GameCube vai X-Box?

  • 1 914
  • 44

Kumman konsolin ostat

  • GameCube

    Ääniä: 35 48,6%
  • X-Box

    Ääniä: 37 51,4%

  • Äänestäjiä
    72

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kumman tulevista konsoleista aiot ostaa? Itse kallistun GameCubeen, olen aina ollut Nintendo-mies. Pelitarjontakin tulee olemaan nyt muutakin kuin Mariota.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Xbox - PC-käännöksiä, kallis hinta, Microsoft. Ei kiitos.

Gamecube, maailman paras 1st party-tuki, puolet Xboxia halvempi ja Nintendo. Jees pliis!
 

Lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Pelicans, HPK
Ei kiitos kumpaakaan, omistan jo nykypäivän parhaan pelikoneen, Playstation kakkosen.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Ei kumpaakaan.

X-Box, ei. Minä en halua Bill Gate$in ja Micro$oftin paskaa yhtään enempää, kuin on pakko.

GameCube, Nintendolta taas kivoja lasten pelejä lastenhuoneeseen. Ei kiitos.

Minä luotan PS2:n voimaan, ainakin siihen asti, kunnes PS3 tulee markkinoille.

Nuff said.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei mitään. Konsoli kammosta olen kärsinyt 6 vuotiaasta asti ja sitkeästi vastustan niitä kuolemaani asti. Mutta jos valita pitäisis niin x-box pitkin hampain.
 

peruna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Nintendo on maailman paras pelivalmistaja yksinkertaisesti ja siitä johtuen Nintendon Gamecube...
 

Lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Pelicans, HPK
PS2 miehille, Nintendolla voitte toki rauhassa pelata pokémonia.
 

Monte-Cristo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sens, sympatiat Kerholle
Puhuvat miehet, jotka ovat Sonyn markkinointiosaston aivopesemiä.

N64 floppasi cartridge-pelien ja huonon tekniikan takia.

Mutta onneksi sillekin ehdittiin tehdä muutama todellinen helmi.

Imits is nafing, geims are eevrifing.
 

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Apua!

Nyt tarvitsen Teidän apuanne kiperässä kysymyksessä: Kumman ostan? Jomman kumman aion, mutten missään tapauksessa molempia, koska en ole mikään suurkuluttaja. Gamecube johtaa tällä hetkellä sekä tätä tilastoa että omaa mielipidettäni (pelkästään hinnan vuoksi). Ja kunnon perustelut kiitos!
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Itse ostan GameCuben.
Myin muuten PS2:seni pois.

Ei riitä rauta PS2:ssa minun tarpeilleni.
GameCubessa hyvää koko, hinta ja brändi.
Nintendo on kuitenkin Nintendo, XBox on Microsoft ja PS2 on Sony.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
öö..PS2 ja X-box minulla jo on..kai se pitää hankkiman (tai broidihan sen ostaa, ei mulla opiskelijana oo varaa)..:p
 

Monte-Cristo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sens, sympatiat Kerholle
Viestin lähetti Tommy
GameCubessa hyvää koko, hinta ja brändi.
-Huomatkaa: Tommykin on jo sisäistänyt, mikä on tärkeää!

Mutta tottahan se on, isolla N:llä on brändi kunnossa. Tähän kun lisää Kuution tekniikan joustavuuden (ohjelmoijat tykkäävät, toisin kuin esim. hankalan PS2n kohdalla), maailman parhaan 1st party -tuen (Zeldoja tulossa kaksi, Metroid...), yksityisoikeuden brittipelitalo Raren tuotoksiin, Segan täyden tuen, menestyksen kaikkialla maailmassa, mikä takaa pelitalojen laajan tuen (Äks Poks ei ole juuri saanut Japanissa jalansijaa ja Euroopassakin on nihkeää) sekä lopulta vielä hinta, niin eiköhän Valmusen poikakin osaa päättää, mitä pelihimoisen kannattaa tehdä.

Nintendon markkinointiosasto, värvätkää minut.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mä en ymmärrä konsolien funktiota. Tietokoneille on samat pelit ja niillä voi tehdä paljon muutakin.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Pernaveikko

Ainakin lapsiperheissä konsoli on hyvä vaihtoehto.Pelit tulevat valmiina eikä tarvita päivityksiä yms.Lisäksi saa olla itse enemmän koneella.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti pernaveikko
Mä en ymmärrä konsolien funktiota. Tietokoneille on samat pelit ja niillä voi tehdä paljon muutakin.
Et ymmärrä, öhm... jaa. No konsoleilla perkele soikoon pelataan, ja pelataan uusimpia pelejä ilman, että pitää muutaman kuukauden välein päivittää stydimpää rautaa laatikon sisään, ettei pelit näyttäisi aivan paskalta tai hakea viikoittain jotain helevetin näytönohjaimen ajureita. Ja kuten aiemminkin olen sanonut, niin itse haluan pitää työkalut työkaluina ja pelit peleinä. Ja minähän en ala tietokoneella leffoja katsomaan enkä pelejä pelaamaan, sehän on häpäisyä. Niinkuin toisaalta on tämäkin.

No mutta toivottavasti funktio tuli edes vähän selväksi.
 

wabbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KiVa
Ei kumpaakaan

Ei kiitos molemmille. Omistan itsekin kaikkein parhaimman pelikoneen ja muutenkin yleishyödyllisen eli PCn. Aivan täydellinen kaikenlaiseen toimintaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös