Mainos

Gladiaattorinimesi?

• 4 465
  • 56

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Kaiser Soze kirjoitti:
Sinuun voi aina luottaa. Mahtaa olla tuskaa pitää moiset käsitykset joskus sisällään.

Siis hä?

Olix tuo vittuilua, kamujorinaa, vai peräti iskemisyritys?

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Masturbaattori

...ja uskoakseni ketään ei halua tietää sen enempiä perusteluita...

Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Ennen olin veiniKane mutta nykyisin olen Sv veiniKane, niin ne ajat muuttuvat.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sv veinikretski kirjoitti:
Minä kun ajattelin heti, että olisit Suurviisari?

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sv veinikretski kirjoitti:

Justhan tuossa ketjun avausviestissä tehtiin selväksi, että nimien pitää olla suomalaisia ja yksi-osaisia. Mikään Sv veiniKane ei varmastikaan sovi tähän.
SUURVISIIRI kylläkin vosi olla sinulle sopiva taitelijanimi... jostakin ihmeen syystä?

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Mä olisin varmaan Säätäjä. Hirveästi koko ajan yritän säätää jotain, mutta säätämiseksi se usein jääkin.

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Paitselo kirjoitti:
Justhan tuossa ketjun avausviestissä tehtiin selväksi, että nimien pitää olla suomalaisia ja yksi-osaisia. Mikään Sv veiniKane ei varmastikaan sovi tähän.

Miten sä preda jaksat aina mohkua joka ketjussa säännöistä ja niiden noudattamisesta? Kannattaisiko erottaa työ ja Jatkoaika? Avausviestissä ei ole mainintaakaan suominimipakosta. Siellä on jopa yksi lontoon kielinen mukana.

Ota löysin rantein..

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Paitselo kirjoitti:
Justhan tuossa ketjun avausviestissä tehtiin selväksi, että nimien pitää olla suomalaisia ja yksi-osaisia.

Kuinka niin?

Annetaan esimerkkejä gladiaattorinimistä joita ovat toisilleen antaneet, nämä ovat sitten olleet suomalaisia ja yksiosaisia mutta missään vaiheessa ketjun avaaja ei anna sellaista sääntöä jonka mukaan nimen on oltava suomalainen ja yksiosainen. Vaikka sen nimen nyt pitäisikin olla suomalainen ja yksiosainen niin tuossakin tapauksessa kielivaihtoehtoja kuitenkin on tasan kaksi - ymmärtääkseni.

Uskomattomaksi säätämiseksi menee tämäkin ketju.

vlad.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
vlad kirjoitti:
Kuinka niin?

No ei mitenkään niin, Jatkakaa leikkejänne ihan rauhassa. En halua mitenkään pilata tätä ketjua. Anteeksi.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Rontti kirjoitti:
Mikäpä olisi sopivin nimi kuvaamaan juuri sinua ja miksi niin?

Uskaltaako tässä enää mitään vastata kun tämäkin ketju on mennyt hetkessä yhdeksi pilkun nussimiseksi.

Vaihtoehtoja löytyisi useitakin, poimin näiden joukosta Seivästäjän, mitä tuskin tarvinnee sen suuremmin selitellä - Vlad "Seivästäjä".

vlad.

Viimeksi muokattu:

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Olen kahden tai kolmen vaiheilla: joko Lahna tai Göbbelshamsteri. Lahna, tuo liukas lättänä kala, jonka voi kääriä vaikka Maaseudun tulevaisuuteen tai korkkaripohjalta Goebbelshamsteri. Vastaan kuitenkin Tissit. Ai miksikö? No, niitä löytyy minulta kaksi kappaletta ja olisin laardinaattorina pehmeä kuin tissi...

Kilgore Trout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jos pitäisin tästä musiikista:

http://hjem.get2net.dk/sbn/gladi/story.htm#top

valitsisin nimekseni Fearon;

Jos kunnioittaisin vanhoja Rooman gladiaattoreita, olisin mieluimmin Commodus:

Commodus enthusiastically participated as a gladiator. Boasting of victory in a thousand matches, sparring with his hapless opponents (slicing off in the process, say Cassius Dio, "the noses of some, the ears of others, and sundry features of still others"), and slaughtering exotic animals brought from as far away as India and Africa, he had rooms at one of the schools and intended to march from there, dressed as a gladiator, to assume the consulship. - no, huonosti kävi sillekin.

Mutta jos vaatimuksena on yksiosainen ja suomalainen nimi niin tahtoo olla VÄINÄMÖINEN!!

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Paitselo kirjoitti:
Päivän paras. Kahvit taas puhelimen tangenteille. Mutta tuossa ketjun avausviestissä pyydettiin myös perusteluja näille teidän taiteilijanimienne valinnoille. Joten?

Noh,

Tunkkihan oli yhtä aikaa sekä armoton, herttainen, sisukas, ikinuori, yllättävä ja kaikkien lasten suosikki.

Eikös tuossa jo ole perusteluita kylliksi?

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Olisko se sitten vaikka Kouluttaja.

Toisaalta Bintje, Nillittäjä ja Koomakin sopisivat.

Ensimmäinen vaan tuli jostain, perunalajiketta ei perustella ja pari viimeistä kuvaavat pään sisäisiä asioita.

Viimeksi muokattu:

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Peräruoska.

En osaa perustella, se vain tuli mieleeni. Itseasiassa se annettiin juuri minulle. Oh... näen valon!

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Oikea vastaus

Niin, itse voisin esiintyä vaikkapa Ersana. Myös Saarva voisi olla tosi kova. Ja Vääpeli. Ynnä Mr. Nordström, siis Tina Nordstömin mukaan.

Täältä tähän

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy