Mainos

Galluppi: Pienet asiat, jotka ärsyttävät

• 965 769
  • 6 385

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Huonosti tehdyt parodialyriikat. Siis jos johonkin tunnettuun biisiin kirjoitetaan uudet komedialliset sanat niin, että ne eivät ihan täysin mätsää alkuperäisiin eivätkä rimmaa kunnolla (olettaen että alkuperäiset sanat rimmasivat).

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Aloitin lokakuussa todella mielenkiintoisen projektin Google Street View:ssa eli matkan Nykistä Calgaryyn. Matka on sujunut muuten mallikkaasti, mutta eräs vittumainen piirre tässä ohjelmassa on: pienet harppaukset. Olisi niin mukavaa päästellä menemään oikein kunnolla, mutta esimerkiksi Pennsylvanian aroilla "ajoin" ensin täysin sokkona 200 mailia ja nyt päästyäni taas askeleen lähemmäs Kanadan rajaa on eteeni tulleet nuo pikkuhyppäykset. Miksei google ole poistanut niitä? Rasittaa, että joudun nytkyttämään eteenpäin vähä kerrallaan.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pakkaussuunnittelijoiden aivoitukset eivät kyllä koskaan lakkaa ihmetyttämästä minua. Ihan kun noiden ihmisten ainoa tehtävä maailmassa olisi pyrkiä ärsyttämään kanssaihmisiä mahdollisimman paljon. Viimeisimpänä esimerkkinä vaikkapa nämä uudet 2,7 litran maalipurkit joista aika monessa tämä vanhanmallinen kansi taivutettavine metallilärpäkkeineen on korvattu uudella keksinnöllä. Tämä keksintöhän on sellainen muovipanta joka pujotetaan sen kannen reunan ympärille ja siinä muovipannassa on sitten pari pientä ulokekahvaa joista tuo kansi pitäisi saada näppärästi vedettyä auki ihan käsin.

Tavoitteenahan tuossa on selvästikin ollut kansi jonka saa auki täysin ilman työkaluja mutta lopputulos onkin kansi jota ei saa auki vittu millään! Tai ehkä räjäyttämällä tai rälläköimällä. Kun tämä purkki on juuri kaupasta ostettu ja ensimmäistä kertaa sitä aukaiset niin silloin ei ole mitään ongelmaa, kansi avautuu oikein nätisti sormilla vetämällä. Mutta entäs sitten kun olet muutaman kerran avannut sen purkin ja kaatanut siitä purkista telalaatikkoon maalia, ja sitten jonkun vuoden jälkeen yrität avata sitä purkkia uudelleen. Se on kiinni niin perkeleen tiukasti se kansi että sitä ei ole toivoakaan saada niistä kapeista muovilärpäkkeistä vetämällä auki. Ja kun tarpeeksi kovaa vedät niin se koko vitun panta lähtee helvettiin siitä kannen ympäriltä ja sen jälkeen viimeinenkin toivo on mennyttä kun se panta on löystynyt. Sitten ei auta muu kuin tökertää joidenkin pihtien kanssa sitä kantta auki ja kirota raskaasti.

Kaikenlaista perkelettä!

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Matti Näsä aikoinaan jo avautui tästä paketointiaiheesta. Minua vituttavat armottomasti nuo leikkelepakkaukset... HK vieläpä kehtaa mainostaa leikkelerasioissaan jotta "helposti irtoavat viipaleet"! Vittu, niin varmaan, yhtä kun nostaa niin koko paska lähtee mukaan! Saatana.

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Aloitin lokakuussa todella mielenkiintoisen projektin Google Street View:ssa eli matkan Nykistä Calgaryyn. Matka on sujunut muuten mallikkaasti, mutta eräs vittumainen piirre tässä ohjelmassa on: pienet harppaukset. Olisi niin mukavaa päästellä menemään oikein kunnolla, mutta esimerkiksi Pennsylvanian aroilla "ajoin" ensin täysin sokkona 200 mailia ja nyt päästyäni taas askeleen lähemmäs Kanadan rajaa on eteeni tulleet nuo pikkuhyppäykset. Miksei google ole poistanut niitä? Rasittaa, että joudun nytkyttämään eteenpäin vähä kerrallaan.

Tälle on varmasti järkeen käypä ja luonnollinen selitys mutta onhan tätä kysyttävä. Miksi?

Itse tykkään kovin heittää pikku-ukon sokkona jonnekin ja katsoa miltä näyttää, jos näyttää mielenkiintoiselta niin ajellaan hieman ympäriinsä. Piti käydä Kanadan loputtomia arojakin katsomassa, teitä odottaa mielenkiintoinen ajomatka.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sairaslomailu ärsyttää. Tiistaina puski illasta kurkkukipua, ja keskiviikkona olikin kuume päällä, nenä tukossa ja yskää. Kuume jäi vain 37.5:een asteeseen ja lähti yhden päivän totaalisella nukkumisella. Mutta vointi pysyi huonona, joten pysyin kotona loppuviikon... Noh, tässä viikonlopun aikana vointi on hitaasti parantunut, ja tänään aamupäivästä kurkkukipu olikin poissa, ja ainoastaan yskä ja pieni väsymys vaivasivat. Äskettäin iskikin äkkiä heikompi olo, ja kuumemittari näytti taas 37.5:ttä astetta... Ilmeisesti yskä onkin keuhkoputkentulehdus tai jotain...

