Giorgio Estephan – Eurojackpot-arpa

• 16 653
  • 121

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat SaiPalle
23-24 kauden toinen JYP floppi Welsh on aloittanut ainaki ihan hyvin KooKoossa, 3 peliin saman verran pisteitä kun JYPissä 22 peliin.

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Eikö Estepaanista oo havaintoja treeneissä?

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eikö Estepaanista oo havaintoja treeneissä?
Tuli mieleen tosta nimenväännöstä Pablo Escobar, Eli Eskobaari Suomeksi *hymiö*.
Mut joo, asiaan, eli yksi suurimpia mielenkiinnon kohteita on tämä herra Estephan huomenna. Maalin kun tekee, niin suosiota saa samantien runsain mitoin.

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Vuorisen kuukausikatsaus tuli juuri, ja siellä kehui Estephanin ominaisuuksista hyvää aloitustaitoa, kiekollista taitoa sekä erikoisosaamista ylivoimapelissä. Eli toisin sanoen Estephan lienee varmastikin jo heti huomenna kakkosylivoimassa mukana.. saas sitten nähdä vain, että millä paikalla

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Seattle Seahawks.
Eli toisin sanoen Estephan lienee varmastikin jo heti huomenna kakkosylivoimassa mukana.. saas sitten nähdä vain, että millä paikalla
Eiköhän tuo vasemmalla kaarella pelaa, mutta se on kysymys että pelaako pyörittäjän roolissa vai onko vain laukausuhkana.

Luulen että mikäli Lipiäinen on kokoonpanossa niin kakkosyv on

Tiivola
Estephan-Palola-Lipiäinen
Viljanen

Lipiäisen on mukava tehdä peliä kun on kaksi rightin onetimeriä valmiina kokoajan.

(1)
  • Tykkää
Reactions: oppi

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
23-24 kauden toinen JYP floppi Welsh on aloittanut ainaki ihan hyvin KooKoossa, 3 peliin saman verran pisteitä kun JYPissä 22 peliin.
Tähän sellainen välihuomio, että Welsh ei ollut mikään suuri floppi, vaan ajautui tarkoitettua pienempään rooliin, johon vaikutti suuresti esimerkiksi Sami Nikun odottamaton jatkosopimus. Meidänkin leirissä odoteltiin, että Welsh voi hyvinkin onnistua KooKoossa.

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Minulla ei ole minkäänlaisia odotuksia tästä jantterista, joten ei tule olemaan ainakaan paha pettymys. Itse olisin jättänyt mieluummin tämän kortin katsomatta. No, huomenna nähdään vissiin tositoimissa.

Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Onkohan Sheptak antanut vinkkejä miten #77 kuuluu Ässissä pelata:)

Itselleni tulee tuosta numerosta aina ensimmäisenä mieleen AUK, hieno pelaaja ja hieno ihminen.
tjah. Mulle #77 on ensisijaisesti Paul Coffeyn numero. Nuoremmat jonnet ei tosin taida ees muistaa kuka kumma on Pauli Kahvi...

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Oijoi, Willman mainittu. #ot

Sunnuntaina sen sitte näkee paikan päältä onko Steeffanista mihinkään.

Pahis84

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Huomenna tulee lähdettyä ekaa kertaa nokia areenalle. Vaikka siä tulee varmasti kateltua halliaki pelin aikana niin tätä kaveria koitan kiikaroida enemmän ja toki itse peliäki

Mullet1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, MuSa, Leijonat, Huuhkajat
tjah. Mulle #77 on ensisijaisesti Paul Coffeyn numero. Nuoremmat jonnet ei tosin taida ees muistaa kuka kumma on Pauli Kahvi...
Kyl mullakin tulee ekana herrat Coffey ja Bourque mieleen, siitä syystä #77 ei mielestäni edes sovi hyökkääjälle, vähän samoin, kun #66:sta tulee mieleen Lemieux, niin ei se oikein Riekkiselle istu.
#77:n raiskasi lopullisesti Aki(Aki)Heino, vaikka puolustaja olikin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy