Tuli mieleen tosta nimenväännöstä Pablo Escobar, Eli Eskobaari Suomeksi *hymiö*.Eikö Estepaanista oo havaintoja treeneissä?
Eiköhän tuo vasemmalla kaarella pelaa, mutta se on kysymys että pelaako pyörittäjän roolissa vai onko vain laukausuhkana.Eli toisin sanoen Estephan lienee varmastikin jo heti huomenna kakkosylivoimassa mukana.. saas sitten nähdä vain, että millä paikalla
Tähän sellainen välihuomio, että Welsh ei ollut mikään suuri floppi, vaan ajautui tarkoitettua pienempään rooliin, johon vaikutti suuresti esimerkiksi Sami Nikun odottamaton jatkosopimus. Meidänkin leirissä odoteltiin, että Welsh voi hyvinkin onnistua KooKoossa.23-24 kauden toinen JYP floppi Welsh on aloittanut ainaki ihan hyvin KooKoossa, 3 peliin saman verran pisteitä kun JYPissä 22 peliin.
No mitä muuta tuossa tässä vaiheessa voisi puhua.Oli kyl jargonia, ja muisti korostaa työntekoa joka väliin. On taidettu siitä Piken suulla muistuttaa.
Ei muuta kuin onnea. Kunpa kantaisi hienoa numeroa kunnialla.
Onkohan Sheptak antanut vinkkejä miten #77 kuuluu Ässissä pelata:)Ei muuta kuin onnea. Kunpa kantaisi hienoa numeroa kunnialla.
Joo ja AUKin tasolle en odota hänen yltävän. Kunhan myönteisiä muistoja edes.Onkohan Sheptak antanut vinkkejä miten #77 kuuluu Ässissä pelata:)
Itselleni tulee tuosta numerosta aina ensimmäisenä mieleen AUK, hieno pelaaja ja hieno ihminen.
tjah. Mulle #77 on ensisijaisesti Paul Coffeyn numero. Nuoremmat jonnet ei tosin taida ees muistaa kuka kumma on Pauli Kahvi...Onkohan Sheptak antanut vinkkejä miten #77 kuuluu Ässissä pelata:)
Itselleni tulee tuosta numerosta aina ensimmäisenä mieleen AUK, hieno pelaaja ja hieno ihminen.
Ja jos vähän pidempään on seurannut, niin tietää että Coffey aloitti NHL uransa ja pelasi parhaat kutensa numerolla 7.tjah. Mulle #77 on ensisijaisesti Paul Coffeyn numero. Nuoremmat jonnet ei tosin taida ees muistaa kuka kumma on Pauli Kahvi...
Kyl mullakin tulee ekana herrat Coffey ja Bourque mieleen, siitä syystä #77 ei mielestäni edes sovi hyökkääjälle, vähän samoin, kun #66:sta tulee mieleen Lemieux, niin ei se oikein Riekkiselle istu.tjah. Mulle #77 on ensisijaisesti Paul Coffeyn numero. Nuoremmat jonnet ei tosin taida ees muistaa kuka kumma on Pauli Kahvi...