Eli huomenna lääkäriin. Ärsyttää tämä flunssailu ja kotona makoilu... mutta minkäpä tälle mahtaa. Tätä on nyt paljon liikkeellä. Ei se tästä silti yhtään kivempaa tee.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tälle on varmasti järkeen käypä ja luonnollinen selitys mutta onhan tätä kysyttävä. Miksi?

Koska halusin nähdä, onnistuuko tällainen reissu. Euroopassa ei voi ainakaan vielä tällaista "omatoimimatkailua" kokea, koska Googlen autot eivät ole kovinkaan tehokkaasti skannanneet Saksaa.

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Yleisissä vessoissa kun käy kusella, ja jos niitä ei ole äskettäin siivottu, niin ärsyttää ne edellisten kävijöiden jättämät irtokarvat valkoisen kaakelin reunoilla. Hyi helvetti!

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Taas kerran yhtä vaalikonetta katellessa tuli huomattua yhden ehdokkaan profiili ja paljastui, että äijä on ihan selkeesti pyrkyri. Ärsyttää tuollaiset ihmiset, jotka tunkee itseänsä joka paikkaan. Ehdokkaiden kotisivuja selaillessa pitää kyllä tarkkaan huomioida, kuka leuhkii ja kuka on jalat maassa edes vähäsen.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Että minua sitten ärsyttää kun Youtube ei suostu pitämään minun oletuskielenäni englantia vaikka olen sen jo varmaan sata kertaa käynyt vaihtamassa. Silti vaan aina kun menee Youtubeen niin huomaa että kieli on vaihtunut taas suomeksi. Ei siinä muuta mutta kun minä olen tottunut käyttämään tietokonetta englanninkielellä ja tottunut englanninkielisiin komentoihin yms. niin aina joutuu miettimään noita suomenkielisiä vastineita sitten.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itäkeskuksen Clas Ohlssonia ja paria muuta putiikkia mainostavan ukon hirveältä kuulostava ruotsi. Asia, joka on ärsyttänyt jo monen vuoden ajan.

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Oma pippeli.

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Se, kun justiinsa huomasin että tänään ostamani hunajapurkki jäi ilmeisesti sinne Prisman kassalle. Ei, rahallinen menetys ei juuri sieppaa - mutta se ärsytys että jouduin nyt sitten laittamaan sokeria teeheni. Eikä ole yhtä hyvää näin.

Oma pippeli.
Ahaa.

Jay Baseline

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ärsyttää, kun joku ilmoittaa Facebookissa saaneensa ajokortin, niin aina jonkun tero-petterin on pakko mennä kommentoimaan statuspäivitykseen että "eipä enää sitten uskalla liikkua kaupungilla" tai "hyvä kun kerroit niin ei tarvi liikkua samaan aikaan ulkona" tai muuta todella hauskaa.

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Ärsyttää, kun joku ilmoittaa Facebookissa saaneensa ajokortin, niin aina jonkun tero-petterin on pakko mennä kommentoimaan statuspäivitykseen että "eipä enää sitten uskalla liikkua kaupungilla" tai "hyvä kun kerroit niin ei tarvi liikkua samaan aikaan ulkona" tai muuta todella hauskaa.
Itsestäänselvyyshuumoria! Olen onnellinen että joku muukin kuin minä ärsyyntyy tuommoisesta. Ihan kamalan ärsyttävää.

Naistenpäivä...taas löytyy näitä puujalkavitsien iskijöitä ihan riesaksi asti.

Suosikkijoukkue
Paikalliset
Itsestäänselvyyshuumoria! Olen onnellinen että joku muukin kuin minä ärsyyntyy tuommoisesta. Ihan kamalan ärsyttävää.

Törmään viikottain ärsyttävään hissihuumoriin. Viidennestä kerroksesta alaspäin, kolmannessa olis tulossa lisää porukkaa ja joku kysyy "mahtuuko?", jolloin joku naispuolinen henkilö lohkaisee jotakin omasta painostaan tai sitten kuuluu se klassinen "kyllä alaspäin aina pääsee".

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Kyseessä on siis sutkauttelu. Aihetta käsitteli mm. Ihmebantu tv-sarjassa Volasen Jani: Ihmebantu - sutkauttelu. (Linkki vie youtubeen)

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Törmään viikottain ärsyttävään hissihuumoriin. Viidennestä kerroksesta alaspäin, kolmannessa olis tulossa lisää porukkaa ja joku kysyy "mahtuuko?", jolloin joku naispuolinen henkilö lohkaisee jotakin omasta painostaan tai sitten kuuluu se klassinen "kyllä alaspäin aina pääsee".
Ajai, sitä huumorin määrää kun joku hississä pyytää että "voitko painaa kakkoseen" (tapahtuu ihan helvetin usein koska työpaikkaruokala sijaitsee nimenomaan kakkoskerroksessa.) Silloin meillä kaikilla on niin hassunhauskaa!

