Orvo Muusi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Elokuvaversiokin on näköjään tuubissa. Minusta tämä on parempi kuin se ensimmäinen versio.
... Prequelle ammensi mm. keskiajasta ja rutosta. ...
Joo, tämä aksentti on kehittynyt keulakuvien vaihtumisen myötä. Lavalla irstaiden juttujen lisääntyminen on myös yksi huomio.Samalla tämä oli ensimmäinen kerta kun kuulin Tobiaksen puhuvan omana itsenään ja avautui että Papan/Cardinal Copian aksentti onkin vain mainiosti feikattu. Oikeasti ajattelin aikaisemmin että hän puhuu englantia erikoisella aksentilla.
CD lähti samantien ennakkotilaukseen. Vinyylinäkin tulee varmasti hankittua jossain vaiheessa.Kylläpähän muuten jysähti tämä uusin biisi. Hunter's Moon myös toimi itselleni oikein hyvin, mutta kyllä minä tästä tykkäsin paljon enemmän. Keikkaa odotellessa, jota toivottavasti ei jouduta siirtämään.
Tuleehan uuden albumin biiseistä aina sitä kaivattavaa vaihtelua. Sitähän tälläkin kiertueella promotoidaan. Itse aion olla paikalla aina kun Ghost tänne härmään saapuu.Erikoisvinyylin levykauppaäxästä pistin heti tilaukseen. Lippuja keikalle ei vielä ole, eikä varmaan tulekaan. Ghostin olen nähnyt kolmasti livenä ja niin suurta eroa noilla keikoilla ei toisistaan ollut että ajattelin jättää tämän keikan välistä.
Tulipa vaan mieleen että onkohan bändissä taas uudet soittajat, Ghoulsit? Tykkäsin Prequelle aikaisesta kokoonpanosta, 2019 loppuvuodesta livenä olin katsomassa ja kokoonpano oli mielestäni parempi kuin aikaisemmin. Ghoulsit olivat enemmän esillä ja etenkin aktiivisempia lavalla kuin aikaisemmin näkemissäni keikoilla.CD lähti samantien ennakkotilaukseen. Vinyylinäkin tulee varmasti hankittua jossain vaiheessa.
Keikkaliputkin toki hankittuna. Jospa toteutuisi. Ainakin Jenkkirundi ilmeisesti käynnistyy ennakkosuunnitelmien mukaan ensi viikolla.
Uskoisin, että mitään radikaaleja muutoksia kokoonpanoon ei ole tullut. Mitään todisteita minulla ei toki väitteeni tueksi ole.Tulipa vaan mieleen että onkohan bändissä taas uudet soittajat, Ghoulsit? Tykkäsin Prequelle aikaisesta kokoonpanosta, 2019 loppuvuodesta livenä olin katsomassa ja kokoonpano oli mielestäni parempi kuin aikaisemmin. Ghoulsit olivat enemmän esillä ja etenkin aktiivisempia lavalla kuin aikaisemmin näkemissäni keikoilla.
Yhden miehen show Ghost on totta kai, mutta parempi se mielestäni on jos koko bändillä on annettavaa lavalla.
Forge ei anna soittajille juuri liikkumavaraa livetilanteessa vaan on nettikirjoittelun mukaan sanonut nuotilleen miten livenä soitellaan ja keikkoja nähneenä uskoisin tämän pitävän paikkaansa koska kaikki yritetään vetää juuri niin kuin on levytetty. Edellisen kiertueen kokoonpano vähensi onneksi taustanauhojen käyttöä mutta olisi mukava nähdä enemmän jotain improa livetilanteessa :)Tulipa vaan mieleen että onkohan bändissä taas uudet soittajat, Ghoulsit? Tykkäsin Prequelle aikaisesta kokoonpanosta, 2019 loppuvuodesta livenä olin katsomassa ja kokoonpano oli mielestäni parempi kuin aikaisemmin. Ghoulsit olivat enemmän esillä ja etenkin aktiivisempia lavalla kuin aikaisemmin näkemissäni keikoilla.
Yhden miehen show Ghost on totta kai, mutta parempi se mielestäni on jos koko bändillä on annettavaa lavalla.
Olihan ainakin viimeisimmällä Suomen keikalla kitaristien välinen (sinänsä vähän turha) battle. Jospa niissä saa edes hieman irrotella ja vetää omiaan. Olisikohan tämäkin ollut vain Forgen asun vaihtoa ja pientä lepotaukoa varten vedetty "väliaikashow"?Forge ei anna soittajille juuri liikkumavaraa livetilanteessa vaan on nettikirjoittelun mukaan sanonut nuotilleen miten livenä soitellaan ja keikkoja nähneenä uskoisin tämän pitävän paikkaansa koska kaikki yritetään vetää juuri niin kuin on levytetty. Edellisen kiertueen kokoonpano vähensi onneksi taustanauhojen käyttöä mutta olisi mukava nähdä enemmän jotain improa livetilanteessa :)