Gatorade Center

• 258 805
  • 901

SirBallWax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Muuten kyllä samaa mieltä, tuohon toiseen kotiin on aina ihan mahtava palata ja odottaa kyllä, että pääsee oikeita matseja katsomaan. Mutta oli kyllä osa vessoista tolkuttoman huonossa kunnossa. Ties mitä ruskeata mönjää monessa paikassa, kalusteet roikkuvat irti seinistä, käsipyyhkeet loppu ja Hall of Famen vessoissa haisi järkyttävän ummehtunut kusi. Monesti todennut, että hienon ja toimivan hallimme Akilleen kantapää on kyllä wc-tilat ja tämä pätee näköjään etenkin kesätauon jälkeen.
Ei voisi olla enempää samaa mieltä.
Harvoin valitan, mutta tää on kyllä jo ihan kummelia.

La vague

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura, Jukka Vilander, Canadiens, DIF
Välitän mielelläni terveiset vuokranantajalle asian tiimoilta.
Hieno homma! Jos haluat lisää vikalistaa, niin esimerkiksi noin puolet käsihanoista on myös ollut useamman vuoden ajan vähemmän ideaalilla toimintamallilla eli ruiskii helposti kädenpesijän päällekin pienet terveiset käsienpesusta.

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ja taas mennään, kovan kysynnän vuoksi PMMP jatkaa areenakiertueelle - bändi saapuu Gatoradelle lauantaina 16. marraskuuta.
Hienoa että näitä tulee lisää.

Ilmeisesti näissä tapahtumissa (PMMP, Katri Helena, Rockfest) on eri järjestäjä ja TurkuLive ei pääse silloin nauttimaan lipunmyynnissä? Ymmärsinkö oikein?

Suosikkijoukkue
Jokerit
Hall of famen viereisessä miesten vessassa haisee kitkerä kusi tai oikeastaan jo raadolle, C-katsomon puoleinen näyttö pieniä pikseliongelmia(ledit kärähtäny) ja yksi mestaruusviiri pimeenä. Alkushowssa näyttö pätki pelaajaesittelyn kohdalla. Muuten on mukavaa !

The Priest

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
Hall of famen viereisessä miesten vessassa haisee kitkerä kusi tai oikeastaan jo raadolle, C-katsomon puoleinen näyttö pieniä pikseliongelmia(ledit kärähtäny) ja yksi mestaruusviiri pimeenä. Alkushowssa näyttö pätki pelaajaesittelyn kohdalla. Muuten on mukavaa !
Samassa vessassa oli jo enne pelin alkua kaikki kolme käsipyyheautomaattia tyhjänä.

A - P

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tää on kyllä kumma juttu, just kävin kyseisessä vessassa, ei mitään normisti poikkeavaa käryä

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio ja vuosiluvut 1923 & 1897
Tää on kyllä kumma juttu, just kävin kyseisessä vessassa, ei mitään normisti poikkeavaa käryä
Eli pitääkö tästä ymmärtää että kyse kusenpolttama haju on perusominaisuus, ei ongelma.

Vittu, jäähalli missä ei käryä silmiä polttava kusi pääoville asti on vähän kuin yökerho missä tennarit eivät liisteröidy lattiaan kiinni - kliinistä modernia paskaa. Ehdotan, että lopuistakin pisuaareista katkaistaan vedenkulku kunnes kuparinkeltainen kusimarinadi luo halliin sellaisen matsitunnelman, että liimatukkaiset katkarapukatsojat pysyvät pois kaljajonoista meidän suusanallisesti väkivaltaisten persvakosikojen tieltä.

A - P

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Siis tarkoitin että aivan samat aromit, oletko vessassa Turussa, Oulussa tai Tampereella, ei mitään eroa. Tähän kommentoineet eivät varmaan ole käyneet missään muualla.

Moonchild

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Kraken
Olin eilen ensimmäistä kertaa katsomassa peliä Gatorade Centerillä ja minulle jäi kyllä hyvin positiivinen kokemus areenasta nimenomaan pelin seuraamisen kannalta. Jyrkät katsomot olivat mieleen ja tuntui, että pelin ja kaukalon näkee todella hyvin vähän joka puolelta. Lisäksi vaikka yleisöä oli reilusti alle puolet kapasiteetista, halli ei tuntunut ollenkaan niin tyhjältä tai autiolta kuin olin TV:n perusteella kuvitellut. Sanoisin, että mieluummin tuolla katson peliä kuin Nokia-areenalla.

