Hämäläinenkin aika hyvin antanut näyttöjä. Tieksola kyllä ensimmäisenä siirtymässä katsomon puolelle, sitten menee vaikeaksiMuuten hyvä, mutta tällä hetkellä laittaisin helposti Ylitalon kokoonpanoon Tieksolan tilalle.
Hämäläinenkin aika hyvin antanut näyttöjä. Tieksola kyllä ensimmäisenä siirtymässä katsomon puolelle, sitten menee vaikeaksiMuuten hyvä, mutta tällä hetkellä laittaisin helposti Ylitalon kokoonpanoon Tieksolan tilalle.
Tää on kyllä jännittävä ilmiö, jotenkin olin käsittänyt että Fontaine on nimenomaan laituri jota on joskus jouduttu peluuttamaan keskellä, mutta ei siinä. Hyvä näin!Parantanut heti sen jälkeen kun siirrettiin keskelle.
Jep. Itse loin viime kaudella käsityksen, että pelaa keskellä kun Kalle sille tontille oli hankkinut (+ halusi itse keskellä pelata), mutta ominaisuudet sopisivat paremmin laidalle. Noh tällä kaudella tuo kortti katsottiin, ei voittoa. Nyt kun on päässyt taas sentterinä vetämään niin on kyllä ollut aivan eri mies.Tää on kyllä jännittävä ilmiö, jotenkin olin käsittänyt että Fontaine on nimenomaan laituri jota on joskus jouduttu peluuttamaan keskellä, mutta ei siinä. Hyvä näin!
Heti teki maalin!Tänään ollut täydellinen ohipeli, ei edes pystyssä pysy
:)Tänään ollut täydellinen ohipeli, ei edes pystyssä pysy
Koivistoismainen liike, pelaa kahteen suuntaan ja röyhkeästi. Tämä on hyvä.Missään nimessä ei saa sentterin paikalta pois siirtää. Sanoisin, että on meidän ykkössentteri.
Aikamoinen yllätysnimi siihen peräänkuulutettuun ykkössentterin ruutuun on kasvamassa.Missään nimessä ei saa sentterin paikalta pois siirtää. Sanoisin, että on meidän ykkössentteri.