Aloitin lokakuussa todella mielenkiintoisen projektin Google Street View:ssa eli matkan Nykistä Calgaryyn. Matka on sujunut muuten mallikkaasti, mutta eräs vittumainen piirre tässä ohjelmassa on: pienet harppaukset. Olisi niin mukavaa päästellä menemään oikein kunnolla, mutta esimerkiksi Pennsylvanian aroilla "ajoin" ensin täysin sokkona 200 mailia ja nyt päästyäni taas askeleen lähemmäs Kanadan rajaa on eteeni tulleet nuo pikkuhyppäykset. Miksei google ole poistanut niitä? Rasittaa, että joudun nytkyttämään eteenpäin vähä kerrallaan.
Tälle on varmasti järkeen käypä ja luonnollinen selitys mutta onhan tätä kysyttävä. Miksi?
Ahaa.Oma pippeli.
Itsestäänselvyyshuumoria! Olen onnellinen että joku muukin kuin minä ärsyyntyy tuommoisesta. Ihan kamalan ärsyttävää.Ärsyttää, kun joku ilmoittaa Facebookissa saaneensa ajokortin, niin aina jonkun tero-petterin on pakko mennä kommentoimaan statuspäivitykseen että "eipä enää sitten uskalla liikkua kaupungilla" tai "hyvä kun kerroit niin ei tarvi liikkua samaan aikaan ulkona" tai muuta todella hauskaa.
Itsestäänselvyyshuumoria! Olen onnellinen että joku muukin kuin minä ärsyyntyy tuommoisesta. Ihan kamalan ärsyttävää.
Ajai, sitä huumorin määrää kun joku hississä pyytää että "voitko painaa kakkoseen" (tapahtuu ihan helvetin usein koska työpaikkaruokala sijaitsee nimenomaan kakkoskerroksessa.) Silloin meillä kaikilla on niin hassunhauskaa!Törmään viikottain ärsyttävään hissihuumoriin. Viidennestä kerroksesta alaspäin, kolmannessa olis tulossa lisää porukkaa ja joku kysyy "mahtuuko?", jolloin joku naispuolinen henkilö lohkaisee jotakin omasta painostaan tai sitten kuuluu se klassinen "kyllä alaspäin aina pääsee".
Ihmebantua ei voi koskaan ylistää kylliksi. Mieletön sarja.Kyseessä on siis sutkauttelu. Aihetta käsitteli mm. Ihmebantu tv-sarjassa Volasen Jani: Ihmebantu - sutkauttelu. (Linkki vie youtubeen)
Itsestäänselvyyshuumoria! Olen onnellinen että joku muukin kuin minä ärsyyntyy tuommoisesta. Ihan kamalan ärsyttävää.
Kuntosalien kertaliput
Kuukausikortti on keskimäärin sen 60e/kk ja usein sopimus pitää tehdä ties kuinka moneksi kuukaudeksi kerralla
Tämähän ei palvele yhtään sellaisia jotka käyvät salilla harvemmin. Esim olisi kiva käydä kerran viikossa muun harrastuksen ohessa kondiksen tehostamiseksi, mutta useimmille kuntosaleille ei myydä kertalippuja ollenkaan tai sitten ne ovat ihan tuhottoman kalliita (yli 10e/kerta)
Tavallaanhan tämä vanhojen vitsien kierrättäminen on jo kierolla tavalla hauskaa tai lähes hellyttävää. Esim. kaikki nämä tyypit ketkä sanovat Ärrän kassalle että "Anna sellainen arpa jossa on voitto" kun ostavat jotain arpoja, tai vaativat leikkisästi rahojaan takaisin kun tarkistettavaksi viedystä lottokupongista ei löydykään voittoa. Nuo on niin huonoja juttuja että ne tavallaan kääntyvät jo hyväksi.
Löysin Porin alueelta yhden kuntosalin, johon sai kymppikortin hintaan 50-60 EUR. Ensimmäisellä kerralla piti maksaa joku korttimaksu (alle 10 EUR). Aikaa käyttää kolme kuukautta noi kymmenen kertaa.
Pidin tuota kohtuullisena verrattuna muihin saleihin.