Kaukosäädin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves 365 ja Real Madrid
Eräs nimimerkki Ilves.comin foorumilla julistaa varmaksi tietoa, että Platt olisi jo Tampereella. Jos näin on, niin itse en näe syytä miksei jo huomenna pelaisi Lukkoa vastaan.
Eräs nimimerkki Ilves.comin foorumilla julistaa varmaksi tietoa, että Platt olisi jo Tampereella. Jos näin on, niin itse en näe syytä miksei jo huomenna pelaisi Lukkoa vastaan.
Päinvastoin, me hoidetaan finaalit neljässä pelissä ;).Ilmeisesti Ilveksessä ei uskota finaalipaikkaan, sillä viimeinen mahdollinen SM-liigapeli eli 7.finaaliottelu pelataan 19.4.09. Tämä siis, jos Platt on jo Suomessa tai tulossa Suomeen täksi viikoksi.
Millaisia otteita kaveri esitti Ässiä vastaan ?
Pitäisi kyllä onnistua, sillä Plattia pidetään Pohjois-Amerikassa viime kauden laituritaustastaan huolimatta nimen omaan enemmän sentterinä. Esimerkiksi Columbuksen valmentaja Ken Hitchcock kehui Columbus Dispatchissa Plattia puolitoista vuotta sitten seuraavasti:Sakke tarinoi HIFK-matsin jälkitunnelmissa, että Plattia yritetään tällä viikolla istuttaa sentterin tontille uudelleen.
Toivoa sopii, että tuossa onnistutaan sillä sentteritilanteemme on rajoittunut.
Vaikean kysymyksen pistit ja minä en ainakaan osaa tuohon vastata.Sitten kun vielä joku laittaa kansankielisen selvityksen Eurooppalaisen ja Pohjois-Amerikkalaisen sentteripelaamisen eroista ja siitä mikä tekee isossa kaukalossa pelaamisesta ylivertaisen vaikeata joillekin P-Amerikkalaisille senttereille, jotka euroopassa pelaavat paremmin laitureina.
Sekä NHL:ssä että AHL:ssä sentteri toimittaa luisteluvoimaansa ja kiekkokontrolliinsa luottaen kiekon usein itse omalta puolustusalueelta hyökkäysalueelle.
HN:lta kerrassaan hienoa näkemystä kokonaisuudessaan. Tuossa on tosiaan perää, että eurooppalaisessa pelissä keskialueella pelataan enemmän ja syötöt on hankalampi saada kaukalon leveyden vuoksi perille. Tuo, että NA-sentterin keskialueen tuttu nopea ylitys on iskostettu selkärankaan, on eittämättä yksi kysymyksistä sen suhteen, miten NA-sentteri sopeutuu tänne.Pohjois-Amerikassa keskialue ylitetäänkin huomattavasti nopeammin ja keskialueella pelaamisen merkitys on selvästi vähäisempi kuin Euroopassa. Sekä NHL:ssä että AHL:ssä sentteri toimittaa luisteluvoimaansa ja kiekkokontrolliinsa luottaen kiekon usein itse omalta puolustusalueelta hyökkäysalueelle.
Platt tuossa käväisi vapailla markkinoilla taas ja sen, mitä Juupen twitteristä tulkitsin, niin kyselty on, mutta jatkaa KHL:ssä. Tulisipa se paluu ajankohtaiseksi ennen Geoffin 35 ikävuotta.
mitä Juupen twitteristä tulkitsin, niin kyselty on, mutta jatkaa KHL:ssä