tonnia tuo maksaa, joten pitänee kokeilla tuota aikaisemmin mainittua taktiikkaa, ja vapauttaa huutokaupassa huutajat turhista liksoistaan ja rakentaa uutta tornia kiltamajaan uusille jäsenille :)

Kiltamme sai myös ensimmäisen reseptin jokin aika sitten, eli 222 rahaa kun laittaa likoon, niin kaikilla nousee taito +1 tunniksi. Nyt vaan pitäisi tietää että koska kaikki ovat koneen ääressä...

Nousin lev 10:n myötä seuraavaan areenaan. Siinä missä edellisessä vetelin niitä top-5 jannuja mennen tullen, saa täällä selkäänsä välillä ja isopia pitää varoa suututtamasta tai tulee nekkuun.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Juu, neljä tonnia tuo maksaa, joten pitänee kokeilla tuota aikaisemmin mainittua taktiikkaa, ja vapauttaa huutokaupassa huutajat turhista liksoistaan ja rakentaa uutta tornia kiltamajaan uusille jäsenille :)


Koskahan tämä toteutuu? Nyt olisi 5 tasolla mahdollisuus pistää Jatkoaika2-kilta pystyyn, jos täällä on halukkaita liittymään?
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jatkoaika Killat

Ohmi kirjoitti:
Koskahan tämä toteutuu? Nyt olisi 5 tasolla mahdollisuus pistää Jatkoaika2-kilta pystyyn, jos täällä on halukkaita liittymään?

Killassa on taas tilaa kolmelle, ja jos olet aktiivinen pelaaja, niin hakemuksen voi laittaa tulemaan. Seuraava tas 9 -> 12 maksaa ~27.000 lanttia, joten seuraava päivitys ei ole ihan oven takana, ellei Kilta saa jostain rikasta jäsentä :)

Ohmi, jos siltä tuntuu ja kysyntää on, niin perusta ihmeessä Jatkoaika#2 kilta, sillä aika hidasta tuon killan kasvattaminen on. Mulla oli muutama hakemus tallennettuna toiseen viestikansioon odottamaan seuraavaa päivitystä, mutta ne ovat näemmä mystisesti hävinneet sieltä bittiavaruuteen?
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Speed kirjoitti:
Pistin hakemuksen menemään, nimimerkillä Lakuu.

Hyväksytty, samoin Daespoo.

EDIT: jos jollain runosuoni kukkii, niin keksikää ihmeessä joku kiltakuvaus teksti meille, niin laitetaan se tuonne kuvaukseen.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No niin, eli kiltapaikat ovat jälleen täytetty. Valintakriteerinä oli yksinkertaisesti taso, eli korkeimmalla tasolla olevat pääsivät ensimmäisenä sisään.

Ohmi tai joku muu, laittakaa reippaasti toinen Jatkis kilta pystyyn niin voidaan sitten mittailla virtuaalipippeleitä keskenämme ;)
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Jatkoaika2 kilta on nyt perustettu. Aluksi mahtuu mukaan 3 jäsentä eli 2 paikaa auki.


Edit: Laajensin killan seuraavalle tasolle eli mukaan mahtuu 5 taistelijaa.
 

myerz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jaa-a
Ei ykkösessä hirveän kovia kunniatasoja ole ekojen jälkeen :) Itse oon "top10" killassa, kunniaa löytyy reilu 3k ja tänään nousin lvl 10.
 

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Ite olin näköjään tehnyt ukon joskus keväällä. Kesällä jostain syystä unohtui moinen peli kokonaan, mutta mikäs tota on naputellessa se 30min/päivä. Ukolla honoririt 8500 ja level 13, mutta serveri ei valitettavasti ole sama, kuin missä Jatkis-kilta on pystyssä. Harmin paikka! Liekö tuota suomilippu-servua ollut edes pystyssä kun ukkoa tein? Alusta ei kyllä viitsi enää aloittaa.
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ite kans alotin ennen tota Suomi-servun ilmestymistä. Tai sitten en vaan huomannu sitä sillon. Honouria on 68552 ja level on 27.
 

Teloch

Jäsen
Vaikka kyseessä onkin tällainen tietyn forumin porukan kilta, pitäisikö sitä edes jonkinlaista vaatimustasoa pitää killan sisällä pelaajien suhteen? Kilpailuhenkisenä ihmisenä olisi mukava koittaa kurkotella killan kanssa korkeammalle, mutta tunnin pelanneet ja sitten lopettaneet hemmot nyt väkisinkin syö niitä mahdollisuuksia, noille paikoille kun varmaan saisi aktiivistakin gladia.
Toki ymmärrän jos mihinkään tällaiseen ei lähdetä kun ns. yhteisön killasta on kyse, mutta jonkinlaisia linjanvetoja olisi mukava nähdä. Internetz = serious.
 

Claudius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mites, toimiiko muilla tuo Suomi-serveri tällä hetkellä? Ei tunnu saavan lainkaan yhteyttä siihen just nyt...

Yllättävän koukuttava peli kuitenkin. Aluksi ajattelin vain hiukan kokeilla, mut nyt pitäis jatkuvasti päästä harjoittelemaan ja kehittämään taistelijaa paremmaksi. Alkutekijöissähän tässä silti vielä ollaan, neljäs taso saavutettu ja kunniaa kutakuinkin 600 kasassa.
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Mites, toimiiko muilla tuo Suomi-serveri tällä hetkellä? Ei tunnu saavan lainkaan yhteyttä siihen just nyt...
Sama juttu minulla. Tuntuu olevan suomiservu alhaalla.

Oma gladiaattori on nyt 6lvl, mutta yritetään kovasti päästä uralla eteenpäin. Täytyy katsella jos vaikka liittyisi jatkoajan porukkaan...
 

Tuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Auttakaas urpoo! Tavernan äijälle ei tunnu noi sen pyytämät esineet kelpaavan. Vaikka otan paketista pois jne. Jää siis tehtävät suorittamatta. Pitänee kultavadilla tarjota?

Onko tehtävä tavernan pitäjän antama vai esimerkiksi areenan vartijan? Jos on jonkin muun, niin se esine muistaakseni pitää myös viedä antajalle. Tavernan pitäjältä näkee kyllä mitä tehtävässä pitää tehdä, mutta suorituksia ei saa sieltä hyväksyttyä.
 

Timppa73

Jäsen
On käynyt myös itselle, ettei kelpaa tavarat tehtävän antajalle -> kirjaudu ulos, tyhjennä selaimen välimuisti ja evästeet -> sulje selain -> avaa uudelleen ja kirjaudu -> ainakin mulla toimi nyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös