Keeperscout
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Maalivahdit, NHL, KHL, Toronto, Dallas
Strålman viideksi vuodeksi Tampa Bayhin. Ja neljä miljoonaa kaudessa.
Eiköhän se paska Nonisin niskaan kolahda.
Eiköhän se paska Nonisin niskaan kolahda.
Jes Leksa neljäksi vuodeksi Torontoon! Kiitos Nonis, hölmöilysi on kuitattu.
Hockey Buzz Eklund @Eklund 2 min Näytä käännös
Preds closing in on deal. could be Vinny Lecavalier, could be Joe Thornton, or Vrbata…stay tuned
Pian todennäköisesti ei tule mitään, ottaen huomioon, että arvaajana on Eklund.Pian tulee jotain.
Helpolla kuitataan Torontossa hölmöilyt, yhdellä selvästi ylihintaisella sopparilla.
Tänään on tehty 42 sopparia ja keskimääräinen cap hit näille pelaajille on 2,9 miljoonaa. Kyllä minun mielestä Komarov on näistä tänään sopparin tehneistä keskikastia. Ja enemmän tässä on kyse kasvojen palauttamisesta.Helpolla kuitataan Torontossa hölmöilyt, yhdellä selvästi ylihintaisella sopparilla.
Niin eipä tainnut kuitata kuin suomipoikafaneille, muut eivät anna anteeksi.
Pian todennäköisesti ei tule mitään, ottaen huomioon, että arvaajana on Eklund.
Kannattaa ihan suosiolla suhtautua varauksella noihin Eklundin viesteihin. Kyseinen kaveri on tullut vuosien aikana tunnetuksi vähintäänkin erikoisista ja liki mahdottomista treidi-ideoista.
Niin eipä tainnut kuitata kuin suomipoikafaneille, muut eivät anna anteeksi.
Käy huvikses katsomassa mitä mieltä HFBoardsilla ollaan. En laske muutenkaan itseäni suomipoikafaniksi, Komarov vaan sattuu olemaan todella hyvä pelaaja tuohon rooliin.
Mulla on aika saatanan hyvä sarkasmitutka, joten jos sitä oli, se oli häviävän pieni määrä.Sarkasmi ei juurikaan näy läpi noista sanoista. Mutta saapa nähdä jos jotain tapahtuisikin.
Mulla on aika saatanan hyvä sarkasmitutka, joten jos sitä oli, se oli häviävän pieni määrä.
Mites noi Minnesota-Colorado pelit ens kaudella? Aika kovatasoisia luulis olevan.