Ensimmäinen on se, että pelasi kaiken kaikkiaan hyvän pelin Jypiä vastaan (joskaan ei niin varman)
Niin ja mitähän vittua nyt taas? Millä perusteella ei varma? Koska joku lätkästä mitään ymmärtävä idiootti on dumannut Tuohimaan jatkoajassa jo hyvissä ajoin ja keksinyt pelätä jokaista tilannetta joka Fränän maalille tulee. Tää on joku iha naurettava legenda tällä palstalla että Fränä olisi jotenkin paska, jota jaksetaan vaan pelistä toiseen pitää yllä.
Kuten lainaamassasi tekstinpätkässä sanoin, Fränä pelasi hyvän pelin tiistaina, myönnän, että pelkäsin etukäteen muuta. Kuten lainauksesi ulkopuolelle jääneessä osassa totesin, olin Fränän peluuttamisen kannalla KalPaa vastaan ensisijaisesti sen takia, että pelasi hyvin ja saisi palkinnonkin. Täällä on annettu Fränälle kovaakin kritiikkiä ja paljon paskaa niskaan, mutta ihmettelen miksi lainasit juuri minun kirjoitustani, kun en lukeudu tähän porukkaan. Olen kerta kaikkiaan hyvilläni, että Fränä loistaa kun vastassa on liigan vaikeimpia joukkueita. Varmuudella tarkoitin tiistaina tiettyjä "häsellyksiä", kun kiekko pääsi välillä hukkumaan, eikä Tuohimaa tiennyt minne päin olisi kääntynyt. Toisaalta oli pari potentiaalista ylipelaamistilannetta. Lopulta aivan sama, pääasiassa liimasi kiekot erittäin hyvin ja oli mainio tuuraaja Kilpeläiselle. Rauha maassa?
Ei koko toi mun jälkimmäinen teksti ollut suunnattu sulle, mutta lainasin sinua juuri sen vuoksi koska tuo epävarmuus kyllä loisti tiistaina poissaolollaan.
. Tänään hyvä peli Tuohimaalta, mutta ei yksi hyvä peli muuta sitä tosiasiaa että edelleenkään Tuohimaa ei ole kakkosveskarina kummoinen ja on sitä heikompaa osastoa liigassa kaiken kaikkiaankin.
Höpö höpö. Kun katsoo liigan tilastoja kakkosveskoista (5-20 peliä pelattu), on Tuohimaa torjuntaprosentilla mitattuna sijalla kolme ja päästettyjen maalien keskiarvossa sijalla 2.
Höpö höpö. Kun katsoo liigan tilastoja kakkosveskoista (5-20 peliä pelattu), on Tuohimaa torjuntaprosentilla mitattuna sijalla kolme ja päästettyjen maalien keskiarvossa sijalla 2. Torjuntaprosentin hyvyyttä korostaa vielä se, että ainakin alkukaudesta vastustajat päästettiin laukomaan vähän, mutta tulleet vedot olivat yleensä hyvin vaarallisia.
Kysymykseen kakkosveskarin osalta olen edelleen sitä mieltä, että jos sopiva äijä markkinoilta löytyy, niin sisään vaan. Tuohimaan osalta projekti jatkukoon ensi kaudella, mikäli mies haluaa edelleen työtään Jokereissa jatkaa. Tämä kausi tulee nähdäkseni liian aikaisin sekä seuran että miehen itsensä kannalta.
Höpö höpö. Kun katsoo liigan tilastoja kakkosveskoista (5-20 peliä pelattu), on Tuohimaa torjuntaprosentilla mitattuna sijalla kolme ja päästettyjen maalien keskiarvossa sijalla 2.
Hauska huomata, miten nopeasti takit kääntyy, kun Fränä pelaa kaksi hyvää matsia. Vielä viikonloppuna oli menetetty tapaus ja kakkosveskari tärkein hankinta loppukaudelle.