Itse asiassa edustan parkkialueen puita ja pensaita on nyt kesän aikana siistitty melko paljonkin ja promenadi näyttää hyvältä, mutta pitänee käydä kiertämässä vähän kauempanakin ja laittaa terveisiä eteenpäin.
Itse olen aika tarkka pihojen ja ylipäätään alueiden siisteydestä ja kyllähän Gatoraden ulko ympäristö on todella kaukana viihtyisästä sekä siististä niinkuin täällä on jo moni kirjoitellutkin. Hallin ympäristö on jäänyt sinne -90 luvulle.
Uskon etten ole ainut jolle ensi silmäys on se ratkaiseva kuten asuntoa hankittaessa, mentäessä johonkin uuteen paikkaan jne.
Gatoraden ulko ympäristöstä ei voi millään värilaseilla sanoa että olisi sellaisessa kunnossa jolla mm. Turku ja TPS voisivat ylpeillä.
Parkkipaikkojen asfalttia tuskin ollaan kertaan pinnoitettu uudestaan hallin -91 valmistumisen jälkeen. Lisäksi parkkipaikkojen väleissä kulkevat nurmikko kaistaleet rehottavat kuin mikäkin viidakko jne.
Nurmialueet pitäisi olla aina ajettuna viimeisen päälle siisteiksi kun hallissa on jokin tapahtuma.
Puista ja pensaista olikin jo täällä juttua. Hallin edustan saisi ihan eri näköiseksi kun siihenkin istutettaisiin muutamia puita ja jotka talvella voisi valaista mustavalkoisin tai muilla värikkäämmillä valoilla sekä lisäksi voisi vielä olla erikseen kausiluontoisia istutuksia isommissa ruukuissa tai jotain muuta vastaavaa.
Varsinkin hallin edustan harmaa betoni sekä punatiilinen miljöö kaipaisi kunnolla vehreyttä sekä väriä.