No, mä käytänkin aika paljon portaita.

Kyseessä on siis sutkauttelu. Aihetta käsitteli mm. Ihmebantu tv-sarjassa Volasen Jani: Ihmebantu - sutkauttelu. (Linkki vie youtubeen)
Ihmebantua ei voi koskaan ylistää kylliksi. Mieletön sarja.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

Tavallaanhan tämä vanhojen vitsien kierrättäminen on jo kierolla tavalla hauskaa tai lähes hellyttävää. Esim. kaikki nämä tyypit ketkä sanovat Ärrän kassalle että "Anna sellainen arpa jossa on voitto" kun ostavat jotain arpoja, tai vaativat leikkisästi rahojaan takaisin kun tarkistettavaksi viedystä lottokupongista ei löydykään voittoa. Nuo on niin huonoja juttuja että ne tavallaan kääntyvät jo hyväksi.

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuntosalien kertaliput

Kuukausikortti on keskimäärin sen 60e/kk ja usein sopimus pitää tehdä ties kuinka moneksi kuukaudeksi kerralla

Tämähän ei palvele yhtään sellaisia jotka käyvät salilla harvemmin. Esim olisi kiva käydä kerran viikossa muun harrastuksen ohessa kondiksen tehostamiseksi, mutta useimmille kuntosaleille ei myydä kertalippuja ollenkaan tai sitten ne ovat ihan tuhottoman kalliita (yli 10e/kerta)

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kuntosalien kertaliput

Kuukausikortti on keskimäärin sen 60e/kk ja usein sopimus pitää tehdä ties kuinka moneksi kuukaudeksi kerralla

Tämähän ei palvele yhtään sellaisia jotka käyvät salilla harvemmin. Esim olisi kiva käydä kerran viikossa muun harrastuksen ohessa kondiksen tehostamiseksi, mutta useimmille kuntosaleille ei myydä kertalippuja ollenkaan tai sitten ne ovat ihan tuhottoman kalliita (yli 10e/kerta)

Löysin Porin alueelta yhden kuntosalin, johon sai kymppikortin hintaan 50-60 EUR. Ensimmäisellä kerralla piti maksaa joku korttimaksu (alle 10 EUR). Aikaa käyttää kolme kuukautta noi kymmenen kertaa.
Pidin tuota kohtuullisena verrattuna muihin saleihin.

E: Ei siis varmaan lohduta sinua, kun et ilmeisesti täällä päin asu, mutta tämä esimerkkinä, että tälläisiä löytyy hakemalla.
Itsellä oli siis sama ongelma vähän aikaa sitten.

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tavallaanhan tämä vanhojen vitsien kierrättäminen on jo kierolla tavalla hauskaa tai lähes hellyttävää. Esim. kaikki nämä tyypit ketkä sanovat Ärrän kassalle että "Anna sellainen arpa jossa on voitto" kun ostavat jotain arpoja, tai vaativat leikkisästi rahojaan takaisin kun tarkistettavaksi viedystä lottokupongista ei löydykään voittoa. Nuo on niin huonoja juttuja että ne tavallaan kääntyvät jo hyväksi.

Ne eivät ole enää hyviä siinä vaiheessa kun joudut duunissa kuulemaan niitä viiden minuutin välein ja samalla mukavasti hymyilemään

Muita:
"Onko Plussa-korttia?"
-"Ei, mutta miinuskortti löytyy", ja asiakas ojentaa Visan

"Onko S-Korttia?"
-"Ei, mulla on Mersu.".....eh eh eh

Ravintolassa
"Saisinko ihan pienen laskun?"

Antaa luottokortin ja tokaisee
"Toivottavasti on saldoa. Muuten joudutaan tiskaamaan"'

noin 1000kertaa kuultu noista jokainen

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Löysin Porin alueelta yhden kuntosalin, johon sai kymppikortin hintaan 50-60 EUR. Ensimmäisellä kerralla piti maksaa joku korttimaksu (alle 10 EUR). Aikaa käyttää kolme kuukautta noi kymmenen kertaa.
Pidin tuota kohtuullisena verrattuna muihin saleihin.

Yleensä uimahallien yhteydessä olevilta (kunnallisilta) saa halpoja kertalippuja. Ainoa juttu tosin on se, että niiden salien taso on välillä mitä sattuu...
Ja ei, en todellakaan ole nirso, mutta edellisen kotikuntani uimahallin kuntosalilla ei ollut esimerkiksi kunnolla painoja. Esim niitä puuttui niin ettei niitä saanut tasapainoon. Mistään hydraulisista vehkeistä ym ei ollut tietoakaan..

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy