Niin siis Pavelihan jakelee viivalle Pulkkiselle lättyä. Greenille sitten jämäminuutit yv:ltä.Detroitille se oikealta ampuva puolustaja. Voipi olla kova ylivoima, jos Pavelin kanssa pelaa.
Niin siis Pavelihan jakelee viivalle Pulkkiselle lättyä. Greenille sitten jämäminuutit yv:ltä.
Aika kallis kolmosparin pakiksi ja ylivoimaspesialistiksi. EDIT: Sanoisin, että päivän ensimmäinen ylilyönti.
Kulttipuolustaja Steve Oleksy on tehnyt sopparin Pensien kanssa.
Ei aukee mulle kyllä tää. Mielummin olisin esim. Chorneyn pitänyt remmissä mukana.
Aika kallis kolmosparin pakiksi ja ylivoimaspesialistiksi. EDIT: Sanoisin, että päivän ensimmäinen ylilyönti.
Näet pari peliä Oleksyltä niin opit arvostamaan. Kuvailuista päätellen hyvin samanlainen mitä Chorney on.
Ja tässa varmaan ratkaisevin ero:
Alex Prewitt Twitterissä: "Confirmed Steve Oleksy has signed with Pittsburgh. One-year, two-way deal worth $575,000 with $325k guaranteed, $250k at the AHL."
Ei aukee mulle kyllä tää. Mielummin olisin esim. Chorneyn pitänyt remmissä mukana.
Chorney teki yksisuuntaisen sopimuksen eli havittelee NHL-paikkaa ja palkka on nyt ainakin sen mukainen. Sitä ei selvästi ollut valmiita tarjoamaan Pittsburghissa, ja eihän sille tosiaan tilaa ole kun Scuderi on vielä Pittsburghissa.
Oleksy taas tulee kaksisuuntaisella sopimuksella ja pelaa sitten AHL:ssä ensi kaudella. Tarvitaan sinnekin puolustajia.
Oduyan ratkasua odotellessa, tullut kuulemma hyvä tarjous, saas nähä..
Ehkä se Wingsin puolustus sitten on niin köppänen, että Green saa sopimuksensa mukaisen roolin. Capsissa olisi ollut kolmosparia tarjolla ja palkan olisi pitänyt tippua merkittävästi, jopa puoleen, että jatkolle olisi ollut mitään edellytyksiä.Minusta ihan linjassa. Olin odottanut jopa isompaa sopimusta Greenille, koska kyseessä oli markkinoiden varmaan isoin nimi. Lisäksi Greenin edellisen sopimuksen AAV oli hieman yli 6 miljoonaa, joten nyt siitä jopa tingittiin, vaikka oli UFA.