Itse pidän Crosby-Malkin-Brassard-Sheahan nelikkoa parhaana koko NHLssä. Ylivoimaisesti.Tavaresin kanssa Torontolla on NHL:n parhaat keskushyökkääjät.
Itse pidän Crosby-Malkin-Brassard-Sheahan nelikkoa parhaana koko NHLssä. Ylivoimaisesti.Tavaresin kanssa Torontolla on NHL:n parhaat keskushyökkääjät.
Joakim Nordströmille kaksi vuotta ja kahden miljoonan cap hit Bruinsilta. Semmosta.
Juuri sitä itseään kuten mainitsit. Aivan lapanen oman maalin edessä ja hazardi kiekon kanssa. Onneksi ei tarvitse kyseistä sankaria enää seurata.Manning nyt vaan.. puolustavaa puolustajaa kuulemma haettiin ja niin, mitä sitten tuli? Kerro sä. Veikkaan, että paskaa.
No nyt J.T. Brown saa Wildiltä 687 500 dollaria per kausi, kaksivuotinen soppari. Joku osaa tehdä nelosen miehille järkeviäkin soppareita.Miksi näille nelosketjun jätkille maksetaan näin korkeita liksoja?!
Nordströmin palkka onkin 1 miljoona/kausi. Twiittaajalle tuli moka.Miksi näille nelosketjun jätkille maksetaan näin korkeita liksoja?!
Ai että. Nordström. Ruotsin lahja jääkiekolle. Vuoden sopimus ei olisi hätkäyttänyt, mutta ensi vuonna kohtalaisen tiukat sopimusneuvottelut tiedossa aika merkittävien palasten kanssa ja esimerkiksi McAvoy kiinittäisin mielellään jo isolla pahvilla, mutta näyttää tällaisella tuhlauksella aika pahalta. Tulee vähän fiilis, että kun ei saatu Tavaresia, niin pakko tuhlata se vapaa cap space johonkin, ihan sama mihin.Miksi näille nelosketjun jätkille maksetaan näin korkeita liksoja?!
Itse pidän Crosby-Malkin-Brassard-Sheahan nelikkoa parhaana koko NHLssä. Ylivoimaisesti.
Cap hit on kylläkin vuosi, sopimus yhteensä kaksi miljoonaa. Vähän tarkkuutta näihin viesteihin.Joakim Nordströmille kaksi vuotta ja kahden miljoonan cap hit Bruinsilta. Semmosta.
Onko tietoa miksi Tampa päästi miehen pois? Ihan lupaavan oloinen kaveri.Canadiens Montréal Twitterissä: "The Canadiens agree to terms on a two-year contract ($1.3M AAV) with free agent forward Matthew Peca. #GoHabsGo"
Habs signasi Matthew Pecan. Hyvä haku Canadiensilta, potentiaalia on. Aika kova sopimus kuitenkin vähäisiin NHL-näyttöihin nähden.
Onko tietoa miksi Tampa päästi miehen pois? Ihan lupaavan oloinen kaveri.
Cap hit on kylläkin vuosi, sopimus yhteensä kaksi miljoonaa. Vähän tarkkuutta näihin viesteihin.
"Darren DregerCap hit on kylläkin vuosi, sopimus yhteensä kaksi miljoonaa. Vähän tarkkuutta näihin viesteihin.
Kärki märkänä virheellistä tietoa levittämässä, luulisi sinun jos kenen olevan vähän tarkempi kun niin innoissaan aina muiden virheisiin tartut."Darren Dreger
Joakim Nordstrom has agreed to a two year deal with the Boston Bruins. $2 mil aav."
Käy Dregeriltä pyytämässä sitä tarkkuutta. En minä insider-tyyppi ole vaan referoin sellaisia.
Kärki märkänä? Sinulla vai kenellä ja mistä?Kärki märkänä virheellistä tietoa levittämässä, luulisi sinun jos kenen olevan vähän tarkempi kun niin innoissaan aina muiden virheisiin tartut.
Elliotte FriedmanVarmennettu tili @FriedgeHNICMichael GrabnerVarmennettu tili @grabs40
Going to Phoenix