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Olin eilen ensimmäistä kertaa katsomassa peliä Gatorade Centerillä ja minulle jäi kyllä hyvin positiivinen kokemus areenasta nimenomaan pelin seuraamisen kannalta. Jyrkät katsomot olivat mieleen ja tuntui, että pelin ja kaukalon näkee todella hyvin vähän joka puolelta. Lisäksi vaikka yleisöä oli reilusti alle puolet kapasiteetista, halli ei tuntunut ollenkaan niin tyhjältä tai autiolta kuin olin TV:n perusteella kuvitellut. Sanoisin, että mieluummin tuolla katson peliä kuin Nokia-areenalla.
Tuossahan oli hyvin kiteytetty se minun oma kanta Ratapihaan verrattuna. Mä en oo Ratapihan kannalla vaan maalipurkin ja uusien penkkien kannalla. Ja tietysti siellä pitäis tehdä jotain vessoille ja kioskeille.
Hienoa että viihdyit. Tykkäsin kun Pelicans kannattajat oli shoppailemassa meidän Shopissa.

Moonchild

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Kraken
Tuossahan oli hyvin kiteytetty se minun oma kanta Ratapihaan verrattuna. Mä en oo Ratapihan kannalla vaan maalipurkin ja uusien penkkien kannalla. Ja tietysti siellä pitäis tehdä jotain vessoille ja kioskeille.
Hienoa että viihdyit. Tykkäsin kun Pelicans kannattajat oli shoppailemassa meidän Shopissa.
Oli kyllä jännä kontrasti itse areenan ja muiden tilojen välillä. Kun istui katsomossa, tuntui kuin olisi ollut hyvinkin modernilla areenalla. Käytävillä ja vessoissa sitten puolestaan näkyi vahvasti ysäri. Mutta niissäkin tiloissa tuli enemmän mieleen juuri tuo mainitsemasi, että täällä tarvitaan lähinnä maalipurkkia ja näkemystä/mielikuvitusta. Varmasti voisi järjestää vaikka mitä palveluita ja juttuja noihin tiloihin kun olisi osaava tekijä.

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Giallorossi
Oli kyllä jännä kontrasti itse areenan ja muiden tilojen välillä. Kun istui katsomossa, tuntui kuin olisi ollut hyvinkin modernilla areenalla. Käytävillä ja vessoissa sitten puolestaan näkyi vahvasti ysäri. Mutta niissäkin tiloissa tuli enemmän mieleen juuri tuo mainitsemasi, että täällä tarvitaan lähinnä maalipurkkia ja näkemystä/mielikuvitusta. Varmasti voisi järjestää vaikka mitä palveluita ja juttuja noihin tiloihin kun olisi osaava tekijä.
Ihan kuin omalta näppäimistöltä molemmat viestit.

Halli ei tarvitse muuta kuin mustavalkoisen värityksen katsomon puolelle ja käytävät/WC:t yms. Ysäriltä 2020-luvulle ja vuosikymmenet pärjättäisiin ihan mainiosti tuolla Artukaisten pellolla. Itselläni suurin pelko Ratapihan kohdalla on nimenomaan Nokia-Areenan apinointi, tuolla olen muutaman pelin katsonut ja itse jääkiekkoon todella surullinen viritelmä. Todella hiljaista katsomossa kiitos paskan akustiikan, loivat katsomot ja muovinen tunnelma. Tästäkö todella halutaan pienempi versio rakentaa Ratapihalle, kun meillä on nykyisellään paljon parempi jo olemassa?

Mielipiteitä on toki monia, mutta itse jokaisen hallin kiertäneenä (ja vieläpä moneen kertaan ison osan) viihdyn huomattavasti paremmin Nordiksella, Isomäessä tai Turkuhallissa, kuin Nokia-Areenalla. Kun halli rakennetaan jo alusta asti ihan jotain muuta kuin jääkiekkoa varten, lopputulos on mitä on. Nokialla on varmasti kiva katsella konsertteja, parempi varmasti kuin Turkuhalli tuohon käyttöön. Jääkiekossa taas eivät edes samalla sivulla, finaalit Tapparaa vastaan molemmissa halleissa paikalla pystyi aika hyvin sen toteamaan ja tuntemaan, kumpi näistä on jäähalli ja kumpi konserttien pitopaikka, jonka pakollinen paha on sivutuotteena myös isännöidä jääkiekkopelejä.

Nautitaan vielä kun voidaan!

Minusta Turkuhallin ysärihenki on osiltaan yksi syy miksi siellä on poikkeuksellisen hyvä tunnelma verrattuna muihin verrokkihalleihin. Enkä nyt puhu akustiikasta (mikä on Turkuhallissa ylivertainen), vaan siitä miten yleisö käyttäytyy. Turussa yleisö on oppinut äänekkääksi. Katsojat uskaltavat heittäytyä peliin ja kannustaa. Väitän, että jos halli olisi yhtä modernin steriili miten vaikkapa Nokia, eikä siellä olisi sellaista hieman nuhjuisen nostalgista tunnelmaa, myös ihmisten käytös olisi steriilimpää, aivan kuten se on Nokialla.

Itse toden totta pelkään Ratapihaa. Onko pohjoismaissa yhtään esimerkkiä modernin jäähallin rakentamisesta, joka toimii sekä esteettisesti että akustisesti? Turkuhalli on todellinen elämys, jos katsojamäärä alkaa edes kuutosella, ja ainutlaatuiseksi se menee seitsemän ja kahdeksan rajamaissa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy