Ei nyt sais kiroilla kuitenkaan :DSiellä tehdään Laineelle tilaa.
Mut joo, kyllä tää vähän kiristää kun turpaan tuntuu tulevan joka suunnalta. Ehkä siellä tosiaan valmistellaan jotain treidiä tai vastaavaa.
Ei nyt sais kiroilla kuitenkaan :DSiellä tehdään Laineelle tilaa.
Huutovitunnaurua
Paskat, ojasta pohjattomaan rotkoon. Toki sopii mulle hyvin, jos tuohon haksahtavat.Wau, se olisi ojasta allikkoon.
Tulihan Carolinaankin joku... nimittäin W Carrier.
Sama kuin joku hankkisi nyt Jack Johnsonin 4x3,5 millin lapulla. Kyllä, toimii kolmosparissa mestarijoukkueen vahvassa pakistossa. Se ei tarkoita, että pystyisi parempaan.Ekman-Larssoniin hankinnalle? Miksi ihmeessä?
Tulihan Carolinaankin joku... nimittäin W Carrier.
Royn sopparista tykkään noista melkein eniten. Mutta ehkä minulla on väärä mielikuva pelaajasta.Kyllä nuo isot 6-7 vuotiset sopimukset karvan vajaa 30 vuotiaille pelaajille, jotka eivät ole huippuja, niin ovat todellisia aikapommeja. Zadorov, Roy, Skjei, Montour, Monahan, Tanev. En yhtään ihmettelisi, jos noista kaikista pyritään eroon kolmen vuoden päästä...
E: Ja Stamkosillekin älyttömän iso sopimus. Surkea 5 vs. 5 pelaaja tänä päivänä. Ylivoimalla edelleen erinomainen.
Sitten vielä Pulju mukaan, varmaan olisi irrotettavissa. Sillä se mestaruus tulee millö on ennenkin tullut.Siellä tehdään Laineelle tilaa.
Niin minäkin. Mutta uusi ympäristö, ikää, iso lappu nyt, niin ei yllättäisi, jos tuleekin ongelmia. Mutta pääosin Caps on nyt tehnyt hyvää työtä minun silmiini.Royn sopparista tykkään noista melkein eniten. Mutta ehkä minulla on väärä mielikuva pelaajasta.
Hyvä kun sai uuden sopparin. Toivotaan Kassulle menestystä pelikentällä.Kassulle vuoden soppari asevelihintaan
Sama kuin joku hankkisi nyt Jack Johnsonin 4x3,5 millin lapulla. Kyllä, toimii kolmosparissa mestarijoukkueen vahvassa pakistossa. Se ei tarkoita, että pystyisi parempaan.
Ensivaikutelma on kyllä kaksjakonen. Tämän Lindholmin perässä on oltu jo niin pitkään että tietänevät mitä on tulossa. Viihdearvoltaan Zadorovin hankinnalle peukku mutta pelien voittamisen kannalta rahan olisi voinut käyttää paremminkin. Taisi olla loputa näiden kinkerien kallein puukäsipakki eli Bostonin toimisto ei pettänyt tälläkään kertaa.Boston ja Vancouver väänsivät treidin. Lindholm ja Zadorov Bostoniin. DeBrusk ja Heinen Vancouveriin. Onko molempien seurojen fanit tyytyväisiä tähän?