Free Agent Frenzy – kesä 2022

  • 269 821
  • 1 210

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
30-40p pakille 8v 8.5milj? HUH toki on muutakin kun pisteitä mutta onhan tuo silti aika monsteri sopimus
 

Dragunov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning
Mitä vittua se BriseBois on vetänyt, noh se siitä hienosta ajasta kun sopimukset oli ryöstöjä ja rahaa oli käyttää syvyyspelaajiin.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Ei ole enään Yzerman puikoissa..
Aivan järkyttävä sopimus. Voidaan ainakin sanoa että pelaajan agentti ( kuka lienee?) hoisi homman kotiin ja pelaaja on erittäin tyytyväinen

Vain ja ainostaan Flyers pystyy nokittaa tämän sopimuksen
 

Heddy#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning, Manchester United
Todella moneen vuoteen ensimmäinen soppari Boltsin toimistolta, joka vaikuttaa alustavasti ihan täydeltä hudilta. Sergachev on kehittynyt todella paljon kokonaisvaltaisessa pelissä viimeisen 2 vuoden aikana, mutta tuolla 8,5 millillä pitää alkaa tulosta tulemaan ihan eri tavalla hyökkäyspäässä. Itse ajattelin, että sieltä tulee joku 8X6-7M.

Cirellille mielestäni myös se about milli liikaa, mikäli hyökkäystehot eivät ala paranemaan. No toivottavasti capin nousu pelastaa Boltsin.
 

Jay79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Mä luulen että Isles tai Devils vie Johnnyn, sen jälkeen Flyers voi alkaa panikoimaan urakalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös