Kanada-malja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, NYR, COL
En muuten usko, että konserttiin voidaan ottaa enempää kuin 9500 ihmistä?
En muuten usko, että konserttiin voidaan ottaa enempää kuin 9500 ihmistä?
No tähkä voi about tuhannen vetää,hyvä alku kuitenkin. Kaikki kotiinpäin.
Nordiksella on käytössä tämä black box missä katsomoa rajataan mustilla verhoilla jottei ole fiilis kuin cittarilla aamuyöstä. Näkisin että kaikki keinot käyttöön mitä löytyy, esim. 360° voisi hyvinkin olla kiinnostava konsepti, sitä kuitenkaan ei ole esim. Logomossa järkevää järjestää.
Mikäli keikka ei ole 360-setti, niin maksimi on ehkä ennemmin 7800 paikkeilla. Lavarakenteista ja sivulinjoista tietenkin riippuen.
Eikös Springsteenillä ollut 9300 katsojaa, onko areena muuttunut 2013 jälkeen merkittävästi?
Gatoradella permannolle voi ottaa laskennallisesti maksimissaan 2500 katsojaa ja lavarakenteista riippuen määrä on yleensä 2300-2400. Noin "pientä" keikkaa varten ei välttämättä kannata Turussa keikkarakentamista tehdä.
Lisäksi yksi tärkeistä tulonlähteistä Gatoradella ovat aitiot ja katsomoravintola Aura Premium Lounge, jotka kaikki jäisivät black boxilla pimentoon.
Oli jopa yli tuon eli muistaakseni noin 9500. Sen jälkeen mm. G-katsomosta poistunut monta riviä ylhäältä (pressi, selostamo), tullut katvepaikkoja (kuvaustasanne) jne. Bruce veti myös paljon pienemmällä lavalla kuin esim. Cheek. Yksityisaitiot olivat myös todennäköisesti aivan täynnä tuolloin.
Mutta tosiaan ei tuo 7800 ole mikään kiveen hakattu määrä, vaan edellisten isojen tuotantojen loppuunmyyty yleisömäärä.
Laskennallinen maksimi olisi se 11820 paikkaa. Tuo vaatisi kyllä jo ns. seisomapaikkojen ottamista käyttöön, mutta parhaat lukemat tuolla saisi. Tällöin käytössä olisi mm. Gigantti Klubi + toisen päädyn aitiot.Bruce veti 18558 katsojaa kahdelle keikalle. 9279 keskimäärin. Olen tietenkin unelmoinut jostain Metallicasta Hartsun tyyppisellä 360-lavalla jään keskellä. Mikä silloin olisi maksimi? 7800 myös? Uusi kaljaravintola tietenkin vähentää paikkoja.
Hyvältähän tuo lipunmyynti näyttää. 6% jäljellä ja keikkaan on melkein puoli vuotta.
https://www.viagogo.com/fi/Konserttiliput/Muut-konsertit/Lauri-Taehkae-Liput/E-3799749
Linkki vie lipunmyyntiin.
Jaahas no sehän meni sitten vituiksi. Kiitos korjauksesta.Liput ovat myynnissä Ticketmasterissa eli Viagogosta ei kannata johtopäätöksiä tehdä eikä ainakaan lippuja ostaa.
Ajankohta, artisti ja mm. hänen osallistuminen Vain elämää - ohjelmaan huomioiden, niin kyllä tuo hyvin tulee myymään.
Hyvältähän tuo lipunmyynti näyttää. 6% jäljellä ja keikkaan on melkein puoli vuotta.
https://www.viagogo.com/fi/Konserttiliput/Muut-konsertit/Lauri-Taehkae-Liput/E-3799749
Linkki vie lipunmyyntiin.
Näin kuluttajana kiinnostaa, kuinka ja ketkä niitä lippuja varailee? Itse kun lippuostoksilla olen lippu on minulle varattuna sen noin kymmenen minuuttia, jona aikana minun on vahvistettava varaus ja maksettava lippu. Ryhmät, yritykset, Vahalahden koira?Ticketmaster jne. käyttävät vanhaa kikkaa. Ilmoitetaan, että liput on myyty esim 10 min. loppuun. Kysymyksessä on kuitenkin vasta varaustilanne, mistä vielä vapautuu myyntiin. Uskoa nyt sitten näitä tahoja.
Riippuu tilaisuuksista ja lipunmyyntijärjestelmistä, mutta kyllä varausmahdollisuus on joskus yksi vaihtoehto. Muutamat keikkaliput olen käynyt Ärrältä noutamassa, kun ensin varannut netin kautta.Näin kuluttajana kiinnostaa, kuinka ja ketkä niitä lippuja varailee? Itse kun lippuostoksilla olen lippu on minulle varattuna sen noin kymmenen minuuttia, jona aikana minun on vahvistettava varaus ja maksettava lippu. Ryhmät, yritykset, Vahalahden koira?
Käytetäänkö aurajoen vettä tuon jään jäädytykseen? Todella erikoisen värinen näin Telia TV;n välityksellä.
Ihan keltainen jää paitsi aloitusympyröiden osalta.
Kyllä. Joinain vuosina jää on maalattu valkoiseksi, tänä vuonna näköjään vain ympyrät.
Hienoa että oli muutettu käytäntöä kaljakatsomon osalta viime kauteen. Juottolaan pääsi vapaasti peliä seuraamaan, oppia on onneksi edes jossain otettu.