Galluppi: Mitä huudat kun joukkueesi tekee maalin?

  • 5 801
  • 55
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Telkkarista katsottuna hymy nousee naamalle ja tulee hyvänolontunne. Ääntä en kuitenkaan pidä normaalisti.

Hallissa taas tuuletus+taputus-yhdistelmä ja joku lyhyehkö Jes tai vastaava. Orgasmia en saa.
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vaihtelee ja riippuu tilanteesta. Hallissa normaalisti tuuletus muiden mukana ja taputuksia päälle. Jos olen istumapaikalla, tulee muiden tavoin usein noustua ylös. Jos katson esim. tv:stä tai baarissa peliä kavereiden kanssa, tulee aina hurrattua kavereiden mukana. Mutta suurimmat vaihtelut tulevat siinä vaiheessa jos katson peliä yksin. Välillä vain se jää hymyyn ja hyvän olon tunteeseen ja välillä huudan "oiiiii!" jopa yksin ollessani.

Sitten on näitä erikoistilanteita: jos ensin ollaan esim. 3-4 maalin tappioasemassa ja yhtäkkiä oma suosikkijoukkue tekee kavennusmaalin, niin saatan sarkastisesti sanoa: "oho"
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Yleensä vähän tällänen pieni huudahdus pääsee

Linkki vie joutubeen.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Joka kerta niin paljon kun kehkoista ikinä lähtee "YOU BITCHES! IT'S ALL FOR HONEY!" TPS Hunajata - YouTube

Ja jos jotain kiinnostaa miten muuten toimin, niin mulla on aina hunajapurkkeja pelissä mukana, joista alan huudon jälkeen viskelemään hunajaa ympäriinsä katsomoa. Jos pongaan vastustajajoukkueen faneja hieron hunajaa näiden hiuksiin ja naamaan. Olen myös pukeutunut mehiläiseksi. Vastustajan fanit yleensä huutavat jo hyvissä ajoin TPS:n saadessa ylivoiman "NOO NOT THE BEES, NOO, NOT THE BEES!" Tällöin alan kaivella hunajaa repusta.
 
Viimeksi muokattu:

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Yleensä silloin, kun oma joukkue tekee maalin, niin maalintekijänä olen minä itse. Ei silloin tartte huutaa, muut hoitaa sen onnittelu- ja kehumispuolen kyllä.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
En muista, jotain vaan mitä suusta tulee pihalle. Yleensä ne ei ole kuivia juttuja. Mutta silloin saa huutaa jos on maksanut lipun.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joskus harvoin kun olen eksynyt paikallisen sanomalehden uutiskommentointiin, saatan saada vaikutteita, joiden vuoksi sanon "vittu".
Yleensä kuitenkin äännähdän kuin Barney Greenway
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
"Jes !" molemmat kädet nyrkkiin puristettuna, Lontoon olympialaisten aikana tuli useiden juoksufinaalien huipentuessa myös huudettua kovaäänisesti "Juokse !"
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Naurua nyrkki tai vasen etusormi pystyssä. Sitten hetken päästä: "No niin Jokerit!!! Peliä!!! Oliko noin vitun vaikeaa!!" Tuuletus jatkuu: "Tätä ei sössitä!!"
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jos maali tulee kolmannen erän lopussa joukkueen ollessa 0-5 tappiolla, tuskin tulee huudettua mitään muuta kuin että "oho". Mutta tiukemmassa tilanteessa ja varsinkin jatkoaikamaalin tullessa huudan antaumuksella: "EEEEEEEEEEEEEEEE!"
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
OEEEEEEEEEE
Jotakuinkin noin^
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
MITÄ VÄLIÄ ME HÄVITÄÄN TÄÄ PELI KUITENKIN!
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
UAAAAAAAAAAAAAAAAA..TTU JES! Eli lähtee tuommoisella alkukantaisemmalla mutta taittuu lopussa inehmoin kielille.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Koska en ole alkukantainen apina, niin en huuda mitään. Sen sijaan puhallan vuvuzelaan ja hypin tasajalkaa.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Me akateemisesti koulutetut emme huuda, vaan kannustavasti aplodeeraamme koko joukkueen hienon yhteispelin tuloksena syntynyttä maalia. Samalla toki katsomme halveksuvasti kohti työväenluokan edustajia, jotka kehtaavat näyttää pelissä tunteitaan. Vai miten se meni @Jorppa ?
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Akateemisena ihmisenä en tietenkään huuda maalin tullessa mitään, mutta jos haluan pilkata jotain huudan:

"Pelaaja vilttiin, koska vauhti ja into ei riitä!"
 

Jorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Me akateemisesti koulutetut emme huuda, vaan kannustavasti aplodeeraamme koko joukkueen hienon yhteispelin tuloksena syntynyttä maalia. Samalla toki katsomme halveksuvasti kohti työväenluokan edustajia, jotka kehtaavat näyttää pelissä tunteitaan. Vai miten se meni @Jorppa ?

Akateemisena ihmisenä en tietenkään huuda maalin tullessa mitään, mutta jos haluan pilkata jotain huudan:

"Pelaaja vilttiin, koska vauhti ja into ei riitä!"

Eihän täällä kukaan ole kannustamista tai tuulettamista, kovaankaan ääneen, ollut kieltämässä. Sehän on hienoa kun on ääntä hallilla. Ne kuuluisat ”fanikulmauksetkin” saisivat alituisen buuaamisen ja rivouksien huutelun sijasta, tehdä sitä mihin nämä edulliset istumapaikat on tarkoitettu, eli laulaa kannustuslauluja ja tuoda tunnelmaa.

Esimiesasemassa olen muuten oppinut, että duunareita pitää ohjeistaa selkeästi ja ytimekkäästi, tai muuten suurin osa ohjeista jää puutteellisen sanavaraston vuoksi ymmärtämättä. Tässäkin näyttää valitettavasti käyneen samoin.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Esimiesasemassa olen muuten oppinut, että duunareita pitää ohjeistaa selkeästi ja ytimekkäästi, tai muuten suurin osa ohjeista jää puutteellisen sanavaraston vuoksi ymmärtämättä. Tässäkin näyttää valitettavasti käyneen samoin.
Ihmettelettekö te esimiehet ikinä miksi ne teidän alaiset pitää teitä ihan mulkkuina? Vai onko pää niin syvällä omassa perseessä ettei sellaista edes huomata?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös