Olen tässä nyt ehkä puoltoista sivua lukenut kommentteja siitä kuinka Radulov ja pepsi, dokaaminen, mailalla hakkaaminen, kiukuttelu ja ongelmat pukukopissa. Ihan pakko tällain sivusta lukijana kysyä, että kuinka moni on nähnyt Radulovin pelejä yli kymmentä, sen jälkeen kun hän Nashvillestä lähti? Musta tuntuu että 80% näistä ensi kauden odotuksista perustuu tuohon kuvaan, jonka herra aikanaan jätti.
Mun mielestä 2011-12 Radulovia ei voi laittaa edes samaan lauseeseen 2015-16 Radulovin kanssa. Voi sanoa että tuon kauden jälkeen on ollut kiistatta tähän päivään asti vanhan mantereen paras kiekkoilija kokonaisvaltaisesti. Ongelmia ei ole luonut mikään muu kuin suomalainen media, joka ei missään vaiheessa ole ihmetellyt että kaikesta kusipäisyydestä ja asennevammoistaan huolimatta painanut viimeisestä neljästä kaudesta kolme joko C tai A rinnassa seurajoukkueessa.. Viasatin KHL- lähetyksissä suomalaiset valmentajat jotka ovat Radulovia valmentaneet, ovat pääasiassa sanoneet mukavaksi hepuksi ja kehuneet kaveria. Voi toki olla haastava pelaaja välillä valmentajalle, koska haluaa olla kokoajan kentällä ratkomassa pelejä. Suomalainen media kutsuu tätä ylimielisyydeksi ja itsekkyydeksi, itse kutsuisin mieluummin kunnianhimoksi tai voitonnäläksi.
Mielestäni sopimus on loistava, enkä näe kyllä pienintäkään riskiä minkään sortin katastrofista. Uskon että ensi kaudella tuo ruho tulee dominoimaan ihan samalla tavalla kulmavääntöjä, kuin on tehnyt monta vuotta jo euroopassa, ja tulee olemaan hinta-laatusuhteeltaan yksi parhaista pelaajista koko liigassa. Saa ottaa talteen.